abonnement Unibet Coolblue
pi_196418660
quote:
15s.gif Op woensdag 25 november 2020 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik belde net het contactcenter van het personeelssysteem en die vrouw zei toen: 'ik zie haar even niet op de vloer rondlopen, is het goed als zij u zo even terug belt'. Nu ik heb opgehangen bedenk ik mij pas dat het echt raar is dat zij dus niet allemaal thuiswerken. Dat verwacht je gewoon niet meer.
Veel bedrijven hebben zoiets van "Het is niet verplicht dus dan hoeft het niet"
For great justice!
pi_196418933
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Veel bedrijven hebben zoiets van "Het is niet verplicht dus dan hoeft het niet"
Bij veel callcenters is het logistiek ook gewoon niet mogelijk.
A mind with a heart of it's own
pi_196419033
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij veel callcenters is het logistiek ook gewoon niet mogelijk.
Bellen? Bellen kan niet vanuit thuis?
pi_196419041
Mijn black friday deal winterjas is aangekomen. Nog nooit zoiets duurs gekocht voor zo weinig geld _O_
pi_196419057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:15 schreef babylon het volgende:

[..]

Bellen? Bellen kan niet vanuit thuis?
Doorschakelen is soms wel lastiger
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_196419099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:15 schreef babylon het volgende:

[..]

Bellen? Bellen kan niet vanuit thuis?
Net hoeveel het bedrijf wil/kan investeren om het mogelijk te maken natuurlijk. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 26 november 2020 @ 10:22:53 #157
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_196419112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:17 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Doorschakelen is soms wel lastiger
Ja dit, onze serverbelsoftware werkt niet op de losse laptop waardoor je wel wat functionaliteiten verliest. Vervelend maar weegt niet echt op tegen elke dag naar kantoor met de trein. Dus het kan wel en ik merk ook dat mensen daar ook nog steeds begrip voor opbrengen.
pi_196419572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:15 schreef babylon het volgende:

[..]

Bellen? Bellen kan niet vanuit thuis?
Niet altijd nee.

De organisatie waar ik werk heeft nu wel voordeel van lege kantoren. Callcenter waar normaal zo'n 250 mensen zitten is nu verspreid over 3 kantoren. En iedereen die wel thuis kan werken zit uiteraard thuis.
A mind with a heart of it's own
pi_196419797
Maar los of iets vanuit huis kàn, maak ik persoonlijk ondertussen ook wel een afweging tov mijn mentale gezondheid. Ik hoef technisch gezien niet naar kantoor om mijn werk te doen, maar het feit dat ik 1 of 2 dagen per week naar kantoor kan gaan maakt wel dat ik nog enig werkplezier heb. Naarmate alle maatregelen langer duren merk ik dat bij heel veel mensen de mentale consequenties toenemen en voor mij is dat een hele relevante factor om mee te nemen in mijn afwegingen over hoe ik momenteel mijn leven vormgeef.
Wat trouwens niet wil zeggen dat ik feestjes geef, grote groepen mensen zie, geen afstand houd, etc. Maar wel dat we binnenkort een keer op 1,5 meter afstand met ons gezin afspreken (wat 5 huishoudens is) en dat ik 1x per week naar kantoor ga.
pi_196419827
quote:
17s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar los of iets vanuit huis kàn, maak ik persoonlijk ondertussen ook wel een afweging tov mijn mentale gezondheid. Ik hoef technisch gezien niet naar kantoor om mijn werk te doen, maar het feit dat ik 1 of 2 dagen per week naar kantoor kan gaan maakt wel dat ik nog enig werkplezier heb. Naarmate alle maatregelen langer duren merk ik dat bij heel veel mensen de mentale consequenties toenemen en voor mij is dat een hele relevante factor om mee te nemen in mijn afwegingen over hoe ik momenteel mijn leven vormgeef.
Wat trouwens niet wil zeggen dat ik feestjes geef, grote groepen mensen zie, geen afstand houd, etc. Maar wel dat we binnenkort een keer op 1,5 meter afstand met ons gezin afspreken (wat 5 huishoudens is) en dat ik 1x per week naar kantoor ga.
Ik ben ook wel blij dat ik gewoon nog naar mn werk kan.

aan vrienden die alleen maar thuis werken merk ik wel dat ze blij zijn als ze weer eens onder de mensen komen :)
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_196419847
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Ik ben ook wel blij dat ik gewoon nog naar mn werk kan.

aan vrienden die alleen maar thuis werken merk ik wel dat ze blij zijn als ze weer eens onder de mensen komen :)
Ik heb dinsdag thuis achter mijn laptopje zitten huilen omdat ik mijn werk zo weinig aan vind als ik het thuis doe. En dan heb ik nog de luxe dat ik thuis een partner heb zitten, maar merk idd dat mijn collega's die alleen wonen het echt steeds zwaarder krijgen.
pi_196419889
Er komt ook gewoon geen einde in zicht, anders kon je daar nog naartoe leven en aftellen.
pi_196419904
quote:
17s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar los of iets vanuit huis kàn, maak ik persoonlijk ondertussen ook wel een afweging tov mijn mentale gezondheid. Ik hoef technisch gezien niet naar kantoor om mijn werk te doen, maar het feit dat ik 1 of 2 dagen per week naar kantoor kan gaan maakt wel dat ik nog enig werkplezier heb. Naarmate alle maatregelen langer duren merk ik dat bij heel veel mensen de mentale consequenties toenemen en voor mij is dat een hele relevante factor om mee te nemen in mijn afwegingen over hoe ik momenteel mijn leven vormgeef.
Wat trouwens niet wil zeggen dat ik feestjes geef, grote groepen mensen zie, geen afstand houd, etc. Maar wel dat we binnenkort een keer op 1,5 meter afstand met ons gezin afspreken (wat 5 huishoudens is) en dat ik 1x per week naar kantoor ga.
Ik ben daarom ook blij dat ik veilig op kantoor kan zitten. :Y Daar zit ook bijna niemand verder, maar het is in ieder geval niet continu thuis.

Kerel is lief hoor, maar helemaal nu 'ie even geen baan heeft, moet ik er niet aan denken om thuis te werken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196419960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
Er komt ook gewoon geen einde in zicht, anders kon je daar nog naartoe leven en aftellen.
Ja precies dat. Daarom werkte de eerste 'intelligente lockdown' prima, want iedereen ging er vanuit dat het tijdelijk was en bleef dus thuis. Nu weet je dat het zomaar nog meer dan een half jaar kan duren dus pak je wat je pakken kan zeg maar, totdat de regels weer strenger worden.
Een tijdelijke volledige lockdown zou ik me prima aan houden, want dan weet je als het goed is ook wanneer die afgelopen is en er weer iets meer kan. Nu is dat uitzicht er totaal niet, heb je geen idee wat je kan verwachten dus ga je zelf afwegingen maken ipv blindelings richtlijnen opvolgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben daarom ook blij dat ik veilig op kantoor kan zitten. :Y Daar zit ook bijna niemand verder, maar het is in ieder geval niet continu thuis.

Kerel is lief hoor, maar helemaal nu 'ie even geen baan heeft, moet ik er niet aan denken om thuis te werken. :')
Oh poeh, dat kan ik me voorstellen idd. Wij zitten dus allebei thuis, in onze eigen werkkamers. :') Maar ook allebei wel minimaal 1x per week naar kantoor. Wat inderdaad hele lege kantoren zijn, bij ons mag de kantoorbezetting sowieso niet boven 25% van het totale aantal medewerkers komen.
pi_196419997
quote:
17s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:27 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja precies dat. Daarom werkte de eerste 'intelligente lockdown' prima, want iedereen ging er vanuit dat het tijdelijk was en bleef dus thuis. Nu weet je dat het zomaar nog meer dan een half jaar kan duren dus pak je wat je pakken kan zeg maar, totdat de regels weer strenger worden.
Een tijdelijke volledige lockdown zou ik me prima aan houden, want dan weet je als het goed is ook wanneer die afgelopen is en er weer iets meer kan. Nu is dat uitzicht er totaal niet, heb je geen idee wat je kan verwachten dus ga je zelf afwegingen maken ipv blindelings richtlijnen opvolgen.
[..]

Oh poeh, dat kan ik me voorstellen idd. Wij zitten dus allebei thuis, in onze eigen werkkamers. :') Maar ook allebei wel minimaal 1x per week naar kantoor. Wat inderdaad hele lege kantoren zijn, bij ons mag de kantoorbezetting sowieso niet boven 25% van het totale aantal medewerkers komen.
Gelukkig wel beiden een hobbykamer/kantoor hoor, het is niet dat ik aan de keukentafel zou moeten zitten. :D Maar zo heeft hij ook gewoon de vrijheid om lawaaiklusjes in huis aan te pakken en is het gewoon als "normaal" als ik thuis ben. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196420008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Gelukkig wel beiden een hobbykamer/kantoor hoor, het is niet dat ik aan de keukentafel zou moeten zitten. :D Maar zo heeft hij ook gewoon de vrijheid om lawaaiklusjes in huis aan te pakken en is het gewoon als "normaal" als ik thuis ben. :Y
Dat klinkt wel veel beter dan thuis werken terwijl hij werkloos thuis zit idd!
pi_196421954
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
Er komt ook gewoon geen einde in zicht, anders kon je daar nog naartoe leven en aftellen.
rip
pi_196422433
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
Er komt ook gewoon geen einde in zicht, anders kon je daar nog naartoe leven en aftellen.
Nou dat!

Ik leef nu naar tweede kerstdag, privéfeestje a la Crazyland met een bevriend stel. Gaat fantastisch worden, ik ga er enorm van genieten. Maar het is een kusje op een gebroken been. Ik wil gewoon weer alles kunnen doen met groepen mensen. Of dat nou een man of tien of duizenden is. Feestjes, festivals, gewoon dom zuipen. En er is nu niemand die mij kan garanderen dat dat weer kan voor volgend jaar november :/
pi_196422452
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:04 schreef babylon het volgende:

[..]

Nou dat!

Ik leef nu naar tweede kerstdag, privéfeestje a la Crazyland met een bevriend stel. Gaat fantastisch worden, ik ga er enorm van genieten. Maar het is een kusje op een gebroken been. Ik wil gewoon weer alles kunnen doen met groepen mensen. Of dat nou een man of tien of duizenden is. Feestjes, festivals, gewoon dom zuipen. En er is nu niemand die mij kan garanderen dat dat weer kan voor volgend jaar november :/
Al die dingen mis ik niet, ik wil gewoon mijn oma knuffelen _O-
Oh en niet 9 uur per dag met een mondkapje op lopen.
pi_196422483
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Al die dingen mis ik niet, ik wil gewoon mijn oma knuffelen _O-
Ik niet, de ene is een jaar of 10 geleden de oven in gegaan en de ander ligt al 35 jaar onder de grond _O-

Maar ook mijn ouders (74 en 73) hoef ik niet zo nodig een knuffel te geven. Die zie ik nog wel af en toe (gewoon bij hun thuis).

Maar goed, verschillende mensen, verschillende behoeftes. Beide gevallen lijkt er geen eind aan te komen.
  vrijdag 27 november 2020 @ 09:45:55 #171
141482 Q.
JurassiQ
pi_196433654
Drukte hier.
For great justice!
  vrijdag 27 november 2020 @ 09:51:54 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196433759
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2020 09:45 schreef Q. het volgende:
Drukte hier.
Hallo hallo HALLOOOOOOTJES! *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 27 november 2020 @ 09:53:52 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196433788
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:04 schreef babylon het volgende:

[..]

Nou dat!

Ik leef nu naar tweede kerstdag, privéfeestje a la Crazyland met een bevriend stel. Gaat fantastisch worden, ik ga er enorm van genieten. Maar het is een kusje op een gebroken been. Ik wil gewoon weer alles kunnen doen met groepen mensen. Of dat nou een man of tien of duizenden is. Feestjes, festivals, gewoon dom zuipen. En er is nu niemand die mij kan garanderen dat dat weer kan voor volgend jaar november :/
Dat onzekere vooruitzicht om "weinig" om naar toe te leven wordt wel langzaamaan killing.
Gelukkig ga ik dan wel ineens naar de kleine dingen toeleven, zoals een trip naar IKEA :')
Of een live concertje afgelopen zondag en vanavond naar Swan Lake in t theater.

Echt zin in O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 27 november 2020 @ 09:56:00 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196433816
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Veel bedrijven Nederlanders hebben zoiets van "Het is niet verplicht dus dan hoeft het niet"
Ik heb je zin even aangepast.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 27 november 2020 @ 09:58:21 #175
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196433848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 09:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb je zin even aangepast.
Goeie fix. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')