Fijn je weer even te lezen Kree. Hmm als het echt niet anders kan dan toch maar ambulant beginnen maar een beetje pushen richting opname kan zeker geen kwaad. Fijn dat je woensdag weer een gesprek hebt. Loopt het een beetje goed tussen je moeder en jou?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
Heb de huisarts nog aan de telefoon gehad, maar ook die zegt van dat het mss helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat je je zo even laat opnemen. Lijkt erop dat ik het nig een soort van moet gaan pushen, anders maken ze er weer ambulant van. Nu wil de huisarts wel een verwijzing schrijven dat is het punt niet. Wel bij de intake van klinieken en of de verzekering niet moeilijk gaat doen.
Maargoed over dat as woensdag meer want dan weer een gesprek.
Wat liefquote:Op zaterdag 5 december 2020 00:09 schreef IxCalypso het volgende:
Het komt allemaal goed Kree .
Weet je waarom?
Omdat jij een goed persoon ben van nature, jouw hart zit op de juiste plek (gelukkig lezen sommigen mensen jou zoals ik je ook lees). Wat mensen soms van je maken hier klopt niet.
Maar, je moet wel je best ervoor doen, dingen gaan niet vanzelf.
Het leven is vallen en opstaan en vooral weer doorgaan (Barry Stevens).
Ik geloof in jou.
Mooi te lezen Kree?quote:Op woensdag 2 december 2020 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dankje lieve praadje, ze kwamen met zijn tweeën waaronder eentje ervaringsdeskundige, beetje algemeen elkaar leren kennen en wat nou allemaal de issues zijn.
Merk wel opgenomen worden is niet zo vanzelfsprekend als zeggen ik wil dat. Ze neigen ook naar ambulant wat ik eigenlijk niet wil.
Maar ok eerste gesprek week om alles te overdenken, volgende week komen ze weer. Morgen belt de huisarts nog erover dus kan daar ook nog even mee praten. Toch 1,5 uur gezeten.
En fruitmand gehad wat wel super aardig is van ze trouwens.
En dan kun je daarna met een schone lei beginnen. Goed bezig kreequote:Op vrijdag 4 december 2020 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja rechtszaak ook nog maandag nicelol heb al op de max eis gerekend en hele petiode van inname rijbewijs is januari voorbij. Dan cbr natuurlijk nog maar dat heb ik op 300 euro na onderhand ook al betaald.
Dus denk nog 1000 euro boete (waar ik het hele jaar rekening mee hou al) dus geen punt en twee weken werkstraf.
Dat is de eis dus met beetje mazzel gaat de rechter er wat onder zitten. Verwacht iig niet dat het meer gaat worden als de eis.
Zal blij zijn als dat ook voorbij is, hangt ook al bijna een jaar boven m'n hoofd.
CBR gaat ook nog lullig doen he? Maar sterkte maandagquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja rechtszaak ook nog maandag nicelol heb al op de max eis gerekend en hele petiode van inname rijbewijs is januari voorbij. Dan cbr natuurlijk nog maar dat heb ik op 300 euro na onderhand ook al betaald.
Dus denk nog 1000 euro boete (waar ik het hele jaar rekening mee hou al) dus geen punt en twee weken werkstraf.
Dat is de eis dus met beetje mazzel gaat de rechter er wat onder zitten. Verwacht iig niet dat het meer gaat worden als de eis.
Zal blij zijn als dat ook voorbij is, hangt ook al bijna een jaar boven m'n hoofd.
Sterkte!!quote:Op maandag 7 december 2020 07:39 schreef kree het volgende:
Thanks allemaal voor de bemoedigende woordenben opweg naar de rechtbank in den haag. Brrrr zenuwachtig
Flinke straf. Maar wat was de exacte eis dan? en recidive?quote:Op maandag 7 december 2020 10:42 schreef kree het volgende:
14 mnd l waarvan 3 (bijna om) voorwaardelijk en 80 uur werkstraf.
Over die bekeuring van E1000,- heb ik ze niet gehoord. Stond wel in de eis. (Foutje?)
En dan nog psych onderzoek cbr a 1500 euro. En zou me niks verbazen daarna nog EMA cursus die ook 1500 kost.
Verder moet ik nu bericht krijgen van de reclassering.
Mooi dat het achter de rug is Kree. Nu hoofd omhoog en doorgaan.quote:Op maandag 7 december 2020 10:42 schreef kree het volgende:
14 mnd l waarvan 3 (bijna om) voorwaardelijk en 80 uur werkstraf.
Over die bekeuring van E1000,- heb ik ze niet gehoord. Stond wel in de eis. (Foutje?)
En dan nog psych onderzoek cbr a 1500 euro. En zou me niks verbazen daarna nog EMA cursus die ook 1500 kost.
Verder moet ik nu bericht krijgen van de reclassering.
De eis was 14 maanden rijontzegging, E1000,- boete en 80 uur werkstraf.quote:Op maandag 7 december 2020 10:56 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Flinke straf. Maar wat was de exacte eis dan? en recidive?
Gelukkig wel, nu nog wel het CBR, hopen dat ik daar doorheen kom want anders kan het nog wel eens jaartje ontzegging worden. Maar qua rechtbank iig klaar.quote:Op maandag 7 december 2020 11:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi dat het achter de rug is Kree. Nu hoofd omhoog en doorgaan.
Sorry, my bad, bedoel aanklacht ipv eis.quote:Op maandag 7 december 2020 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
De eis was 14 maanden rijontzegging, E1000,- boete en 80 uur werkstraf.
Blanco strafblad verder.
Rijden met 1170 uglquote:Op maandag 7 december 2020 11:09 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Sorry, my bad, bedoel aanklacht ipv eis.
Ja idd, nouja doe je ook maaar 1keer zoiets, what the hell zeg. Hoop dat het cbr niet moeilijk gaat doen want ben ik ervan af.quote:Op maandag 7 december 2020 11:19 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is wel een forse ja. Dan ligt de straf overigens wel in lijn.
Is best fors.quote:Op maandag 7 december 2020 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
De eis was 14 maanden rijontzegging, E1000,- boete en 80 uur werkstraf.
Blanco strafblad verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |