bron: https://nos.nl/artikel/23(...)de-tweede-kamer.htmlquote:Hiddema (Forum) verlaat per direct de Tweede Kamer
Theo Hiddema, Kamerlid voor Forum voor Democratie, verlaat per direct de Tweede Kamer. Kamervoorzitter Arib las zojuist een brief van Hiddema voor, waarin hij zijn afscheid bekendmaakte.
Later meer.
76quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:22 schreef junkiesietze het volgende:
die heeft zn beste tijd ook wel gehad, hoe oud is die vent wel niet?
Baudet heeft met zn idioterie al heel veel stemmen gekostquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:25 schreef Rodgrod het volgende:
Dit gestuntel gaat de Fvd stemmen kosten
Hebben ze uberhaupt nog fanboys?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:24 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Genot laat de zure fanboys maar komen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:25 schreef Rodgrod het volgende:
Ik ben overgestapt naar D66quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt nog fanboys?
"Hiddegod" komt hier zojuist nog voorbijquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt nog fanboys?
Ik zou het een wonder vinden als er nog een zetel overblijft als dit zo doorgaatquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:25 schreef Rodgrod het volgende:
D66quote:
paste dus uitstekend bij de partij.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef BasEnAad het volgende:
Hiddema is een karikatuur van zichzelf.
76, en hij rookt ook nog eens. Verbaasd me dat ie nog niet de pan uit is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:22 schreef junkiesietze het volgende:
die heeft zn beste tijd ook wel gehad, hoe oud is die vent wel niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |