quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:50 schreef Charrell het volgende:
Moeten ze doen bij die demonstranten, handvol keiharde pepernoten tegen die botte schedels aanknallen
Ik ga vanavond heerlijk slapen maatquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds aan het zeuren dat je niet goed slaapt?
Ik ben het mezelf aan het afleren. Vaak ging ik nog even slapen als ik thuis kwam van het werken. En ik werk maar halve dagen...quote:
Je bent hele dagen gaan werken?quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben het mezelf aan het afleren. Vaak ging ik nog even slapen als ik thuis kwam van het werken. En ik werk maar halve dagen...
Nu volgens mij al zeker 3 weken niet meer...
Dat is nog altijd meer dan @Charrellquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben het mezelf aan het afleren. Vaak ging ik nog even slapen als ik thuis kwam van het werken. En ik werk maar halve dagen...
Nu volgens mij al zeker 3 weken niet meer...
Nee, tijden en soort werk zijn het zelfde gebleven.quote:
Zaterdag start mijn cursus.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is nog altijd meer dan @:charrell
Hoe krijg je zwangerschapsverlof als je werkloos bentquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:35 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zaterdag start mijn cursus.
+ 4 maanden uitbetaald zwangerschapsverlof
Uitkeringquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe krijg je zwangerschapsverlof als je werkloos bent
Klopt. Toen ik in de bijstand zat kreeg ik ook gewoon vakantiegeld..quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:53 schreef GGMM het volgende:
Je krijgt ook vakantiegeld als je werkloos bent.
Dit heb ik van @:caland geleerd.
Dan zal ook wel de sollicitatieplicht vervallen, lijkt me..quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat krijg je nu toch al? Zwangerschapsverlof is neem ik aan hetzelfde?
Waarom? Zwangerosaurussen kunnen toch nog gewoon werken tot maand 7 ofzo?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zal ook wel de sollicitatieplicht vervallen, lijkt me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |