SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
CherryBalquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Natte fant, ZOOOO'N grote (vul zelf maar in), Wieeeee, blije kwok
Zoiets?
BalLipsquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Had ook bitterlips kunnen zeggen, maar dan gaat @:UitStraling weer huehue'en.
Kunnen we dan ook net zo goed inkorten tot Bips.quote:
Kersenlipjes is zelf de huehuester hier hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Had ook bitterlips kunnen zeggen, maar dan gaat @:UitStraling weer huehue'en.
Huehuequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook net zo goed inkorten tot Bips.
Waarom zou je meedoen aan dat?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:01 schreef gianni61 het volgende:
De fok!stok ligt langs een weg waar ik best vaak fiets. Misschien eens afwachten of die er komend weekend nog ligt
oh nee, meedoen zeker niet. dat is nattekat zn feestje.quote:
Ik ga hem alleen ophalen als ik ooit nog eens op vakantie ga richting het buitenland.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, meedoen zeker niet. dat is nattekat zn feestje.
maar eens kijken of ik hem zie.
al heb ik de stok al eens gezien, maar dat was een eerdere uitvoering.
beter in een open haard.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Dump ik dat ding ergens in Europa ofzo.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/123162/(...)or-steen-in-hok.html
Ik wil er echt een hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/123162/(...)or-steen-in-hok.html
O, dat is wel jammer. Vind die vent wel amusant om naar te kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
NOu hiddema er ook mee gestopt lees ik
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
zolang die niet praat niks mis meequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel jammer. Vind die vent wel amusant om naar te kijken
Ik heb weer 2 zegeltjes voor je gevangen vandaagquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zelfs het journaal maakte er nog even snel melding van
Voor de rest van de dag lekker Queen luisteren![]()
![]()
![]()
Ja de snelheid waarmee die hele poppenkast nu in elkaar sodemietert is een bezienswaardigheid op zichquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Nee thierry klinkt wat sjiekerquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Je kunt je kameel ook Theo noemen.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de snelheid waarmee die hele poppenkast nu in elkaar sodemietert is een bezienswaardigheid op zich
Vind het wel vermakelijk hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
z
[..]
zolang die niet praat niks mis mee
Zo kom ik er denk ik welquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb weer 2 zegeltjes voor je gevangen vandaag
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej de zon schijnt rennen, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat is dat!!!!!!!! grrrrrr ik ben een grizzlybeer, hier een stomp voor je harses eng ding, ooooooh het is een domme steen, ok toch maar geen zon, doeiiiiiquote:
Hij smakt zo erg toch tijdens het pratenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het wel vermakelijk hoor
O?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij smakt zo erg toch tijdens het praten
Kwestie van tijd voordat de hele FvD opgedoekt is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de snelheid waarmee die hele poppenkast nu in elkaar sodemietert is een bezienswaardigheid op zich
ja ben ik wel met je eens. Kan hem ook Pim noemen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rotterdam is een volkse stad
Het zinkende schip even verlaten met zijn allen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
En als het een vrouwtje is?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik wel met je eens. Kan hem ook Pim noemen?
nou minimaal 2 zodat ze met elkaar kunnen spelen ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, hoeveel wil je er hebben?
Kamelenteentje?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als het een vrouwtje is?
ja oke. uhmm Greet?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als het een vrouwtje is?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou minimaal 2 zodat ze met elkaar kunnen spelen ook
Er is ook zon filmpje van een vrouw met een ronde panda in een ruimte en ze heeft eten staan op zon dienblad. Dat wil dat beestje wel dus ze tilt dat dienblad omhoog, hangt die panda er aan met zijn pootjes![]()
oh deze
nee haal wel een fietsquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, toch niet hetzelfde he?
Ooit de machtigste man op Aarde en dan de laatste jaren van je leven niets anders doen dan met je ene goede arm bomen omzagen, heerlijk hoe dat kneuterige van Nederland besmettelijk isquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)il-haalden~ab9b3884/Alsof dit geheim was. Eén van de gidsen heeft me dit gewoon verteld toen ik Huis Doorn bezocht in september.
Mja, volgens de gids was het landgoed weer hersteld van zijn zaagwoede. Maar daar dacht ik zelf toch echt anders over.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit de machtigste man op Aarde en dan de laatste jaren van je leven niets anders doen dan met je ene goede arm bomen omzagen, heerlijk hoe dat kneuterige van Nederland besmettelijk is
Dat Hohenzollern kasteel was wel ietsjes groter jaquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, volgens de gids was het landgoed weer hersteld van zijn zaagwoede. Maar daar dacht ik zelf toch echt anders over.
En dat huis is echt maar klein. Moet een straf zijn geweest als je de Hohenzollern-paleizen gewend was
Nieuwe oooaateau?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar eens gemaild waar m'n lease-auto blijftniets meer over gehoord.
Duikt vanzelf weer iemand dat electorale gat in.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen balans meer op rechts is ook niet goed jongens.
Jij geen ambities?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duikt vanzelf weer iemand dat electorale gat in.
Bij beide hoop je op een goede uitslag, maar weet je dat het ook wel eens vies kan tegenvallen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom voelt auto inleveren en laten controleren als een examen?
Paar dagen geleden nog een interessante docu zitten kijken over de snel uitstervende Britse Dukes.quote:
Kun je alleen maar mee op je bek gaan en ik ben iets teveel gesteld op mijn privacy.quote:
Ooh die wil ik nu ook zienquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog een interessante docu zitten kijken over de snel uitstervende Britse Dukes.
Vooral het verhaal over de Duke of Atholl was enorm boeiend. Dat is nu een Zuid-Afrikaan die eens per jaar naar Blair Castle komt voor een militaire ceremonie. Zijn hertogdom heeft het enige legale privéleger in heel Europa.
Mooi
Thierry zelf, met de Lijst Boreaal.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duikt vanzelf weer iemand dat electorale gat in.
- Meer Thoriumquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thierry zelf, met de Lijst Boreaal.
De fok! knokploeg is hartstikke legaal. Allemaal mensen van boven de 18.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog een interessante docu zitten kijken over de snel uitstervende Britse Dukes.
Vooral het verhaal over de Duke of Atholl was enorm boeiend. Dat is nu een Zuid-Afrikaan die eens per jaar naar Blair Castle komt voor een militaire ceremonie. Zijn hertogdom heeft het enige legale privéleger in heel Europa.
Mooi
hmm, dat gaat het niet wonder.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Meer Thorium
- Minder wijven die werken
- Minder Marokkanen
- Meer lavendel
- Meer blond op straat
Klaar met zijn partijprogramma.
Thanksquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stukje over De Duke of Atholl begint op 8.20
niet gekliktquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou![]()
![]()
https://fb.watch/1YSnu8x28D/
Mijn allereerste herinnering die ik me kan herinneren is gelinkt aan een nummer van Freddiequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zelfs het journaal maakte er nog even snel melding van
Voor de rest van de dag lekker Queen luisteren![]()
![]()
![]()
Check.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij beide hoop je op een goede uitslag, maar weet je dat het ook wel eens vies kan tegenvallen.
Altijd wel gehad maar ben dit jaar wel beetje veel aangekomen merk ik.quote:
Denk dat die energiedrinken niet meer drinken als best wat kan helpenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd wel gehad maar ben dit jaar wel beetje veel aangekomen merk ik.Mag wel even 10 kg af.
Die mensen hadden zich gisteren nog doodgefeestquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Net een meeting gehad met mensen die ik al een tijdje niet had gezien.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH DAAR ISSIE DAN HOOR, JAAAAAAAAAAAAAAAAAH JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ONS LEVEN IS WEER COMPLEET, KOM OP JONGENS WE GAAN ER EENS GOED VOOR ZITTEN, WOW US DAT IS VEEEEEEL TE LANG GELEDEN, WE HOUDEN VAN JE JOEHOE
En jij:quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Net een meeting gehad met mensen die ik al een tijdje niet had gezien.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH DAAR ISSIE DAN HOOR, JAAAAAAAAAAAAAAAAAH JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ONS LEVEN IS WEER COMPLEET, KOM OP JONGENS WE GAAN ER EENS GOED VOOR ZITTEN, WOW US DAT IS VEEEEEEL TE LANG GELEDEN, WE HOUDEN VAN JE JOEHOE
Vorig jaar ben ik ook 10 kg kwijtgeraakt toen ik minder ging snoepen en geen energie meer dronk. Maar ja de knop omzetten vind ik lastig, vooral nu want zit veel thuis door corona buiten werk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die energiedrinken niet meer drinken als best wat kan helpen
Hartverwarmend welquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mensen hadden zich gisteren nog doodgefeest
Hoe is het met je puistjes?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik ook 10 kg kwijtgeraakt toen ik minder ging snoepen en geen energie meer dronk. Maar ja de knop omzetten vind ik lastig, vooral nu want zit veel thuis door corona buiten werk.
Ik heb alleen de eerste versie gezien.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het Big Brother Forum is open. Ik denk niet dat ik het ga volgen, maar toch begint het een beetje te kriebelen![]()
![]()
Nog steeds kut.quote:
Ik ben volgens mij halverwege jaar 2 afgehaakt...quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste versie gezien.
Ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste versie gezien.
Genoeg stoelen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Jeej vanavond 2 vrienden op bezoek.
Die Bart kwam ik regelmatig tegen bij RTV Utrecht, irritante blije kip met vieze natte lippen is dat.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ookMet Ruud, Bart en Sabine en zo.
Zo hoort een Spring in het veld toch ook te zijn??quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Bart kwam ik regelmatig tegen bij RTV Utrecht, irritante blije kip met vieze natte lippen is dat.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zin om te slapen vanavond.
Rare combinatie.quote:
Teringquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal wat beperkt hoor
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja welke aanleiding kan dit nu een beetje rechtvaardigen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is wel enige tijd terug dat ze dit schreef. weet de aanleiding ook niet meer
okequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het maar een irritant ding
Dit zou echt verwijderd moeten worden....quote:
Ja niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja welke aanleiding kan dit nu een beetje rechtvaardigen?
I Want To Break Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
LOgisch, genoeg moslimlanden daarquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
IS is nu aan een opmars bezig in afrika
Das niet de grooste reden. Er is weinig controlle, grote armoede en ver af gelegen gebieden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LOgisch, genoeg moslimlanden daar
Eigen land voor ze regelen dan maar?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
IS is nu aan een opmars bezig in afrika
Dat haar account is gehackt....quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja welke aanleiding kan dit nu een beetje rechtvaardigen?
Die hebben we ze afgepakt :pquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigen land voor ze regelen dan maar?
Dat zijn echt van die grapjes die je op de basisschool maakt als je net voor het eerst over WOII hebt gehoordquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ook in west en Oost-Afrika zitten genoeg moslimlanden hoor. Ivoorkust/Ghana/Senegal/Ethiopie/Somalia en natuurlijk NIgeria met zijn BOko Haramquote:
zagen zij andersquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat de Levant van hullie was.
Ging net over mozambique en burkina faso.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ook in west en Oost-Afrika zitten genoeg moslimlanden hoor. Ivoorkust/Ghana/Senegal/Ethiopie/Somalia en natuurlijk NIgeria met zijn BOko Haram
Noemen we het dan ISrael?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigen land voor ze regelen dan maar?
Je bedoelt ISrael??quote:
Nee bedoel hun kalifaatquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bedoelt ISrael??
Dat is toch veel te klein voor de moslimbevolking??
OKee. BUrkina Faso zit wel in de hoek die ik net al noemde met Ghana en Senegal enzo.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ging net over mozambique en burkina faso.
Mozambique is wel vreemd zuidelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ging net over mozambique en burkina faso.
Ja maar toen waren moslims nog lief en schattig en exotischquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klinkt misschien gek, maar wij als NL zijn nog tot kort na de WOII de baas geweest in 1 van de grootste moslimlanden ter wereld..
Toen kon je ze nog in de wangetjes knijpen inderdaad. Koetsiekoetsie.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar toen waren moslims nog lief en schattig en exotisch
Zo kwamen ze over. Maar toen waren het nog wolven in Schaapskleding...quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar toen waren moslims nog lief en schattig en exotisch
En toen gaven we ze geen gelijke kansen "kijk mijn plee is vies, doe eens schoonmaken Ali"quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo kwamen ze over. Maar toen waren het nog wolven in Schaapskleding...
Ik heb besteld bij het Grieks Hoekje op de Minckelersstraat. Dikke prima (vind ik)quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga ook ergens iets halen. Geen zin vanavond zelf te koken.
dan wordt het dezequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
Eend
Vrijdag komt m'n koe. Dus dit weekend eet ik sowieso Bavette van de Joe Junior
je bent voor het luxe pakket gegaan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
Eend
Vrijdag komt m'n koe. Dus dit weekend eet ik sowieso Bavette van de Joe Junior
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent voor het luxe pakket gegaan?
Wat deed jij bij RTV Utrecht?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Bart kwam ik regelmatig tegen bij RTV Utrecht, irritante blije kip met vieze natte lippen is dat.
Ja die willen toch dat de dingen die ze maken en opnemen te zien zijn door andere mensenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat deed jij bij RTV Utrecht?
Ja, begrijp ik niet, maar goedquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die willen toch dat de dingen die ze maken en opnemen te zien zijn door andere mensen
Super geheim allemaalquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik niet, maar goed
Niet?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US verkoopt tv'squote:Op dinsdag 24 november 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@Haagsquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niks in Utrecht lijkt mij de moeite waard om naar te kijken
Ja als ze maar betalen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niks in Utrecht lijkt mij de moeite waard om naar te kijken
T-mobile, zendmasten, 5G.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die willen toch dat de dingen die ze maken en opnemen te zien zijn door andere mensen
Donderdag sollicitatiequote:
ja in zon callcenterzaak gaan zittenquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom vind je het niet leuk?
Ikkequote:Op dinsdag 24 november 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in zon callcenterzaak gaan zittenis er iemand die dat wel leuk vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Ja, vriendin van me vindt het geweldigquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in zon callcenterzaak gaan zittenis er iemand die dat wel leuk vind?
quote:
oh joh? Doet ze inbound?quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vriendin van me vindt het geweldig
Zijn er geen andere banen te vinden?
Neehee. Het was "nichtje". Onthou dat nouquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, vriendin van me vindt het geweldig
Kwaliteitsmedewerkerquote:
In- en outbound. Voor een grote autodealer.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh? Doet ze inbound?
Nee het valt tegen.
We hebben het nu niet over sterrenkoksquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neehee. Het was "nichtje". Onthou dat nou
Internationale groothandel, die ken jij ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof! Bij wat voor soort bedrijf?
Beate Uhsequote:Op dinsdag 24 november 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Internationale groothandel, die ken jij ook wel denk ik.
Euuuhmquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Internationale groothandel, die ken jij ook wel denk ik.
RSD, dus wel lekker in de buurt jaquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Euuuhm
Maar in de buurt dus?
Hoop dat je de baan krijgt
Ja dat is Roosendaal wel een beetje.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is Roosendaal wel een beetje.
Wat is er allemaal gaande in die straat van jou dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
Weer allemaal van die taxi's met blauwe lampen in de straat
Pauper aftermarket xenonsetjesquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
Weer allemaal van die taxi's met blauwe lampen in de straat
Sssssst, straks wil ballie er ook heenquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Reichssicherheitsdienst jongens.
👀quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sssssst, straks wil ballie er ook heen
ja geen idee.. Ken de buren daar waar ze nu weer staan niet Ouder stel iigquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er allemaal gaande in die straat van jou dan?
Neequote:Op dinsdag 24 november 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta je nu voor et raam? K ben dan altijd wel erg nieuwsgierig :p
Toen ik nog in een klein dorpje in Brabant woondequote:Op dinsdag 24 november 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeesluis bij IJmuiden gaat Zeesluis IJmuiden heten en niet Sluisje McSluisfacequote:Op dinsdag 24 november 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik nog in een klein dorpje in Brabant woonde![]()
Als er dan eens een brandweerwagen of een ambu door de straat zoefde hing er altijd een half peloton fietsers achteraanRamptoeristen
oh dacht arrestatie teamquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee
Ambulance dingen enzo is alleen maar naar en niet zo sensationeel.
Was een ander verhaal toen die golf z'n motorblok tussen twee paaltjes geklemd had, paar maanden geleden. toen stond iedereen op straat om middernacht
quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Irma Sluis natuurlijk DUHquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeesluis bij IJmuiden gaat Zeesluis IJmuiden heten en niet Sluisje McSluisface
Was dat jouw suggestie?
we zijn er nog nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
FvD geīmplodeerd, Trump weg... toch nog een goed jaaruiteinde.
das een betere naam jaquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat zijn geen taxi's met blauwe lichten. dat is de afdeling stiekem
ja met cameraatjes enzo.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik nog in een klein dorpje in Brabant woonde![]()
Als er dan eens een brandweerwagen of een ambu door de straat zoefde hing er altijd een half peloton fietsers achteraanRamptoeristen
zelfde siren maar vaak nog een luchthoorntje erbij..quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Brandweer hoor je anders duidelijk verschil toch?
Toen mijn buurman een hartinfarct had was het een hele kermis voor de deur. Eerst van die vrijwilligers, toen een politieauto en daarna twee ambulances.quote:
oh dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfde siren maar vaak nog een luchthoorntje erbij..
vroeger had de ambulance een drie tonige sirene. Nu heeft alles twee-tonen
ja is wel naar denk ik voor iemand die dat zo meemaakt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen mijn buurman een hartinfarct had was het een hele kermis voor de deur. Eerst van die vrijwilligers, toen een politieauto en daarna twee ambulances.
Trump oké maar NL geeft stabiele rechtse balans nodig voordat we al ons pensioen geld uitgeven aan het importeren van kansarme marokbois.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
FvD geīmplodeerd, Trump weg... toch nog een goed jaaruiteinde.
Wist niet dat dat we dat nog deden?quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump oké maar NL geeft stabiele rechtse balans nodig voordat we al ons pensioen geld uitgeven aan het importeren van kansarme marokbois.
FvD was een corpsballen-big business club van pseudo-libertarische narcisten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump oké maar NL geeft stabiele rechtse balans nodig voordat we al ons pensioen geld uitgeven aan het importeren van kansarme marokbois.
dus welke lijst voer jij aan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ho ho, het bestaat nog steeds volgens mij toch?quote:
Vind jij..ik en Citizen Erased vinden van niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FvD was een corpsballen-big business club van pseudo-libertarische narcisten.
Kunnen we wel missen.
Liever niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho ho, het bestaat nog steeds volgens mij toch?ZO hard gaat het nog net niet
![]()
Even morgen afwachten![]()
Ik denk niet dat de buurman er van heeft genotenquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wel naar denk ik voor iemand die dat zo meemaakt.
Populisme is stervende... heerlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind jij..ik en Citizen Erased vinden van niet.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de buurman er van heeft genoten
Hij is nooit meer thuisgekomen trouwens.
Jij bent zo ontzettend links dat je zo verschrikkelijk ondraagszaam wordt naar het minste rechtse geluidje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FvD was een corpsballen-big business club van pseudo-libertarische narcisten.
Kunnen we wel missen.
Tijdje in een verpleeghuis, maar vrij snel overleden. Zijn vrouw is toen bij een van de kinderen gaan wonen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar je weet niet of hij is overleden?
Over poen heb ik niet te klagen, eigenlijk... Vandaar dat ik ook niet rechts stem omdat ik me constant genaaid zou voelen door het 'plebs' en de 'uitkeringstrekkers'...quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent zo ontzettend links dat je zo verschrikkelijk ondraagszaam wordt naar het minste rechtse geluidje.
Of gewoon mensen met voldoende poen.
Je bent gewoon een communist eigenlijk.
Yup. Hele nare en 'indrukwekkende' situatie. Vaak komt ook nog de brandweer enzo. Hele kermis iig.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen mijn buurman een hartinfarct had was het een hele kermis voor de deur. Eerst van die vrijwilligers, toen een politieauto en daarna twee ambulances.
oh sneuquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijdje in een verpleeghuis, maar vrij snel overleden. Zijn vrouw is toen bij een van de kinderen gaan wonen.
Zou je deur op een kiertje houdenquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:53 schreef Karzai het volgende:
Ik heb die thai even aan het werk gezet eten wordt waarschijnlijk gebracht door een mocro, pakkie coke erbij halen of niet?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup. Hele nare en 'indrukwekkende' situatie. Vaak komt ook nog de brandweer enzo. Hele kermis iig.
* FranticDJ heeft zich ook aangemeld als vrijwilliger bij die app van de hartstichting
Nooit rechts? Dat is dom.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over poen heb ik niet te klagen, eigenlijk... Vandaar dat ik ook niet rechts stem omdat ik me constant genaaid zou voelen door het 'plebs' en de 'uitkeringstrekkers'...
Tel m'n zegeningen meer, op dat vlak. Veel gezonder.
Als D66-stemmer zal ik geen traan laten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind jij..ik en Citizen Erased vinden van niet.
Nee, een mengelvorm tegelijkertijd. Paars I en II, dat waren de laatste solide kabinetten van Nederland. Sinds de LPF is het allemaal bergafwaarts gegaan, en hard.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit rechts? Dat is dom.
Iedereen weet dat je balans nodig hebt, 5 jaar links, 5 jaar rechts. Dat is het beste.
Ja een aderlating is het.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, een mengelvorm tegelijkertijd. Paars I en II, dat waren de laatste solide kabinetten van Nederland. Sinds de LPF is het allemaal bergafwaarts gegaan, en hard.
Ach alles is voor dat volk op rechts marxistisch-socialistisch-communistisch..quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
Tis gecompliseerd iedereen wil een beter leven maar zolang dat wordt beheerst door grote bedrijven die je dood laten werken voor een hongerloontje terwijl ze zelf miljarden winst maken
dan ben ik wel een communist
Met ons poldersysteem eindig je sowieso altijd in het midden, hooguit met een afwijking naar één van beide kanten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit rechts? Dat is dom.
Iedereen weet dat je balans nodig hebt, 5 jaar links, 5 jaar rechts. Dat is het beste.
Haha dat wist ik.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als D66-stemmer zal ik geen traan laten.
Benieuwd welke idioten er nu weer voor terugkomen. Eerdmans heeft er zin in.
Hoe meer die grote bedrijven omzetten, hoe beter een land het heeft Slimpie.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
Tis gecompliseerd iedereen wil een beter leven maar zolang dat wordt beheerst door grote bedrijven die je dood laten werken voor een hongerloontje terwijl ze zelf miljarden winst maken
dan ben ik wel een communist
Dat gegeil en geglibber over grote bedrijven ook altijdquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Die haat en afgunst naar grote bedrijven ook altijd
Ik heb niks met grote multinationals.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat gegeil en geglibber over grote bedrijven ook altijd
zoals in de VS, waar je met drie banen nog niet rond kunt komen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb niks met grote multinationals.
Maar een lang en volk krijgt niks als er geen goede nationale business is.
Oh ja ik ook. Heb anderhalf jaar geleden een cursus reanimatie gedaan op een mooie zomeravond. 15 euro en een certificaatquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ heeft zich ook aangemeld als vrijwilliger bij die app van de hartstichting
ehm ze betalen bijna geen belasting hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe meer die grote bedrijven omzetten, hoe beter een land het heeft Slimpie.
Precies, verkocht... waarvoor? Voor knikkers?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb niks met grote multinationals.
Maar een land en volk krijgt niks als er geen goede nationale business is. Goede grote Nederlandse bedrijven als euh Ohnee zijn allemaal verkocht aan de vijand.![]()
Ik ben scheepschirurgijnquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik ook. Heb anderhalf jaar geleden een cursus reanimatie gedaan op een mooie zomeravond. 15 euro en een certificaat
Bullshitquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ehm ze betalen bijna geen belasting hoor
Heet dat nog zo ja, chirurgijn? Klinkt zo 1376, nog veel erger als kwakzalver, alchemist en zo.quote:
Precies, we hebben dus helemaal geen FvD nodig.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Nederland heeft een geweldig werkende middenklasse en een politiek om trots op te zijn.
Neequote:Op dinsdag 24 november 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet dat nog zo ja, chirurgijn? Klinkt zo 1376, nog veel erger als kwakzalver, alchemist en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |