SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
CherryBalquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Natte fant, ZOOOO'N grote (vul zelf maar in), Wieeeee, blije kwok
Zoiets?
BalLipsquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Had ook bitterlips kunnen zeggen, maar dan gaat @:UitStraling weer huehue'en.
Kunnen we dan ook net zo goed inkorten tot Bips.quote:
Kersenlipjes is zelf de huehuester hier hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Had ook bitterlips kunnen zeggen, maar dan gaat @:UitStraling weer huehue'en.
Huehuequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook net zo goed inkorten tot Bips.
Waarom zou je meedoen aan dat?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:01 schreef gianni61 het volgende:
De fok!stok ligt langs een weg waar ik best vaak fiets. Misschien eens afwachten of die er komend weekend nog ligt
oh nee, meedoen zeker niet. dat is nattekat zn feestje.quote:
Ik ga hem alleen ophalen als ik ooit nog eens op vakantie ga richting het buitenland.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, meedoen zeker niet. dat is nattekat zn feestje.
maar eens kijken of ik hem zie.
al heb ik de stok al eens gezien, maar dat was een eerdere uitvoering.
beter in een open haard.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Dump ik dat ding ergens in Europa ofzo.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/123162/(...)or-steen-in-hok.html
Ik wil er echt een hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/123162/(...)or-steen-in-hok.html
O, dat is wel jammer. Vind die vent wel amusant om naar te kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
NOu hiddema er ook mee gestopt lees ik
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
zolang die niet praat niks mis meequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel jammer. Vind die vent wel amusant om naar te kijken
Ik heb weer 2 zegeltjes voor je gevangen vandaagquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zelfs het journaal maakte er nog even snel melding van
Voor de rest van de dag lekker Queen luisteren![]()
![]()
![]()
Ja de snelheid waarmee die hele poppenkast nu in elkaar sodemietert is een bezienswaardigheid op zichquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Nee thierry klinkt wat sjiekerquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Je kunt je kameel ook Theo noemen.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de snelheid waarmee die hele poppenkast nu in elkaar sodemietert is een bezienswaardigheid op zich
Vind het wel vermakelijk hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
z
[..]
zolang die niet praat niks mis mee
Zo kom ik er denk ik welquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb weer 2 zegeltjes voor je gevangen vandaag
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej de zon schijnt rennen, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat is dat!!!!!!!! grrrrrr ik ben een grizzlybeer, hier een stomp voor je harses eng ding, ooooooh het is een domme steen, ok toch maar geen zon, doeiiiiiquote:
Hij smakt zo erg toch tijdens het pratenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het wel vermakelijk hoor
O?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij smakt zo erg toch tijdens het praten
Kwestie van tijd voordat de hele FvD opgedoekt is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de snelheid waarmee die hele poppenkast nu in elkaar sodemietert is een bezienswaardigheid op zich
ja ben ik wel met je eens. Kan hem ook Pim noemen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rotterdam is een volkse stad
Het zinkende schip even verlaten met zijn allen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
En als het een vrouwtje is?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik wel met je eens. Kan hem ook Pim noemen?
nou minimaal 2 zodat ze met elkaar kunnen spelen ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, hoeveel wil je er hebben?
Kamelenteentje?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als het een vrouwtje is?
ja oke. uhmm Greet?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als het een vrouwtje is?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou minimaal 2 zodat ze met elkaar kunnen spelen ook
Er is ook zon filmpje van een vrouw met een ronde panda in een ruimte en ze heeft eten staan op zon dienblad. Dat wil dat beestje wel dus ze tilt dat dienblad omhoog, hangt die panda er aan met zijn pootjes![]()
oh deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |