SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er :
16 gemeentes met 0 besmettingen
22 gemeentes met 1 besmetting
116 gemeentes met 2-5 besmettingen
74 gemeentes met 6-9 besmettingen
Zou er zo een berichtje achteraankomen van een storing?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is dan weer een enorme dip.
Wat een rollercoaster
Ik heb wel wat verbeterpunten ja.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee oké, dat begrijp ik. Maar een deel van de zorg die in het ziekenhuis gedaan wordt kan wel bij de huisarts gedaan worden, dat is in elk geval wat door huisartsen aangegeven werd. Ik denk ook dat er winst te halen valt met betere spreiding dan nu, daar kan @:Lenny_Leonard denk ik een heel boek over schrijven
Ik ben het met je eens dat de financiële stimulans niet voldoende is. Dat is waar dan voor gevochten moet worden (door de tweede kamer bijvoorbeeld). Het sluiten van een extra sector lost het niet ineens op voor de horeca, die zullen sowieso niet met meer dan 30 mensen of een kleine bezetting kunnen gaan draaien, dus echt kostendekkend zullen ze ook dan niet snel gaan draaien.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je de kerstvakantie met twee weken verlengt hoeft dat niet meteen het einde van de wereld te zijn. Die twee weken kan je in het voorjaar dan weer compenseren door daar juist een vakantie weg te halen bv. Zijn ze wel even vier weken dicht.
Uiteindelijk vechten we toch met z'n allen tegen Corona? Dan mag je ook verwachten dat ze ook daadwerkelijk ingrijpen op de plekken waar het nodig is, zodat ook de nu al gesloten sectoren z.s.m. weer wat kunnen.
We weten ook allemaal dat die ''juiste financiële stimulans'' er alleen nooit gaat komen. Het komt nu een beetje over alsof bepaalde sectoren de grootste schade mogen lijden zonder dat degelijke compensatie tegenover staat, terwijl ze bepaalde plekken heel hard proberen te ontzien. Matcht niet helemaal met de ''met z'n allen tegen Corona''.
Dit ja.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is dan weer een enorme dip.
Wat een rollercoaster
Wel heel fijn om over alle fronten een daling te zijn. Dat is echt positief.quote:
Mag je wel een eigen topic over openen hoor.. interessante docu's (nee geen conspiracy-docus aub).quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:35 schreef Salina het volgende:
https://www.human.nl/medi(...)20/aflevering-7.html
Goede uitzending, genuanceerd beeld van het publieke debat en de polarisatie en de rol van de media daarin. Goede tip van ik meen @:VoMy en @:DireStraits7![]()
De rol van de media is zo en zo wel erg interessant (en soms kwalijk), en is eigenlijk misschien wel een eigen topic waard. Hint.
Blijf doorkomen met de goede TV-tips, ik heb zelf geen TV-gids en kijk amper TV. Maar dit is bijzonder boeiend.
De uitspraken van Kluytmans op het eind over vertrouwen (in de wetenschap) en de rol van de journalistiek vind ik ook mooi.
Hoho! @Lenny_Leonard laten we met rust he?!quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee oké, dat begrijp ik. Maar een deel van de zorg die in het ziekenhuis gedaan wordt kan wel bij de huisarts gedaan worden, dat is in elk geval wat door huisartsen aangegeven werd. Ik denk ook dat er winst te halen valt met betere spreiding dan nu, daar kan @:Lenny_Leonard denk ik een heel boek over schrijven
Je kan altijd zeggen dat je corona hebt.quote:
De ziekenhuisopnames was toch wel hoog, 233?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel heel fijn om over alle fronten een daling te zijn. Dat is echt positief.
Daling is echter wel heel traag en toch minimaal, waardoor er weinig ruimte lijkt te zijn voor versoepelingen, dus moeten wij vooral op deze voet door (of harder ingrijpen voor een grotere daling).
Natuurlijk daalt het verder en snel ook.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed nieuws uiteraard! Hopen dat het doorzet. Dat we morgen niet opeens weer een grote stijging zien met vergeten cijfers van vandaag of het weekend
Urk is nog steeds bloedroodquote:
Wat boeit deze oude meuk, evenals de rioolwater metingen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
Uit het nieuwsbericht:
Het reproductiegetal van 6 november* is gestegen ten opzichte van een week eerder en is nu 1,02 (ondergrens: 0,99 en bovengrens: 1,05).
In de leeftijdsgroepen tot 17 jaar is een toename in het aantal positieve COVID-19 meldingen te zien, met name in de leeftijdsgroep 13-17 jaar. In de overige leeftijdsgroepen is sprake van een lichte daling (...).
Het percentage positief geteste personen is daarmee 12%, een kleine 2%-punt lager in vergelijking met de voorgaande week (13,8%). Hoewel het percentage positief gedaald is, is het nog steeds hoog.
Ja, een R boven de 1 is een stijging. Dus bij een R van 1,01 besmetten 100 mensen 101 mensen,quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
Dus R ligt net boven de 1 ... houdt dat dan in dat we weer (licht) aan het stijgen zijn?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De ziekenhuisopnames was toch wel hoog, 233?
Meer testen, lager percentage! Onverwacht maar goed nieuws!quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:18 schreef ondeugend het volgende:
12% positief! die daling is het mooist nog
12 ipv 13.8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |