Lekker hoor.quote:
Ik zou echt verdwalen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij fort Maarsseveen ziet het eruit dat ik door bos/gras heen moet, maar ik heb ook al een weg gezien zodat ik dat deel kan afsnijden
Die is ook regelmatig laat.Slaapt de laatste tijd ook slecht.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is Soul ook wakker dan in de nacht. Of slaapt zij gewoon?
Lekker ite.quote:
Uit verveling? Volgens mij heb jij al,wel,door heel Nederland gewandeld of niet?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:15 schreef DJMO het volgende:
Overigen heb ik een deel van deze etappe al eens gelopen toen ik een rondje Ruigenhoek deed uit verveling. Weet daarom dat dat deel van de route goed begaanbaar is
Dat heb ik in de autoquote:
Ook ellende dus.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is ook regelmatig laat.Slaapt de laatste tijd ook slecht.
Ik vond enkeldiep al zwaar genoegquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel me dus voor bij een bagger route dat je tot je knieën toe door de modder en moeras moet.
Ik ben daar ook heel slecht in echt heel slechtquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat heb ik in de autovorige keer wilde Rob in alkmaar naar de kfc, maar ook al woon ik hier al acht jaar, dat moest echt op navigate. Pleur me ergens in de het land neer en ik loop op GPS zonder meer naar het dichtstbijzijnde station.
dank je wel. vanavond met kat dierenarts... die verliest sinds week ineens tanden. ik dacht is erop gevallen.. maar ziet er naar uit dat iets ernstiger aan de hand isquote:
Dat zal zwaar lopen zijnquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel me dus voor bij een bagger route dat je tot je knieën toe door de modder en moeras moet.
Dat klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dank je wel. vanavond met kat dierenarts... die verliest sinds week ineens tanden. ik dacht is erop gevallen.. maar ziet er naar uit dat iets ernstiger aan de hand is
nee precies dus moet om 1800 uur dierenarts zijnquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Bagger laarzen mee nemen.quote:
Ik zie DJMO al lopen 🤭quote:
Wat een zenuwplaatjequote:
De wandelmarathon in Egmond, de alternatieve vierdaagse rondom Nijmegen, van Amsterdam naar Westerbork, van Zoetermeer naar krimpen aan den IJssel, delft naar Rotterdam, Schiedam naar Rotterdam, Den haag naar Scheveningen en weer terug. Van leiden naar Katwijk aan zee en weer terug. Verschillende stadswandelingen door Amsterdam. Ja er liggen heel wat voetstappen van mij door Nederland.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uit verveling? Volgens mij heb jij al,wel,door heel Nederland gewandeld of niet?
Zo dat zijn er heel wat inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
De wandelmarathon in Egmond, de alternatieve vierdaagse rondom Nijmegen, van Amsterdam naar Westerbork, van Zoetermeer naar krimpen aan den IJssel, delft naar Rotterdam, Schiedam naar Rotterdam, Den haag naar Scheveningen en weer terug. Van leiden naar Katwijk aan zee en weer terug. Verschillende stadswandelingen door Amsterdam. Ja er liggen heel wat voetstappen van mij door Nederland.
Hey dud0r.quote:
En dan heb ik alkmaar Haarlem, alkmaar Amsterdam en alkmaar Hilversum nog niet eens genoemdquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat zijn er heel wat inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |