bIackmirror & chufi doen niet mee met het spel. 
 Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
 Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DTS Wordt mede mogelijk gemaakt door:
Maanvis, voor al uw DTS-OP-creaties
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt je moeder in d'r reet
't is een modje zeker
dat een ban geeft zeker
zal eens even vragen hoe ie heet
sint bolkenklaas sint bolkenklaas breng ons in DTS een bezoek
en strooi dan wat punten
in d'een of d'andere hoek
KOEKOEKMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DuveltjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog even en je kan er je beroep van makenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms lees ik topics op fok die zo heerlijk vrouwonvriendelijk zijn.
Maargoed katten in het nauw maken rare sprongen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Niet in DTS toch?quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed katten in het nauw maken rare sprongen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke topicsquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed katten in het nauw maken rare sprongen.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja er zijn erbij die dat heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed katten in het nauw maken rare sprongen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms ook wel hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of t zo lezen en voelen. Ik word er niet warm of koud vanquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed katten in het nauw maken rare sprongen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ja toch, betalen per topicquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou dat is wel een leuk beroep dan haha
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
POL / De toekomst van de Nederlandse vrouwquote:
Wel lekker proberen te verpakken in een ik wil een intelligente discussie voeren sausje.
Maar ook al die andere incel topics somsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Letters op een forumFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Een nieuwe dag
Dit had ik gisteren nog niet gedacht, de lucht klaart op en ik zie mijn kracht
het is het begin van een nieuwe dag.
Ik hou me niet meer aan het negatieve vast, ik betaal morgen met de kansen die ik pak het is het begin van een nieuwe dagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:40 schreef maily het volgende:
Iemand heeft niet op zitten letten
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga even lezenquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
POL / De toekomst van de Nederlandse vrouw
Wel lekker proberen te verpakken in een ik wil een intelligente discussie voeren sausje.
Maar ook al die andere incel topics soms
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Want? Ik zie niet wat je bedoeld?quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:40 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hedde gij toevallig tijd voor een spellcheck?quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:40 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: