quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
De hoeksteen van de portefeuille!quote:
Ojeee...quote:Op maandag 23 november 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De hoeksteen van de portefeuille!
Vergeet Trump niet!quote:Op maandag 23 november 2020 23:09 schreef Bocaj het volgende:
Ach, we hebben qua politiek wel weer iets te bepraten.... buiten Corona om dan!
Dat is nog niet over....quote:Op maandag 23 november 2020 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Vergeet Trump niet!
Ben je daar al een beetje overheen?
* Bocaj voert
Vooral als je weet dat, dat het einde is...quote:Op maandag 23 november 2020 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Na een ziekbed voelt de dood juist als een opluchting.
Ik tel er 5...quote:Op maandag 23 november 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
Hoeveel ringen heeft ze wel niet in haar oren?
Heeft Jensen het al allemaal geduid?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Baudet weg, Hiddema weg, en misschien Trump ook nog weg...
Ik ga denk ik ook maar weg....
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heeft Jensen het al allemaal geduid?
Goed idee!quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:21 schreef Bocaj het volgende:
En wat is zijn conclusie, samengevat in één zin graag.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:25 schreef Bocaj het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
TV / Centraal De Jensen Show-topic #4
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Iedereen binnen FvD zijn in de messen van de ms media gelopen....quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:30 schreef svann het volgende:
[..]
En wat is zijn conclusie, samengevat in één zin graag.
Zag ik ook net!quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:36 schreef BlackNero het volgende:
Arnold Karskens met zijn malle rode petje.
Hij vindt dat de toon van die jongeren-appjes best kan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:35 schreef Bocaj het volgende:
Iedereen binnen FvD zijn in de messen van de ms media gelopen....
Neen, hij wilde een onderzoek doen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
Hij vindt dat de toon van die jongeren-appjes best kan?
Whut?! Stem jij FvD?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga stemmen voor de windmolen-ondernemer op de FVD kieslijst.
Dat hoofd.quote:
Was maar een grapje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Whut?! Stem jij FvD?
Niet op Wobke of Rutte?
* van stoel valt
Beetje pedant mannetje, maar Ronald gooit er ook weer zonder enige kennis van zaken de gebruikelijke clichés tegenaan.quote:
En de klokkenluiders werden eruit gekieperdquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
Het hele probleem is nu juist dat die personen niet aangesproken werden Ronald.
Waren er soms niet genoeg screenshots beschikbaar?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Neen, hij wilde een onderzoek doen.
Binnen fvd wilde men daar niet op wachten en gooien dus mensen zomaar voor de bus ook als de persoon onschuldig is...
Blijkbaar was Baudet dat zat...
Ja precies en Ronald steekt een standaardjankverhaaltje over nazivergelijkingen af, terwijl er heel duidelijk antisemitisme en zelfs Holocaustontkennende uitspraken zijn gedaan. Kun je verder prima vinden, maar dan janken over nazivergelijkingen slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En de klokkenluiders werden eruit gekieperd
Tja, @ikweethetooknietquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Waren er soms niet genoeg screenshots beschikbaar?
Ze hebben er intern drie dagen over vergaderd.
Trekt altijd van die rare bekkenquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
Die Aalberts had beter op Twitter kunnen blijven. Niet geschikt voor tv.
Nee, ik ga liever hont en vleermuizenstront eten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:07 schreef Handleiding het volgende:
Kansloos allemaal
Zou jij Hui Hui Pan doen @:zipportal
Les1: Praat verstaanbaar Nederlands!quote:
Ik ben jou de afgelopen dagen ook tegengekomen op twitter.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trekt altijd van die rare bekken
Wel weer middaguitzendingen op RTL 7quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Geen één omroep die 24/7 Flodder gaat uitzenden?!@:van_poppel
Dan krijg je geen subsidie.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:11 schreef Handleiding het volgende:
Kijk ik naar 1970 ofzo? Al die zuilen
Maak gewoon je punt online...
Haha welke tweetsquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:09 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik ben jou de afgelopen dagen ook tegengekomen op twitter.
Ik heb er al tweequote:Op dinsdag 24 november 2020 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Zwarte Piet, klimaat, linkse media, corona is maar een griepje. Wie maakt er een bingo kaart?
Of die andere zus in het spotje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Deze Roethof heeft géén accent en schaamt zich dus blijkbaar voor haar afkomst itt tot broer.
Weet niet meer precies. Maar je was aan het nazi bashen.quote:
Ik kan echt genieten van de rommel bij fvd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:13 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Weet niet meer precies. Maar je was aan het nazi bashen.
8760quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:16 schreef BlackNero het volgende:
Hoeveel uur zwarte piet wil hij uitzenden in een jaar?
1873. Google deze cijfers maar.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:16 schreef BlackNero het volgende:
Hoeveel uur zwarte piet wil hij uitzenden in een jaar?
Ik heb een button met dat jaartal erop.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1873. Google deze cijfers maar.
gr gr
dat kan gewoon met één omroep.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil gewoon interessante programma's.
Ze moeten gewoon genoeg leden zien te werven.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:15 schreef Handleiding het volgende:
true.
hoop dat ze allemaal bakzeil halen. Maar niemand durft natuurlijk Zwart te weigeren.
En dan gaat de minister een keuze maken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon genoeg leden zien te werven.
Ik spits alvast mijn oren.quote:Niet meer kunnen ruiken of proeven is een van de meest voorkomende symptomen van het coronavirus. Janneke Snoeijen en Hidde de Brabander verloren net als 75 procent van de corona-patiënten hun geur- en smaakvermogen. Vanavond bij Op1 vertellen ze waarom dat voor hen helemaal vervelend is en legt KNO-arts Wilbert Boek uit hoe dat kan en wat je er aan kan doen.
Nee hoor, ik ben net online... loop een beetje achter nu...quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Ik let even niet op.
Floortjes broer in de Eerste Kamer voor FvD?
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Ik let even niet op.
Floortjes broer in de Eerste Kamer voor FvD?
Ik ook, had alleen de link nog niet getrokken!quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:[quote]
Op woensdag 25 november 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Amerikaanse toestanden binnen de familie.quote:
Ja, quotequote:Op woensdag 25 november 2020 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
[..]
Amerikaanse toestanden binnen de familie.
Had ik in mijn studententijd niet, van die vet harde handdoekenquote:
Maar reuk komt wel weer terug toch?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:53 schreef svann het volgende:
Argh!
Fantoomgeuren heb ik gelukkig niet.
Valt wel mee.... ik gebruik azijn als wasverzachter...quote:Op woensdag 25 november 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Had ik in mijn studententijd niet, van die vet harde handdoeken
O, dan val jij wel buiten die 2 tot 4 weken norm....quote:Op woensdag 25 november 2020 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Heel langzaam.
Was bovengemiddeld, is nu na zes weken nog maar iets van halverwege.
Overmorgen black fridayquote:Op woensdag 25 november 2020 22:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Valt wel mee.... ik gebruik azijn als wasverzachter...
Maar het wordt niet zo zacht als uit de droger...
Ik had ook wel een droger maar die ging kaduk en nooit vervangen...
Ik weet, heb wat kleding en eventueel een smart tv op het oog! Een vette 55 inch!quote:
Je reuk gebruik je echt meer dan je zou denken.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik ruik altijd eerst even aan mijn eten voordat ik het eet, gewoonte.
Gas ruiken...quote:Op woensdag 25 november 2020 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
Je reuk gebruik je echt meer dan je zou denken.
Dit.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Al dat verre reizen, zet mij maar op een bootje op de Friese meren
Nederland is inderdaad mooi genoeg... bij mooi weer dan!quote:Op woensdag 25 november 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Al dat verre reizen, zet mij maar op een bootje op de Friese meren
Mua toen fam uit Australië over was in NL en wij zeurden over dat get regende werden wij raar aangekeken. Mooi is relatief.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nederland is inderdaad mooi genoeg... bij mooi weer dan!
Zij zijn natuurlijk aan warm droog weer gewend....quote:Op woensdag 25 november 2020 23:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mua toen fam uit Australië over was in NL en wij zeurden over dat get regende werden wij raar aangekeken. Mooi is relatief.
Tijd om te neuqen.. Zwanger?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:08 schreef svann het volgende:
Floortjes ziet er iets anders uit op de een of andere manier.
Iets aangekomen? Minder gespannen trekjes? Juist moe?
Ouder geworden...August 31, 1970 (age 50 years), Heemstedequote:Op woensdag 25 november 2020 23:08 schreef svann het volgende:
Oud.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:08 schreef svann het volgende:
De hele week zijn overal al Friday-aanbiedingen.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:08 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie black friday zaken op het oog?
Maar wel opletten hoor! Vaak zijn het helemaal geen aanbiedingen!quote:Op woensdag 25 november 2020 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
De hele week zijn overal al Friday-aanbiedingen.
Niet specifiek maar ik wil een nieuwe fietsquote:Op woensdag 25 november 2020 23:08 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie black friday zaken op het oog?
quote:Op woensdag 25 november 2020 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Maar wel opletten hoor! Vaak zijn het helemaal geen aanbiedingen!
Zeker, niks zo vervelend als volle berging en kasten...quote:Op woensdag 25 november 2020 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
En alleen kopen wat je nodig hebt.
Electrische? Amslot?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet specifiek maar ik wil een nieuwe fiets
Ja mamaquote:Op woensdag 25 november 2020 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
En alleen kopen wat je nodig hebt.
Ja e-bike, heb er laatst één gehuurd toen het nog mooi weer was, ik wilde er meteen één. Maar nooit echt doorgepaktquote:
Ik ga niet betalen voor die roddelpers.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:17 schreef Bocaj het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)as-door-george-soros
Premium!
Dat klopt toch?quote:
Er mist een post-icon.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:25 schreef Bocaj het volgende:
KOZP, BLM en Antifa, Extinction rebellion = Soros
Corona ook volgens Thierryquote:Op woensdag 25 november 2020 23:25 schreef Bocaj het volgende:
Ja?quote:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ijft-brandbrief.htmlquote:Op woensdag 25 november 2020 23:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja?
Volgens mij komt het van vleermuizen etende chinezen... Ook hoor is verhalen over dromedarissen die besmet waren daar op een vleesmarkt!
quote:"Op een gegeven moment riep Thierry dat corona de wereld in gebracht was door George Soros en anderen om ons onze vrijheid af te nemen en een nieuwe wereldheerschappij te starten. Hij riep dat het Hillary Clinton 'en de pedofielen' niet gelukt was, maar dat het via corona nu wel zou lukken."
quote:Op woensdag 25 november 2020 23:25 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2020 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)ijft-brandbrief.html
[..]
Raaaaaaaaaaaaar..... Waarom corrigeert zijn aanstaande vrouw hem eigenlijk niet?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nog denken dat hij schizofreen is geworden.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Kan ook zijn dat hij zwaar overspannen is....quote:Op woensdag 25 november 2020 23:37 schreef svann het volgende:
[..]
Ik ga nog denken dat hij schizofreen is geworden.
Te wilde ideeën en messiascomplex.
Dat zou ik hem nu ook weer niet toewensen.
ze koopt haar CO2 af he, via de omroepquote:Op donderdag 26 november 2020 00:48 schreef NoCigar het volgende:
Leuk die Floortje met de meest decadente hobby van Nederland, en ondertussen matigheid prediken.
Goh, dat men die vraag pas na 8 maand durft te stellen!quote:Op donderdag 26 november 2020 17:30 schreef dvdfreak het volgende:
Is het terecht dat onze vrijheid wordt gemeten aan het aantal beschikbare ziekenhuisbedden?
Hobby? Is dat niet gewoon haar werk?quote:Op donderdag 26 november 2020 00:48 schreef NoCigar het volgende:
Leuk die Floortje met de meest decadente hobby van Nederland, en ondertussen matigheid prediken.
Levenswerk moet in je aard liggen.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Als jullie je best deden, kunnen jullie dan in 4 dagen je hele levenswerk vernietigen?
Definieer levenswerk!quote:Op donderdag 26 november 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Als jullie je best deden, kunnen jullie dan in 4 dagen je hele levenswerk vernietigen?
Ik ben toch benieuwd wat Davide daarvan vindt..... een voormalig vriendinnetje dat ineens zo'n positie binnen de partij krijgt.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Baudet heeft toch maar lekker Eva zitten neuken in het verleden! Hij wel!
Ik denk eerder Els_Rechts.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:30 schreef superniger het volgende:
Thierry heeft Eva geneukt.
Jaloers.
Je bedrijf, je reputatie, je netwerk, je levensvreugde, je financiële veiligheidquote:
Zou ze toen al meerderjarig zijn geweest?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Baudet heeft toch maar lekker Eva zitten neuken in het verleden! Hij wel!
2017 en ze is van 1996....quote:Op donderdag 26 november 2020 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou ze toen al meerderjarig zijn geweest?
Lijst Henk Krol ja, oftewel LHK, straks staat dat waarschijnlijk voor Lijst Heel Kut.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:41 schreef Gehrman het volgende:
Henk Krol heeft ook net een nieuwe partij opgericht.
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Levenswerk moet in je aard liggen.
Ik haal er even een expert bij. @Cocoquote:Op donderdag 26 november 2020 22:49 schreef Handleiding het volgende:
Hoe vaak zou Jort Welmoed doen @:zipportal ?
Jaquote:Op donderdag 26 november 2020 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:coco
Ze past wel in zijn straatje gezien Jorts vriendin verleden!quote:Op donderdag 26 november 2020 22:49 schreef Handleiding het volgende:
Het was meer druppel, emmer.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Hooguit in zijn dromen.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:49 schreef Handleiding het volgende:
Er zijn volgens mij genoeg vrouwen die Jort op zijn minst interessant vinden!quote:
Dat zou niet zo verstandig zijn.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Wopke trollt die zuidelijke landen helemaal de moeder
bedankt.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:coco
Fokkers hebben al een slurf @Zipportalquote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 23:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij genoeg vrouwen die Jort op zijn minst interessant vinden!
@Handleiding voor de 50 cm.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Fokkers hebben al een slurf @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |