Klimaat, Baudet, Agenda 2030 etc. etc.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:04 schreef King_Merc het volgende:
Maakt ie nooit video,s over andere onderwerpen dan Corona of Trump ? , volgens mij maakt ie alleen maar video,s om z,n t-shirts te verkopen ..
quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:26 schreef Bocaj het volgende:
@:Vis1980 @:Hanca @:Basp1 @:Tijger_m @:xpompompomx @:Jaeger85 @:speknek @:capricia
Kijk nou eens naar aflevering 265 vanaf 21:25 daar begint Robert over Trump.
Ik wil jullie niet de hele aflevering aandoen!
Nou niet zeggen: 'Niet gekeken...' want dat is wel een dooddoener 1e klas en dan moet je het ook zelf maar weten verder!
Nu vraag ik jullie: "Zien jullie dan écht niet dat er wat aan de hand is?"
Ik weet ook wel dat gelijk hebben iets anders is dan gelijk krijgen...
Maar je kunt toch niet met droge ogen blijven beweren dat er nix aan de hand is?
Wat maakt die opgeblazen complot onderkin iemand die relevant is in dit verhaal?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:26 schreef Bocaj het volgende:
@:Vis1980 @:Hanca @:Basp1 @:Tijger_m @:xpompompomx @:Jaeger85 @:speknek @:capricia
Kijk nou eens naar aflevering 265 vanaf 21:25 daar begint Robert over Trump.
Ik wil jullie niet de hele aflevering aandoen!
Nou niet zeggen: 'Niet gekeken...' want dat is wel een dooddoener 1e klas en dan moet je het ook zelf maar weten verder!
Nu vraag ik jullie: "Zien jullie dan écht niet dat er wat aan de hand is?"
Ik weet ook wel dat gelijk hebben iets anders is dan gelijk krijgen...
Maar je kunt toch niet met droge ogen blijven beweren dat er nix aan de hand is?
Ja, als Jensen het zegt, en Trump, dan moet het wel waar zijn natuurlijk. Maar de slinkse MSM is partijdig!quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat maakt die opgeblazen complot onderkin iemand die relevant is in dit verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |