Je kunt de luisteraars beter veel sterkte wensenquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Helaas heb ik een (muzikale) afspraak vanavond, dus ik moet weg. Ik wens jullie allemaal een fijne avond.
Ook een fijne avond toegewenst voor jou DJ11quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Helaas heb ik een (muzikale) afspraak vanavond, dus ik moet weg. Ik wens jullie allemaal een fijne avond.
Wie gaat er dan ook hangen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Klein half uur aan de telefoon gehangen met moeders
Mien arm doet zeer
Dit is toch wel een beetje jouw show toch?quote:
Kom je nou mee...quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook hangen?
Volgende keer er gewoon bij gaan zitten dan.
Als het niet te hard is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje jouw show toch?
Er zit vandaag best hard spul tussen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het niet te hard is.
Dat geschreeuw is niets voor mij.
Wat is jolkmetal? Kruising tussen iets en folk metal?quote:
Dit zegt google:quote:
Jolking is een traditionele manier van zingen uit lapland als ik het goed onthouden heb.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is jolkmetal? Kruising tussen iets en folk metal?
Dus is het een verzinsel van Brother52.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zegt google:
Resultaten voor folk metal
Zoek in plaats daarvan naar jolkmetal
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus is het een verzinsel van Brother52.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |