Aru, Campenaers, Clarke, Pozzovivo, Henao, Nizzolo, Walscheid.. ook bij de goede renners qua naam is het al een tijdje geleden dat ze echt iets gepresteerd hebben. Nizzolo dan als uitzondering en dat is natuurlijk wel een toprenner als hij zijn niveau van augustus weer terug kan vinden, maar die moet eerst van z'n blessure afkomen, geloof ik..quote:
Had dan Havik of Budding opgepikt... daar zit nog potentie in.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:45 schreef DeeBee het volgende:
27 wegkapiteins en jongens die eigenlijk al gestopt zijn.
Zou het wat uitmaken is een veelgezegde spreuk alhier, maar zou het ook maar iets uitmaken?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had dan Havik of Budding opgepikt... daar zit nog potentie in.
Er moest nog een excuusjapanner bij?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dat Nippo brengt altijd een berg narigheid met zich mee.
quote:Denk: “It may look like a daring venture and a certain risk is definitely involved, but we have been following Toni for quite a long time and are convinced of his physical abilities. However, we see a lot of potential in him, particularly in the high mountains. In summer, he trained on the bike for a week with some of our riders in Austria, which worked out very well.”
Ik zie het al, lachwekkende nummers en de Denk-bonus. Deze jongen wint binnen twee jaar de Tour. Over drie jaar is het de beurt aan Vigo del Arco.quote:Dollinger: “Toni approached me this Spring with the question of whether I could support him in preparing for the World Ski Mountaineering Championships. We have been working together since April and it was soon clear that some of his performance values, such as his VO2max, are exceptional.”
Opmaat naar Japanse co-sponsor.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Er moest nog een excuusjapanner bij?
Die kinderlokker is een visionair. Denk zorgt voor een schroeiende Politt en Kelderman zoals je nog nooit gezien hebt.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:10 schreef DeeBee het volgende:
Uitstekende snor van die kinderlokker links.
Wel leuk, renners met een onconventionele achtergrond altijd! Al is het niet vaak een écht succes...
Gaat Kelderman ons naar het beloofde land brengen? Dit is een aardige hot take. Meer of minder effect dan de Pat-bonus?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die kinderlokker is een visionair. Denk zorgt voor een schroeiende Politt en Kelderman zoals je nog nooit gezien hebt.
Trap er niet in!quote:Op donderdag 10 december 2020 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Denk: “It may look like a daring venture and a certain risk is definitely involved,
Dat is toch Nippo?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opmaat naar Japanse co-sponsor.
We wachten in spanning af naar announcement van Vaughters!
Nog zo'n opportunistische aankoop lijkt me wel wat veel van het goede. Bovendien stond in dat persbericht over Palzer dat ze nu compleet zijn voor 2021.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Jason Osborne schijnt ook naar BORA te gaan.
Osborne zou ik verre van opportunistisch noemen, die heeft ondanks een gebrek aan ervaring adelbrieven van hier tot ginder. Daarnaast gaat het om een overstap na de Olympische Spelen, vermoedelijk per 2022.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:09 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Nog zo'n opportunistische aankoop lijkt me wel wat veel van het goede. Bovendien stond in dat persbericht over Palzer dat ze nu compleet zijn voor 2021.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |