B&B geeft hem nog wel een contract voor 2 jaar.quote:
Het eerste trio was nog hoopgevendquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:47 schreef TheArt het volgende:
Wisniowski, Sean Bennett en Karel Vacek dus de volgende 3.
[ twitter ]
Neem aan dat ie voor bijna niks komt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Gabriel Muller, een veteraan van binnenkort 35, de man die op zijn 33e nog neo was en op dezelfde leeftijd het fietsen pas leerde kennen, wiens beste resultaat waarschijnlijk een DNF is, mag van Cambodia naar Burgos. Leg het maar uit.
Het heeft er meer schijn van dat hij plek zelf betaald.quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neem aan dat ie voor bijna niks komt.
Over een jaartje kan @TheArt dit weer melden:quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Gabriel Muller, een veteraan van binnenkort 35, de man die op zijn 33e nog neo was en op dezelfde leeftijd het fietsen pas leerde kennen, wiens beste resultaat waarschijnlijk een DNF is, mag van Cambodia naar Burgos. Leg het maar uit.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 08:41 schreef TheArt het volgende:
Kortom daar waar ie hoort. Het was al echt een onbegrijpelijke aankoop.
Voor beide partijen prima, maar jammer voor de sport.quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het heeft er meer schijn van dat hij plek zelf betaald.
Drie keer raden wie er alweer betrokken was bij de contractering van Umba. Hij gaat hier nu dus ook al junioren kapen.quote:Umba, boyacense de la categoría Sub 23, fue 4to en la Vuelta del Porvenir 2019 se mostró feliz. “Es un sueño que tenía de pequeño”, dijo a Ciclismo Internacional. “El contacto fue a través de alguien que me aconsejaba y que me hizo contrato con Acquadro. Él fue quien habló con Savio”, siguió.
Ach nee, wat erg.quote:Op zondag 29 november 2020 13:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gasparotto stopt er mee @:Rellende-rotscholier
Schrijf Mauro Schmid maar op.quote:Op zondag 29 november 2020 13:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
een plekje over voor een nog slechtere rennerAl iemand in gedachten?
Ik ben begonnen met eerste rijquote:Op maandag 30 november 2020 12:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Israël is compleet met 32! renners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |