SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier joh jankerdquote:Op maandag 23 november 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je ping bakjes
Ziet er gezond uit flesquote:Op maandag 23 november 2020 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier joh jankerdGodenvoer jah
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is dat niet een beetje weinig?quote:Op maandag 23 november 2020 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier joh jankerdGodenvoer jah
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met twee eieren erbij valt het wel mee. Die zitten er hier al doorheen ja.quote:Op maandag 23 november 2020 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig?
Chris P Bacon.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 november 2020 17:38 schreef Karzai het volgende:
ik wil graag de buidelrat toevoegen
[ afbeelding ]
daar kan ik over meepratenquote:
Heeft jouw voormalig werkgever eigenlijk de crisis overleefd??quote:
jeps is er nog steeds. Doen nu take away en thuisbezorgd. Weet natuurlijk niet hoe krap de zaken er voor staanquote:Op maandag 23 november 2020 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft jouw voormalig werkgever eigenlijk de crisis overleefd??![]()
en een pot van die aal-in-drek.quote:Op maandag 23 november 2020 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
Teveel gegeten
1.5 slavink
6 rosti schijven
en 250 gram spitskool
quote:Op maandag 23 november 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je wilt een bron voor de datum vandaag? :p
yepquote:Op maandag 23 november 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je wilt een bron voor de datum vandaag? :p
quote:Op maandag 23 november 2020 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
Vond ook nog kikkerbillen in de vriezer
"Bij de productie van kikkerbillen worden de poten van een kikker gewoonlijk levend en onverdoofd afgescheurd, afgeknipt of afgesneden, waarna de kikker langzaam sterft in een afvalbak"quote:Op maandag 23 november 2020 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
Vond ook nog kikkerbillen in de vriezer
quote:Op maandag 23 november 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Bij de productie van kikkerbillen worden de poten van een kikker gewoonlijk levend en onverdoofd afgescheurd, afgeknipt of afgesneden, waarna de kikker langzaam sterft in een afvalbak"
Klinkt niet als heel veel, of zijn het grote slavinken?quote:Op maandag 23 november 2020 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
Teveel gegeten
1.5 slavink
6 rosti schijven
en 250 gram spitskool
De grootste snor die Zanzibar ooit voortgebracht heeft bedoel je?quote:Op maandag 23 november 2020 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is Farrokh 29 jaar deaud
quote:Op maandag 23 november 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De grootste snor die Zanzibar ooit voortgebracht heeft bedoel je?
Maar zijn muziek blijft onverminderd doorgaanquote:Op maandag 23 november 2020 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is Farrokh 29 jaar deaud
Dacht even dat je deze snor bedoeldequote:Op maandag 23 november 2020 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is geboren als Farrokh Bulsara
normaal?quote:Op maandag 23 november 2020 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet als heel veel, of zijn het grote slavinken?
Oh, ik vind 2 gewoon een normale portie, ballie vindt dat veel te weinig.quote:
'Ja ik kom voor tandarts Kurwa'quote:Op maandag 23 november 2020 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens Fles. Mijn nieuwe tandarts heeft Kaczor. Een Pool dus.
Durfde het vandaag niet uit te spreken bij de balie![]()
![]()
Hoe moet ik het uitspreken, dat ik het weert voor de volgende keer...
zal waarschijnlijk makkelijker zijn, dan het lijkt...![]()
![]()
ja is het ook. minimaal verdubbelenquote:Op maandag 23 november 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik vind 2 gewoon een normale portie, ballie vindt dat veel te weinig.
Kaksnorquote:Op maandag 23 november 2020 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Hoe moet ik het uitspreken, dat ik het weet voor de volgende keer...
![]()
had wat meer groente mogen zijnquote:Op maandag 23 november 2020 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet als heel veel, of zijn het grote slavinken?
ik vind 1 een normale portiequote:Op maandag 23 november 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik vind 2 gewoon een normale portie, ballie vindt dat veel te weinig.
Ja gewoon 2 slavinken en 300/400 gram groenten en die rosti's weglatenquote:
quote:Op maandag 23 november 2020 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Ja ik heb nog wat naweeën van mijn revalidatie waarin ik moest vreten alsof ik een zwangere bitterbal wasquote:
Katsjor is prima.quote:Op maandag 23 november 2020 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Het zijn spareribs geworden.quote:Op maandag 23 november 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chloor, kiezelstenen. asbest, spookdiertje, cobra, giftige paddenstoel, lood, oleander?
Engerd, leugenaar ook met zijn leugenachtige tweet over die marokkaanse conducteursquote:
Trial by mediaquote:Op maandag 23 november 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Engerd, leugenaar ook met zijn leugenachtige tweet over die marokkaanse conducteurs
En ook weer de slachtofferrol in schieten
'voor de bus gooien' boehoe media niet te vertrouwen. van een laag alloi blablabaquote:Op maandag 23 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trial by media![]()
Pas actie ondernemen als dingen uitlekken in de media.
Nazistische uitspraken van je achterban niet willen weerleggen en dan de schuld bij een ander neerleggenquote:Op maandag 23 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trial by media![]()
Pas actie ondernemen als dingen uitlekken in de media.
Wel mooi aan Nederland, dat rechts populisme altijd zo simpel, zelfdestructief en doorzichtig is.quote:Op maandag 23 november 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'voor de bus gooien' boehoe media niet te vertrouwen. van een laag alloi blablaba
net zon simpele populist als de rest met iets duurdere woorden om het zand in de ogen van zijn domme domme kiezers te gooien
Wat dat betreft wel een echte politicus dus.quote:Op maandag 23 november 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'voor de bus gooien' boehoe media niet te vertrouwen. van een laag alloi blablaba
net zon simpele populist als de rest met iets duurdere woorden om het zand in de ogen van zijn domme domme kiezers te gooien
ja omdat er helemaal verder niet wordt nagedacht. het is zo typisch. Blijft altijd zo oppervlakkigquote:Op maandag 23 november 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel mooi aan Nederland, dat rechts populisme altijd zo simpel, zelfdestructief en doorzichtig is.
Op dezelfde dag overleed ook de 2e drummer van KISS, die werd maar 41. Dat waren toch ook geen kleine jongens toen, maar dat nieuws sneeuwde toch enigszins onderquote:Op maandag 23 november 2020 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is geboren als Farrokh Bulsara
Ja nou en, zo is het perfect toch, steeds van die klapjosti's aan de verre rechterkant. lekker ongevaarlijk.quote:Op maandag 23 november 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat er helemaal verder niet wordt nagedacht. het is zo typisch. Blijft altijd zo oppervlakkig
hmm.. zal ik 'm in elkaar hoeken die laptopquote:Op maandag 23 november 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Waarom heeft mijn laptop geen pootjes.
Logisch ook. Farrokh is dan ook een van de allergrootsten ooit en dat kan je eerlijk is eerlijk gewoon niet zeggen over die drummer..quote:Op maandag 23 november 2020 18:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Op dezelfde dag overleed ook de 2e drummer van KISS, die werd maar 41. Dat waren toch ook geen kleine jongens toen, maar dat nieuws sneeuwde toch enigszins onder
[ afbeelding ]
Nee haal hem zelf wel op.quote:Op maandag 23 november 2020 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm.. zal ik 'm in elkaar hoeken die laptop
ik heb geen Baudet nodig om te weten dat de media niet te vertrouwen isquote:Op maandag 23 november 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
media niet te vertrouwen...
Jezus wat een chliche.
ftfyquote:Op maandag 23 november 2020 18:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb geen media nodig om te weten dat Baudet niet te vertrouwen is
Mag van mij wel een Christelijke partij vanaf vallenquote:Op maandag 23 november 2020 18:59 schreef Koen66 het volgende:
mja, met of zonder Baudet, je weet toch waar het op gaat uitdraaien na de verkiezingen: verder gaan met het huidige beleid met VVD als grootste partij, en wellicht dezelfde coalitie
Allemaal jaquote:Op maandag 23 november 2020 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag van mij wel een Christelijke partij vanaf vallen
Alhoewel ik tegen geloof en politiek ben moet ik hier toch schoorvoetend bekennen dat ik liever de CU heb dan GLquote:Op maandag 23 november 2020 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag van mij wel een Christelijke partij vanaf vallen
VVD lacht zich rot. Jullie willen een alternatief op rechts? Kijk! Alleen maar mongolenquote:Op maandag 23 november 2020 18:59 schreef Koen66 het volgende:
mja, met of zonder Baudet, je weet toch waar het op gaat uitdraaien na de verkiezingen: verder gaan met het huidige beleid met VVD als grootste partij, en wellicht dezelfde coalitie
CDA en CU vervangen door PvdA, GL en SP? redden ze het dan nietquote:
Waarom SP erbij?quote:Op maandag 23 november 2020 19:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CDA en CU vervangen door PvdA, GL en SP? redden ze het dan niet
Niet dat dat mijn idee is overigens
da's het eeuwige probleem van rechts van de VVD: trekt traditioneel sneuneuzen aan. Fortuin en Wilders zijn dan nog de enige redelijke varianten geweestquote:Op maandag 23 november 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VVD lacht zich rot. Jullie willen een alternatief op rechts? Kijk! Alleen maar mongolen
PvdA en GL is qua zetels toch niet genoeg om CDA en CU te vervangen?quote:
quote:Op maandag 23 november 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit iemand die toieslagenverhoren te kijken?![]()
Ik pik af en toe eens eenminuutje mee en dan schakel ik gauw weg. Plaatsvervangende schaamte.
Echt dat zijn zulke laffe herders, stuk voor stuk.quote:Op maandag 23 november 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit iemand die toieslagenverhoren te kijken?![]()
Ik pik af en toe eens eenminuutje mee en dan schakel ik gauw weg. Plaatsvervangende schaamte.
Precies 75quote:Op maandag 23 november 2020 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
PvdA en GL is qua zetels toch niet genoeg om CDA en CU te vervangen?
Ja daar hebben we het steeds overquote:Op maandag 23 november 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Well that escalated quickly.
Ah okeequote:Op maandag 23 november 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het steeds over
PvdA en GL?quote:Op maandag 23 november 2020 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
PvdA en GL is qua zetels toch niet genoeg om CDA en CU te vervangen?
Ja. Wij zijn allemaal rechtse keurige jongens verder.quote:
nopequote:
Alleen de pirantenpartijquote:Op maandag 23 november 2020 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou je ideale coalitie zijn dan?
wilders redelijk?quote:Op maandag 23 november 2020 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's het eeuwige probleem van rechts van de VVD: trekt traditioneel sneuneuzen aan. Fortuin en Wilders zijn dan nog de enige redelijke varianten geweest
ik twijfel of die de kar gaat trekkenquote:Op maandag 23 november 2020 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel beter voor FvD dat Baudet achteruit wordt gezet.
Als Hiddemeister het overneemt overweeg ik te stemmen (op Rutte)
Weekers, nou Asscher en vooral Wiebes: Niemand wist iets, niemand zag iets.quote:Op maandag 23 november 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt dat zijn zulke laffe herders, stuk voor stuk.
Dr zit best wel wat kwaliteit in de partij.quote:Op maandag 23 november 2020 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik twijfel of die de kar gaat trekken
quote:Op maandag 23 november 2020 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr zit best wel wat kwaliteit in de partij.
Naninga misschien.
Of een van die blondjes
Gewoon wat kukkadent in zijn gebit gieten.quote:Op maandag 23 november 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
hiddema met zijn gesmak als die praat
Ik heb een collega die dat vreselijk doet. Ik kan echt niet langer dan vijf minuten naar haar luisterenquote:Op maandag 23 november 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
hiddema met zijn gesmak als die praat
Zo?quote:Op maandag 23 november 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Well that escalated quickly.
Misschien ontplooien die zich nu beter.quote:Op maandag 23 november 2020 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr zit best wel wat kwaliteit in de partij.
Naninga misschien.
Of een van die blondjes
Shit jaquote:Op maandag 23 november 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zou stemmen.[ afbeelding ]
Ze heeft twee goede punten huehue.quote:Op maandag 23 november 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zou stemmen.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neem de gok, stem Lijst Blije Kwok!
Nu wil ik een partij beginnenquote:Op maandag 23 november 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
EN KAAS VEEL KAAS ALLEEN MAAR KAASquote:Op maandag 23 november 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Partij voor naastenliefde en Varkensvlees.
PvnV
quote:Op maandag 23 november 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
PvnV
Jammer dat er al een SP is, anders de SnackPartij...quote:
Kaas kaas kaas, de blije fant is de grote baasquote:Op maandag 23 november 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN KAAS VEEL KAAS ALLEEN MAAR KAAS
Zou stemmenquote:Op maandag 23 november 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
PvnV
Lijst Blije Kwok, mede mogelijk gemaakt door FOK!quote:Op maandag 23 november 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2020 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijst Blije Kwok, mede mogelijk gemaakt door FOK!
het kwiwisteri van pwompwoensoepquote:Op maandag 23 november 2020 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaaa partij voor kaas.quote:Op maandag 23 november 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN KAAS VEEL KAAS ALLEEN MAAR KAAS
quote:Op maandag 23 november 2020 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met als lijsttrekker Stef Blokquote:Op maandag 23 november 2020 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ministerie van bitterbalse zakenquote:Op maandag 23 november 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het kwiwisteri van pwompwoensoep
Vroeg om promotie, en hij zei "you think you're on the same level as the guys?". W..t..f..quote:Op maandag 23 november 2020 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog gelukt bij je baas? Altijd lastig om op de man af opslag te vragen.
Mocht je ooit een kleine krijgen dan graag zo afstappen van de bitterbrommer.quote:
quote:Op maandag 23 november 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het kwiwisteri van pwompwoensoep
quote:Op maandag 23 november 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mocht je ooit een kleine krijgen dan graag zo afstappen van de bitterbrommer.
https://www.dumpert.nl/item/8018857_24bfaf99
quote:Op maandag 23 november 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mocht je ooit een kleine krijgen dan graag zo afstappen van de bitterbrommer.
https://www.dumpert.nl/item/8018857_24bfaf99
tijd voor operatie stofwolkquote:Op maandag 23 november 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vroeg om promotie, en hij zei "you think you're on the same level as the guys?". W..t..f..Ja eikel, dat ik niet een ego van hier tot Tokyo heb en continu loop te verkondigen hoe goed ik ben, wil niet zeggen dat ik minder goed in m'n baan ben dan 'de mannen'
We hebben geen vrouwen vanaf dat niveau meer.. lekker mannenclubje daar en blijkbaar willen ze het zo houden.
ohquote:Op maandag 23 november 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vroeg om promotie, en hij zei "you think you're on the same level as the guys?". W..t..f..Ja eikel, dat ik niet een ego van hier tot Tokyo heb en continu loop te verkondigen hoe goed ik ben, wil niet zeggen dat ik minder goed in m'n baan ben dan 'de mannen'
We hebben geen vrouwen vanaf dat niveau meer.. lekker mannenclubje daar en blijkbaar willen ze het zo houden.
Oude witte mannen clubjes.quote:Op maandag 23 november 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen met plaksnor op teams terugbellen.quote:Op maandag 23 november 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezusquote:Op maandag 23 november 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde de promotie sowieso alleen om het op'n CV te zetten en dan snel wegwezen. Nou ja, wordt dus onder werktijd lekker sollicitatiebrieven schrijven nu.quote:
quote:Op maandag 23 november 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen met plaksnor op teams terugbellen.
Nee gewoon Duitsers en Zwitsers zijn zo.quote:Op maandag 23 november 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus![]()
Komt dat niet doordat ze daar een beetje erg boers, onderontwikkeld en conservatief zijn?
quote:Op maandag 23 november 2020 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat ie het in overweging zou nemen. Maar ik weet genoeg.quote:Op maandag 23 november 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohwas een definitief antwoord ook?
Ja dat zeg ikquote:Op maandag 23 november 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee gewoon Duitsers en Zwitsers zijn zo.
Het is inderdaad wel een Duitserquote:Op maandag 23 november 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee gewoon Duitsers en Zwitsers zijn zo.
Wat een dom bot antwoord ookquote:Op maandag 23 november 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat ie het in overweging zou nemen. Maar ik weet genoeg.
Ja ik eigenlijk ook. "En nu dan?"quote:Op maandag 23 november 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
vind de plaksnor van los wel een goed idee
Moet ik eerst even zo'n ding opsnorren (huehue). Maar ze kennen me wel als enorm sarcastisch, dus het zou niet eens zo raar zijnquote:
Ooit weggestuurd omdat ik geen "senior project manager" was; werd een half jaar daarna wel weer ingevlogen om de shit op te lossen. Een van de mooiste meetings die ik ooit meegemaakt had met een "i am back bitches".quote:
Und jetzt Chef? Hč hč?quote:Op maandag 23 november 2020 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Guten Morgen mit kwiwi [ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2020 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Guten Morgen mit kwiwi [ link | afbeelding ]
Hier ook, was zo dom om vanmiddag met alleen een trui de deur uit te gaan. Kwam in het donker terug en toen was het ineens nog maar 5 gradenquote:
Je moet wat om de projecten door te komenquote:Op maandag 23 november 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb altijd wel goed samengewerkt met Zwitsers over het algemeen; die zijn zelf ook niet zo stom. In Oost-Europa wel wat idioten meegemaakt. Dronken projectmanagers
Zwitsers zijn ook wel aardig over het algemeen, en fair. Maar Duitsersquote:Op maandag 23 november 2020 19:51 schreef mschol het volgende:
op werk hebben we een zwitser als klant, zelf nog nooit ontmoet maar schijnt superaardige gast te zijn.
En zo zijn we weer een grote familie in Foqueville om een lach en een traan mee te delen.quote:Op maandag 23 november 2020 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik was eerst in een slecht humeur erdoor, maar kan nu weer lachen
quote:Op maandag 23 november 2020 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo zijn we weer een grote familie in Foqueville om een lach en een traan mee te delen.
we hebben ook b2b duitsers, ook prima gasten, doch soms beetje raarquote:Op maandag 23 november 2020 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitsers zijn ook wel aardig over het algemeen, en fair. Maar Duitsers
quote:Op maandag 23 november 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Waar staat partij 'code oranje' eigenlijk voor?
Kumbaya ditdatquote:Op maandag 23 november 2020 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo zijn we weer een grote familie in Foqueville om een lach en een traan mee te delen.
Ik heb wat ellende meegemaakt en dan ben ik pas midden 30.quote:Op maandag 23 november 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet wat om de projecten door te komen![]()
Ik zit eens rond te kijken waar op te stemmen...quote:Op maandag 23 november 2020 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt een partij, code oranje? Dacht dat het een grapje was
Lijsttrekker:quote:Op maandag 23 november 2020 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt een partij, code oranje? Dacht dat het een grapje was
Ik geloof dat ik ook nog mag stemmen bij landelijke verkiezingen. Maar volgens mij had ik me daar dan voor moeten aanmelden.quote:Op maandag 23 november 2020 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit eens rond te kijken waar op te stemmen...
Kan misschien nog. Tis over ruim 3 maanden. Even informeren bij het Nederlandse consultaat en/of ambassade..quote:Op maandag 23 november 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook nog mag stemmen bij landelijke verkiezingen. Maar volgens mij had ik me daar dan voor moeten aanmelden.
Ik liep net even in een trui naar de berging, vijf meter buiten maar de tering. Vier graden.quote:Op maandag 23 november 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, was zo dom om vanmiddag met alleen een trui de deur uit te gaan. Kwam in het donker terug en toen was het ineens nog maar 5 graden
Ja, inderdaad. Volgens mij moet je je maanden van tevoren aanmelden, maar misschien ben ik nog op tijd.quote:Op maandag 23 november 2020 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan misschien nog. Tis over ruim 3 maanden. Even informeren bij het Nederlandse consultaat en/of ambassade..
Nee.quote:Op maandag 23 november 2020 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen familie van Aadje toch??
Aadje woont hier ergens vlakbij (in Acht). Kom er helaas zelf vrijwel nooit.quote:
Haags_miljoentjequote:Op maandag 23 november 2020 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
toch maar veranderen naar haags_uurtje
of
haags_halfuurtje
quote:Op maandag 23 november 2020 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aadje woont hier ergens vlakbij (in Acht). Kom er helaas zelf vrijwel nooit.
Toen mijn pa 4 jaar geleden in het zkh lag, ben ik Aad daar wel tegengekomen, Maar dat was in het restaurant. Ik denk dat hij toen daar ook gewoon op bezoek was...
ab_haagsterhausquote:Op maandag 23 november 2020 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
toch maar veranderen naar haags_uurtje
of
haags_halfuurtje
Dat die nick nog niet ingenomen is....quote:
Wat let jequote:Op maandag 23 november 2020 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat die nick nog niet ingenomen is....
VOlgens mij mogen hotmailadressen en zo niet meer....quote:
Teleurstellend.quote:Op maandag 23 november 2020 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Fotoboek van gerrie
Dit ben ik niet.
quote:Op maandag 23 november 2020 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Fotoboek van gerrie
Dit ben ik niet.
Wat let jequote:Op maandag 23 november 2020 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat die nick nog niet ingenomen is....
Huh maar wat dan wel?quote:Op maandag 23 november 2020 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
VOlgens mij mogen hotmailadressen en zo niet meer....![]()
![]()
Kan goed dat dat weer mag, staat me iets van bij dat dat een tijdje niet kon, maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen..quote:Op maandag 23 november 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat let je
[..]
Huh maar wat dan wel?
Lijkt me niet iets van deze tijdquote:Op maandag 23 november 2020 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan goed dat dat weer mag, staat me iets van bij dat dat een tijdje niet kon, maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen..
Deed ik gister ook, resultaat was dat ik om 04.00 al klaarwakker was.quote:
Welcome to my world.quote:Op maandag 23 november 2020 20:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Deed ik gister ook, resultaat was dat ik om 04.00 al klaarwakker was.
Jaquote:Op maandag 23 november 2020 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat jij de enige mod bent met zulke vroege ochtend dienst
Ah, mag je weer ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Heerlijk slapen zo in de winter.quote:Op maandag 23 november 2020 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Lekker in bed met het raam open en onder een dik deken
Mij niet hoorquote:Op maandag 23 november 2020 20:35 schreef Haags het volgende:
Nee niet helemaal waar, ik zie @:trein2000 en @:sp3c ook regelmatig in de nacht posten rond dat tijdstip.
Is dit een algemeen gebod?quote:
tja veel beter te doen dan neuqsex0n zullen ze niet hebbenquote:Op maandag 23 november 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel vrienden en bekenden vinden deze COVID periode een goed moment om aan kinderen te beginnen.
Ja er wordt flink op los geneukt.quote:Op maandag 23 november 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel vrienden en bekenden vinden deze COVID periode een goed moment om aan kinderen te beginnen.
Ja vervelingswippen, straks mogen ze weer op stap en ruikt het hele huis naar babystrontquote:Op maandag 23 november 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2020 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee jij komt meestal tussen 8 en 9 ergens binnen kachelen.
Haagsiequote:
Denk aan jezelfquote:Op maandag 23 november 2020 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
Haagsie![]()
Beetje belachelijk druk en geen tijd meer voor iets anders dan (huiselijk)werk
Die ken ik nietquote:Op maandag 23 november 2020 20:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mis copain user buitenboord wel in de nacht
@:franticdj
Klinkt als een foute porneaufilmquote:
quote:Op maandag 23 november 2020 20:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mis copain user buitenboord wel in de nacht
@:franticdj
Ooitquote:
Weer aan boord?quote:Op maandag 23 november 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]wie weet over een paar maandjes weer makker
Dan ben je er mooi ingeluisd door je vriendin.quote:Op maandag 23 november 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vervelingswippen, straks mogen ze weer op stap en ruikt het hele huis naar babystront
nicequote:Op maandag 23 november 2020 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan weer echt onregelmatig met bootjes gaan werken
Hebbie al een nieuwe schuit gevondenquote:Op maandag 23 november 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]wie weet over een paar maandjes weer makker
quote:Op maandag 23 november 2020 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
Ah, mag je weer ?
KerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Balletjequote:
Dat bedoel ikquote:
quote:
quote:
morgen in het nieuws: ict storing, 10.000 besmettingen..quote:Op maandag 23 november 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
ah covid neemt af dus teststraat gaat niet door voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |