SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier joh jankerdquote:Op maandag 23 november 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je ping bakjes
Ziet er gezond uit flesquote:Op maandag 23 november 2020 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier joh jankerdGodenvoer jah
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is dat niet een beetje weinig?quote:Op maandag 23 november 2020 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier joh jankerdGodenvoer jah
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met twee eieren erbij valt het wel mee. Die zitten er hier al doorheen ja.quote:Op maandag 23 november 2020 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig?
Chris P Bacon.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 november 2020 17:38 schreef Karzai het volgende:
ik wil graag de buidelrat toevoegen
[ afbeelding ]
daar kan ik over meepratenquote:
Heeft jouw voormalig werkgever eigenlijk de crisis overleefd??quote:
jeps is er nog steeds. Doen nu take away en thuisbezorgd. Weet natuurlijk niet hoe krap de zaken er voor staanquote:Op maandag 23 november 2020 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft jouw voormalig werkgever eigenlijk de crisis overleefd??![]()
en een pot van die aal-in-drek.quote:Op maandag 23 november 2020 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
Teveel gegeten
1.5 slavink
6 rosti schijven
en 250 gram spitskool
quote:Op maandag 23 november 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je wilt een bron voor de datum vandaag? :p
yepquote:Op maandag 23 november 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je wilt een bron voor de datum vandaag? :p
quote:Op maandag 23 november 2020 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
Vond ook nog kikkerbillen in de vriezer
"Bij de productie van kikkerbillen worden de poten van een kikker gewoonlijk levend en onverdoofd afgescheurd, afgeknipt of afgesneden, waarna de kikker langzaam sterft in een afvalbak"quote:Op maandag 23 november 2020 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
Vond ook nog kikkerbillen in de vriezer
quote:Op maandag 23 november 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Bij de productie van kikkerbillen worden de poten van een kikker gewoonlijk levend en onverdoofd afgescheurd, afgeknipt of afgesneden, waarna de kikker langzaam sterft in een afvalbak"
Klinkt niet als heel veel, of zijn het grote slavinken?quote:Op maandag 23 november 2020 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
Teveel gegeten
1.5 slavink
6 rosti schijven
en 250 gram spitskool
De grootste snor die Zanzibar ooit voortgebracht heeft bedoel je?quote:Op maandag 23 november 2020 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is Farrokh 29 jaar deaud
quote:Op maandag 23 november 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De grootste snor die Zanzibar ooit voortgebracht heeft bedoel je?
Maar zijn muziek blijft onverminderd doorgaanquote:Op maandag 23 november 2020 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is Farrokh 29 jaar deaud
Dacht even dat je deze snor bedoeldequote:Op maandag 23 november 2020 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is geboren als Farrokh Bulsara
normaal?quote:Op maandag 23 november 2020 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet als heel veel, of zijn het grote slavinken?
Oh, ik vind 2 gewoon een normale portie, ballie vindt dat veel te weinig.quote:
'Ja ik kom voor tandarts Kurwa'quote:Op maandag 23 november 2020 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens Fles. Mijn nieuwe tandarts heeft Kaczor. Een Pool dus.
Durfde het vandaag niet uit te spreken bij de balie![]()
![]()
Hoe moet ik het uitspreken, dat ik het weert voor de volgende keer...
zal waarschijnlijk makkelijker zijn, dan het lijkt...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |