Zal zijn ego geen goed hebben gedaan dat fvd weer keihard is gedaald in de peilingen en de prominenten tegen hem kerenquote:Op maandag 23 november 2020 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hahahah dat is nog eerder dan gedacht. Maar zoals ik laatst al zei: hij vond er helemaal niks aan en dit was dan de escape. Nu lekker in één of ander vaag Boreaal denktankje gaan zitten.
De echte planters niet natuurlijk.quote:
En dat suffe filmpje van Der Thierry.quote:Op maandag 23 november 2020 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat hield dit in, Xander die zegt dat Baudet gestopt is en dat is het?
Jullie hebben mij toch alquote:Op maandag 23 november 2020 20:58 schreef wimderon het volgende:
Zijn jullie klaar voor de rentree van tong op het forum?
945394e keer alweerquote:Op maandag 23 november 2020 20:58 schreef wimderon het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2020 20:58 schreef wimderon het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2020 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Wacht, waaruit blijkt dat hij terugkeert?
Hoe lang zal hij het dit keer volhouden?quote:Op maandag 23 november 2020 20:58 schreef wimderon het volgende:
Best een accurate omschrijving. Als tong hier post gooi ik mijn laptop uit het raamquote:Op maandag 23 november 2020 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Tong is een beetje als Danilo Di Luca. Als hij er is erger je je kapot en als hij weg is mis je hem.
Ik vond Di Luca vooral vervelend als ie Boogerd weer eens dwars zatquote:Op maandag 23 november 2020 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een accurate omschrijving. Als tong hier post gooi ik mijn laptop uit het raam
Mijn stem gaat naar de VVDquote:Op maandag 23 november 2020 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat jouw stem naar Martin Bosma?
Dat was zeer spijtig, maar buiten dat was ik juist fan van Di Luca.quote:Op maandag 23 november 2020 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond Di Luca vooral vervelend als ie Boogerd weer eens dwars zat
Waarom ga je niet gewoon ook kijken?quote:Op maandag 23 november 2020 23:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom word ik plots doodgegooid met darttweets met afzender Karl Vannieuwkerke?
Darten staat op dezelfde hoogte als carbidschieten.quote:Op maandag 23 november 2020 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon ook kijken?
16-15 voor Wade, je zal Karl niet meer horen.quote:Op maandag 23 november 2020 23:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Darten staat op dezelfde hoogte als carbidschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |