IKEA servicesquote:
quote:Openingstijden
Maandag tot en met zaterdag: van 10 - 21 uur.
(IKEA Barendrecht is op zaterdag geopend van 9 tot 21 uur)
Elke zondag open:
Amersfoort: 11-18 uur
Amsterdam: 10-18 uur
Barendrecht: 12-18 uur
Breda: 10-17 uur
Delft: 10-18 uur
Duiven: 11-18 uur
Eindhoven: 11-18 uur
Groningen: 12-18 uur
Haarlem: 12-18 uur
Heerlen: 11-18 uur
Hengelo: 10-18 uur
Utrecht: 10-18 uur
Zondagsopeningen voor IKEA Zwolle: klik hier
Tijdens de feestdagen gelden er andere openingstijden, deze kunnen per vestiging verschillen.
quote:
Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:Op maandag 23 november 2020 11:42 schreef verita het volgende:
Weet iemand of
1) de serie met Axstad blauw nog een tijdje blijft? Als in heel 2021?
2) wat de RALkleur is van Axstad blauw?
Sorry, heb geen idee hoe ik een volgend deel moet openen,
Thanks, Puala :-Dquote:
Wtfquote:Op maandag 23 november 2020 14:34 schreef Puala het volgende:
Nou praktische tip voor iedereen die naar de ikea gaat. Bekijk even je bankieren app voor je het pand uit loopt mocht je bij de kassa gedoe hebben gehad met betalen. Blijkbaar is met regelmaat het kassa systeem overbelast en dan lijkt je betaling mislukt.. maar dan is het wel afgeschreven.
Afgelopen weekend een paar kasten gehaald en is mooi 2x afgeschreven. Via de klantenservice moeilijk te fixen, dus ik kan weer terug naar het filiaal.
1. Volgens mij net nieuw, dus zou het niet zo snel uit het assortiment gaan. Maar de blauwe kleur is wel meer een 'trendkleur' dus die zou prima voor een jaar in het assortiment opgenomen kunnen zijn. IKEA zal dit ook nog niet met je gaan communiceren ben ik bang. Als er al een eind-verkoop datum bekend is.quote:Op maandag 23 november 2020 11:42 schreef verita het volgende:
Weet iemand of
1) de serie met Axstad blauw nog een tijdje blijft? Als in heel 2021?
2) wat de RALkleur is van Axstad blauw?
Sorry, heb geen idee hoe ik een volgend deel moet openen,
Wow... bizar!quote:Op maandag 23 november 2020 14:34 schreef Puala het volgende:
Nou praktische tip voor iedereen die naar de ikea gaat. Bekijk even je bankieren app voor je het pand uit loopt mocht je bij de kassa gedoe hebben gehad met betalen. Blijkbaar is met regelmaat het kassa systeem overbelast en dan lijkt je betaling mislukt.. maar dan is het wel afgeschreven.
Afgelopen weekend een paar kasten gehaald en is mooi 2x afgeschreven. Via de klantenservice moeilijk te fixen, dus ik kan weer terug naar het filiaal.
Tjonge, je zult maar net krap zitten, lekker dan.quote:Op maandag 23 november 2020 21:31 schreef Puala het volgende:
En het filiaal kan het niet fixen. Het mag naar de financiële afdeling. Met een beetje mazzel met een week mn geld terug.
Neeee, wat slechtquote:Op maandag 23 november 2020 21:31 schreef Puala het volgende:
En het filiaal kan het niet fixen. Het mag naar de financiële afdeling. Met een beetje mazzel met een week mn geld terug.
Het is een beetje gek hoe het loopt inderdaad. De zelfscan kassa pakte mijn pinpas op telefoon niet. Paar keer geprobeerd en telkens storing. Elke keer een medewerker er bij die wat deed op het scherm en dan probeerde ik het weer. Gisterochtend zag ik 2 afschrijvingen, klantenservice verwees naar het filiaal.quote:
Het is al waardeloos dat je eerst weer naar het filiaal werd gestuurd, het kost jou enorm veel tijd en moeite zoquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is een beetje gek hoe het loopt inderdaad. De zelfscan kassa pakte mijn pinpas op telefoon niet. Paar keer geprobeerd en telkens storing. Elke keer een medewerker er bij die wat deed op het scherm en dan probeerde ik het weer. Gisterochtend zag ik 2 afschrijvingen, klantenservice verwees naar het filiaal.
En in het filiaal kunnen ze 1 boeking terug vinden en de andere niet. Terwijl we wel zien dat er verschillende transactie nummers aan vast hangen en de terminal gelijk is. Nu moet de financial controller in gaan loggen op de bankgegevens en zaken gaan controleren & terugboeken.
Ik heb ook mijn bank gebeld en die zegt dat het een fout van Ikea is. Ik hoef niet bang te zijn voor gekke dingen geven ze aan. Dat vond ik wel fijn.
Maar alsnog, ik wil mn geld
Bij een kleine ondernemer is dat lullig, bij de miljardenwinsten van Ikea zou ik me daar geen greintje schuldig om voelen.quote:Op zondag 29 november 2020 20:12 schreef Knipoogje het volgende:
Kan altijd zeggen dat de spiegel zo uit de verpakking kwam, maar dat voelt een beetje naar. En het is natuurlijk gewoon een stomme fout
Ik mag ook hopen dat ze er niet zo moeilijk over doen. Mijn 3e pax kast al. Zo'n plankjes/spiegel kost ze geen drol natuurlijk en zoiets kan altijd gebeuren. Maar goed, ik lees vrijwel alleen horrorverhalen op de review sites over de klantenservice van Ikea.quote:Op zondag 29 november 2020 20:22 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Bij een kleine ondernemer is dat lullig, bij de miljardenwinsten van Ikea zou ik me daar geen greintje schuldig om voelen.
quote:Gratis 'oeps'-verzekering. Als jij het breekt, kun je het gratis omruilen.
Niet alles gaat altijd volgens plan, maar als IKEA Family lid ben je in veilige handen. Laat je IKEA Family pas scannen bij de kassa en ontvang gratis 14 dagen 'oeps'-verzekering. Als er iets kapot gaat op weg naar huis, kun je het gratis omruilen.
Hmm, volgens mij heb ik die bij het zelfscannen ingevoerd (via naam/telnr dacht ik)quote:Op zondag 29 november 2020 20:38 schreef Elleska het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/ikea-family/benefits/
[..]
Plundra (tegenwoordig weer 'gewoon' "SALE!") is puur het uitverkopen van assortiment en is grotendeels wisselend per vestiging en wordt vaak op het moment pas bekeken door de vestiging (a.d.h.v. actuele voorraad en gemiddelde verkoop per week). Daar is dus weinig over te zeggen op voorhand.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:45 schreef H_T het volgende:
Ik heb een bank op het oog waar best wat korting over zou mogenIs er al iets bekend over de komende Plundra en hoe groot is de kans dat er korting gaat komen op die bank? Of is er ergens een overzichtje van de aanbiedingen van eerdere edities?
In principe zijn losse onderdelen niet (eenvoudig) na te bestellen. De spiegel kun je bij de klantenservice omruilen. Ze halen dan een nieuw pakket waar de spiegel uit wordt gehaald. Ik zou er toch een leugentje om bestwil voor gebruikenquote:Op zondag 29 november 2020 20:12 schreef Knipoogje het volgende:
Bah, gisteren een pax in elkaar gepoogd te zetten, maar één van de spiegelframes brak door iets te veel kracht ergens op te zetten.
Tevens nog een domme fout gemaakt door een plankje van de 2e kasthelft op de 1e te monteren zodat er alleen nog maar niet gelakte achterkant-plankjes over zijn voor de andere kasthelft. Om dit te fixen zou de hele kast inclusief een half miljoen spijkertjes weer los gemaakt moeten worden.
Kan ik dit soort zaken los bestellen bij de klantenservice? Of kunnen ze dit eenvoudig vervangen?
Was van plan met de gebroken spiegel langs te hoppen. Doen ze hier moeilijk over? Kan altijd zeggen dat de spiegel zo uit de verpakking kwam, maar dat voelt een beetje naar. En het is natuurlijk gewoon een stomme fout
Miljardenwinsten ja?quote:Op zondag 29 november 2020 20:22 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Bij een kleine ondernemer is dat lullig, bij de miljardenwinsten van Ikea zou ik me daar geen greintje schuldig om voelen.
Dank jequote:Op maandag 30 november 2020 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Plundra (tegenwoordig weer 'gewoon' "SALE!") is puur het uitverkopen van assortiment en is grotendeels wisselend per vestiging en wordt vaak op het moment pas bekeken door de vestiging (a.d.h.v. actuele voorraad en gemiddelde verkoop per week). Daar is dus weinig over te zeggen op voorhand.
Als er weer een actie op banken komt, doen alle banken mee (tenzij eventueel slaapbank bijvoorbeeld).
Eh ja. Die kans is wel iets kleiner inderdaad. Al is de centrale voorraad belangrijker. Die kun je als klant niet inzien. Al lijkt het me dan stug dat de centrale voorraad enorm is.quote:Op maandag 30 november 2020 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank jeDe bank die ik wil is nu bij de meeste vestigingen niet op voorraad, dus dan is de kans dat die over twee weken in de uitverkoop gaat waarschijnlijk nogal klein, right?
Stockholm 2017 driezits, in het grijs. Ik dacht gezien te hebben dat die alleen in Eindhoven en Groningen op voorraad is, en die vestigingen willen niet bij mij bezorgen. Ik moet dus sowieso wachtenquote:Op maandag 30 november 2020 20:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja. Die kans is wel iets kleiner inderdaad. Al is de centrale voorraad belangrijker. Die kun je als klant niet inzien. Al lijkt het me dan stug dat de centrale voorraad enorm is.
Welke bank gaat het om?
Die gaat alleen maar op bestelling dan zelfs!quote:Op maandag 30 november 2020 20:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Stockholm 2017 driezits, in het grijs. Ik dacht gezien te hebben dat die alleen in Eindhoven en Groningen op voorraad is, en die vestigingen willen niet bij mij bezorgen. Ik moet dus sowieso wachten
Geen leugentje gebruikt. Gewoon een 'ik wilde graag deze kapotte spiegel omruilen voor een hele!'quote:Op maandag 30 november 2020 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In principe zijn losse onderdelen niet (eenvoudig) na te bestellen. De spiegel kun je bij de klantenservice omruilen. Ze halen dan een nieuw pakket waar de spiegel uit wordt gehaald. Ik zou er toch een leugentje om bestwil voor gebruiken
Dat plankje is enorme pech ben ik bang. Of ze moeten toevallig zo'n kast in/rond de koopjeshoek hebben liggen.
[..]
Miljardenwinsten ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |