SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit mag wel blijven.quote:Op maandag 23 november 2020 11:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo'n corona proof verjaardag waarbij je op een bepaald tijdstip verwacht wordt en ook weer op mag donderen na 1.5 uur. Lekker man.
Geen kleffe verjaardagszoenen voor iedereen.quote:
Als je moet poepen moet je gewoon gaan.quote:Op maandag 23 november 2020 11:15 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb straks een verrassing in petto
Die gaf ik al nietquote:Op maandag 23 november 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kleffe verjaardagszoenen voor iedereen.
Nee nee.quote:Op maandag 23 november 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je moet poepen moet je gewoon gaan.
Niet alleen achterlijk, ook nog herrieschoppers.quote:Op maandag 23 november 2020 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bel ook, vooral omdat ze de laatste keer graag bonkten tegen muren. Echt, tyf op, gauw!
Sommigen blijven het proberen.quote:
je gaat op zwart?quote:Op maandag 23 november 2020 11:15 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb straks een verrassing in petto
Gister was ze blij want we waren in het bos.quote:Op maandag 23 november 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel een dagelijkse Corrie-update.
Ipv een corona-liveblog een Corrie-liveblog.
quote:Op maandag 23 november 2020 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gister was ze blij want we waren in het bos.
quote:Op maandag 23 november 2020 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gister was ze blij want we waren in het bos.
Neeheequote:Op maandag 23 november 2020 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
ga je eindelijk weer haags heten?
Ik kan de spanning niet aan.quote:
Doe je dan mee? Ben jij Nick?quote:Op maandag 23 november 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je gaat die aflevering met Eten met Nick echt doen he
Maar het ging om de woordgrapquote:Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vorige grote verrassing was dat je van je stoere naam Haags ging naar de tokkienaam Justin
quote:Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe je dan mee? Ben jij Nick?
Woordgrappen waren nog leuk toen er nog geen kleurentelevisies bestondenquote:Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar het ging om de woordgrap
Kijk wel uit zeg.quote:Op maandag 23 november 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat gaat ie straks sowieso ff fixen
Ruim 8 kilo ondertussenquote:
Samojeed's zijn gaafquote:Op maandag 23 november 2020 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ruim 8 kilo ondertussenvorige week kwamen we een Samojeed puppy tegen van net 11 weken ofzo, was ze helemaal fan van
Nog niet.quote:Op maandag 23 november 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je er een knoopje in laten leggen?
Een kind baren ook.quote:Op maandag 23 november 2020 11:30 schreef Justin_Case het volgende:
Schijnt ontwijs pijn te doen ook.
Nee man, ja je loopt twee of drie dagen als John Wayne, het voelt alsof er een zwaar beladen vrachtwagen aan je balzak hangt en pissen doe je een half uur over maar verder valt het wel mee.quote:Op maandag 23 november 2020 11:30 schreef Justin_Case het volgende:
Schijnt ontwijs pijn te doen ook.
Oh heb je een Beagle jaquote:Op maandag 23 november 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Samojeed's zijn gaaf
beaglemans speelt altijd met eentje. Is een van de weinige honden waar ie niet bang van is en niet naar blaft.
Oh ja dat schiet dan niet op. Vind Beagles wel leuk maar wel heftig karakter.quote:Op maandag 23 november 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M'n ouders
Als ik werk werk ik te onregelmatig/ben ik te lang van huis voor een hont.
Valt op zich wel mee. Het is meer dat ie wat bangig aangelegd is en daardoor nogal snel naar veel andere honden blaft (en blijft blaffen).quote:Op maandag 23 november 2020 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja dat schiet dan niet op. Vind Beagles wel leuk maar wel heftig karakter.
Godver.quote:Op maandag 23 november 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
van de nos
21 MINUTEN GELEDEN
Boete voor dakloze man in Italië
In Italië heeft een dakloze man een boete gekregen, omdat hij tijdens de lockdown niet thuis was. Hij moet binnen vijf dagen 280 euro betalen. Doet hij dat niet, dan wordt het bedrag verhoogd naar 400 euro.
quote:Op maandag 23 november 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
van de nos
21 MINUTEN GELEDEN
In Italië heeft een dakloze man een boete gekregen, omdat hij tijdens de lockdown niet thuis was. Hij moet binnen vijf dagen 280 euro betalen. Doet hij dat niet, dan wordt het bedrag verhoogd naar 400 euro.
Ah. Ruzie met zijn vrouw en slaap daarom op straat. Schrijnend is dat.quote:Op maandag 23 november 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
van de nos
21 MINUTEN GELEDEN
De straat is toch zijn huisquote:Op maandag 23 november 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
van de nos
21 MINUTEN GELEDEN
Daarom altijd je vrouw de deur uitzetten bij ruzie, slappe Italianen ook, kwaken als een dolle kip de hele dag, lawaai en gebaartjes maken om niks, behalve als het op oorlog voeren of een vagina aankomtquote:Op maandag 23 november 2020 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah. Ruzie met zijn vrouw en slaap daarom op straat. Schrijnend is dat.
Dat kwartje valt nu pas.quote:Op maandag 23 november 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in R&P ook echt
naja daar hoort ie wel thuis ook ja
Ah!quote:Op maandag 23 november 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ter verdediging, kerel heeft een bos omgezaagd vannacht, dus heel geweldig uitgerust ben ik niet.
k liet mij even gaanquote:Op maandag 23 november 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal je moest niet gelijk zo haatdragend doen naar die man
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-politiehonden.html
Heb je geen tweede slaapkamer?quote:Op maandag 23 november 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ter verdediging, kerel heeft een bos omgezaagd vannacht, dus heel geweldig uitgerust ben ik niet.
Nee, ik ga geen kamer opofferen voor logees die ik nooit heb en meestal snurken we niet zo.quote:Op maandag 23 november 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen tweede slaapkamer?
Drank in het spel?quote:Op maandag 23 november 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen kamer opofferen voor logees die ik nooit heb en meestal snurken we niet zo.
Spannendquote:Op maandag 23 november 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Mijn voorstel is zo goed als klaar. Even wegleggen en vanmiddag de puntjes op de i zetten
Heeft hij een groot en lang scrotum? Anders kun je nog altijd zijn scrotum voor zijn arie leggen zodat hij geen valse lucht aanzuigt.quote:
Ik verslikte me in m'n lunch.quote:Op maandag 23 november 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij een groot en lang scrotum? Anders kun je nog altijd zijn scrotum voor zijn arie leggen zodat hij geen valse lucht aanzuigt.
Eerst nat maken die kurk dan zet hij luchtdicht uit in den ariequote:Op maandag 23 november 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verslikte me in m'n lunch.
Kurk erin moet ook werken.
Klinkt goed.quote:Op maandag 23 november 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hele week met lekker eten en drinken en een stapel dikke boeken in bed blijven liggen
mijne ook maar het lijkt nog zo ver wegquote:
Daar laat ik er 15 van uitbetalen volgende maand.quote:Op maandag 23 november 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon thuis, maar gewoon toe aan vrije dagen
quote:Op maandag 23 november 2020 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar laat ik er 15 van uitbetalen volgende maand.![]()
Zo maak ik mijn eigen kerstbonus.
Dat gaat mij dit jaar niet meer lukken met de huidige projecten. Wel tussen kerst en oud op nieuw vrijquote:Op maandag 23 november 2020 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem liever gewoon nog zoveel mogelijk op om er een lange kerstvakantie van te maken.
Valt die dit jaar niet een beetje ongelukkig m.b.t het weekend en vrije dagen?quote:Op maandag 23 november 2020 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat mij dit jaar niet meer lukken met de huidige projecten. Wel tussen kerst en oud op nieuw vrij
Ja.quote:Op maandag 23 november 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt die dit jaar niet een beetje ongelukkig m.b.t het weekend en vrije dagen?
+1quote:Op maandag 23 november 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijne ook maar het lijkt nog zo ver weg
Lekkahquote:Op maandag 23 november 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Komende vrijdag en maandag vrij
Niet optimaal. Alleen de vrijdag (1 januari) is een vrije dag. Maar als ik 3 dagen opneem krijg ik er 1 cadeau in die weekquote:Op maandag 23 november 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt die dit jaar niet een beetje ongelukkig m.b.t het weekend en vrije dagen?
Boe ambtenaar boequote:Op maandag 23 november 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Komende vrijdag en maandag vrij
niet zo zeuren, die periodes moet ik gewoon werken en krijgt niemand van het team verlofquote:Op maandag 23 november 2020 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet 31-12 werken![]()
Maar de week voor kerst en met kerst vrij
Ik werk 31-12 ook gewoon.quote:Op maandag 23 november 2020 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet 31-12 werken![]()
Ceaureauna?quote:Op maandag 23 november 2020 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
niet zo zeuren, die periodes moet ik gewoon werken en krijgt niemand van het team verlof
ik neem zo even paracetamol en draai mij nog eens om..
nein..quote:
Oh bah, iets verkeerds gegeten?quote:Op maandag 23 november 2020 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nein..
althans, niet als ik de symptomen moet geloven..
vannochtend maaginhoud eruit gegooid en vervolgens zo slap als een vaatdoek met klein beetje hoofdpijn
straks proberen wat te eten
ik neem op dergelijke dagen zelden vrijquote:Op maandag 23 november 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
31-12 werken, check. Net als 28, 29 en 30-12, overigens.
Je mag die dag toch geen vuurwerk afsteken.quote:Op maandag 23 november 2020 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet 31-12 werken![]()
He vervelend. Beterschap!quote:Op maandag 23 november 2020 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nein..
althans, niet als ik de symptomen moet geloven..
vannochtend maaginhoud eruit gegooid en vervolgens zo slap als een vaatdoek met klein beetje hoofdpijn (mogelijk ook koorts maar kan de thermometer niet vinden)
straks proberen wat te eten
Ik denk dat ik er halve dagen van maak. Moet wel wat gebeuren, maar ik verwacht het rustig.quote:Op maandag 23 november 2020 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik neem op dergelijke dagen zelden vrij
quote:Op maandag 23 november 2020 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
@:uitstraling
https://9gag.com/gag/aD4exYx je nieuwe kink is gevonden
Ik snap hem nietquote:Op maandag 23 november 2020 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
@:uitstraling
https://9gag.com/gag/aD4exYx je nieuwe kink is gevonden
mja, het was niet het avondeten want dan was mn pa + zijn vriendin ook ziek..quote:Op maandag 23 november 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh bah, iets verkeerds gegeten?
Beterschap in ieder geval!
@kwiwiquote:Op maandag 23 november 2020 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, het was niet het avondeten want dan was mn pa + zijn vriendin ook ziek..
wellicht de kiwi die ik gegeten heb, ik zal het niet weten..
en thnxhopelijk morgen weer up en running want gigadrukte @ werk
ik "werk" dus toch thuis, dus maak er zelf een relaxte tijd vanquote:Op maandag 23 november 2020 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er halve dagen van maak. Moet wel wat gebeuren, maar ik verwacht het rustig.
Een zieke kiwi?quote:Op maandag 23 november 2020 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, het was niet het avondeten want dan was mn pa + zijn vriendin ook ziek..
wellicht de kiwi die ik gegeten heb, ik zal het niet weten..
en thnxhopelijk morgen weer up en running want gigadrukte @ werk
Ja, ik niet.quote:Op maandag 23 november 2020 12:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik "werk" dus toch thuis, dus maak er zelf een relaxte tijd van
quote:Op maandag 23 november 2020 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een kwiwi is een kiwi van uitzonderlijk hoge kwaliteit.
Kwiwiteitquote:Op maandag 23 november 2020 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik stem voor Gerriequote:Op maandag 23 november 2020 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Name change naar bwitterbal dan maar?
nee joh,. ben al de enige echtequote:Op maandag 23 november 2020 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Name change naar bwitterbal dan maar?
in dat geval: wanneer kom je langs zodat ik je kan opetenquote:Op maandag 23 november 2020 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geloof ditquote:Op maandag 23 november 2020 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even kijken of ie te hachelen is, het was echt megadruk bij de Bakker Bartquote:
Ik zit binnen. Lijkt ook wel 20C.quote:Op maandag 23 november 2020 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Weertje, sta in de zon lijkt wel 20C
Echt binnen lijkt wel 37Cquote:Op maandag 23 november 2020 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit binnen. Lijkt ook wel 20C.
Tegelijk?quote:Op maandag 23 november 2020 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb dat altijd met 3 dingen: pizza, bitterballen, en saucijzenbroodjes..
Goede maaltijd.quote:Op maandag 23 november 2020 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb dat altijd met 3 dingen: pizza, bitterballen, en saucijzenbroodjes..
Die van mij vast welquote:Op maandag 23 november 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Jammer dat mijn UI er niet is als mondkapje
https://www.vistaprint.nl/mondkapjes/alle/aanpasbaar-ontwerp/quote:Op maandag 23 november 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Zieke tegel?quote:Op maandag 23 november 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Bloesje iets meer opendoen.quote:Op maandag 23 november 2020 13:09 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen de grote baas om promotie vragen. M'n supervisor is zo'n enorme zompige tosti dat ik het 'm niet toevertrouw dat 'ie dat voor me regelt.
Zompige tostiquote:Op maandag 23 november 2020 13:09 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen de grote baas om promotie vragen. M'n supervisor is zo'n enorme zompige tosti dat ik het 'm niet toevertrouw dat 'ie dat voor me regelt.
Haags bestond al, zodoende tijdelijk een ander tot ik Haags kon nemen.quote:Op maandag 23 november 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was echt een kut username haags, dit is veel beter.
Wat zal ik nu met mijn actiecomité doen?quote:Op maandag 23 november 2020 13:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Haags bestond al, zodoende tijdelijk een ander tot ik Haags kon nemen.
Denk dat hij niet zoveel zin heeft om de grote baas te pijpen voor jou. Nu kun je het zelf doenquote:Op maandag 23 november 2020 13:09 schreef kwiwi het volgende:
Helemaal niet.quote:Op maandag 23 november 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist niet, er zijn maar weinig vrouwen meer met daarvoor geschikte borsten.
Jojoaquote:Op maandag 23 november 2020 13:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Haags bestond al, zodoende tijdelijk een ander tot ik Haags kon nemen.
Je hebt je doel bereikt, je kunt met pensioenquote:Op maandag 23 november 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zal ik nu met mijn actiecomité doen?
Opheffenquote:Op maandag 23 november 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zal ik nu met mijn actiecomité doen?
quote:Op maandag 23 november 2020 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Oh wacht dit is om een reactie uit te lokken hč?
Je kent maar weinig vrouwen met daarvoor geschikte borsten.quote:Op maandag 23 november 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist niet, er zijn maar weinig vrouwen meer met daarvoor geschikte borsten.
Haags zien en stervenquote:Op maandag 23 november 2020 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt je doel bereikt, je kunt met pensioen
Heb net een lijntje uitgegooid om er wat uit te vissen, we moeten even afwachten op de reactiesquote:Op maandag 23 november 2020 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent maar weinig vrouwen met daarvoor geschikte borsten.
quote:Op maandag 23 november 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, met Napels werkt dat beter
ik denk Kwiwi want die heeft lange benen en die draagt graag pumps dus als ze de trein moet halen met rennen dan krijg je dat schip in herfststorm effectquote:
Virtueel ookquote:Op maandag 23 november 2020 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij niet zoveel zin heeft om de grote baas te pijpen voor jou. Nu kun je het zelf doen
Ja met stenen erin en als je buurjochie dan nog niet gaat janken, handgranatenquote:Op maandag 23 november 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in een sneeuwballengevecht, zo eentje die helemaal uit de hand loopt.
Ja dat als je zo'n sneeuwbal tegen je oog krijgt dat hij als wit snot op je wang hangt en dan nog gewoon lachend doorgooienquote:Op maandag 23 november 2020 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met stenen erin en als je buurjochie dan nog niet gaat janken, handgranaten
DEPAMALAMAquote:Op maandag 23 november 2020 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ben alleen in de supermarkt geweest en tabakszaak.
Nou, nou, nouquote:Op maandag 23 november 2020 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met stenen erin en als je buurjochie dan nog niet gaat janken, handgranaten
quote:Op maandag 23 november 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
van de nos
21 MINUTEN GELEDEN
Vieze poepeterquote:Op maandag 23 november 2020 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
vannochtend omgekeerde gerrie.. 🤢
nu even wat knäckebröd opzoeken
Gaat het alweer een beetje?quote:Op maandag 23 november 2020 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
vannochtend omgekeerde gerrie.. 🤢
nu even wat knäckebröd opzoeken
ik denk dat ik wel al wat opgeknapt ben, nog steeds lijkt het alsof ik koorts heb, maar ga wel proberen iets te etenquote:Op maandag 23 november 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat het alweer een beetje?
Achquote:Op maandag 23 november 2020 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel al watbopgrknapt ben, nog steeds lijkt het alsof ik koorts heb, maar ga wel proberen iets te eten
Sterkte, ik ben gelukkig al thuis. Weer een wijk mogen bezorgen die ik tot een aantal jaar geleden bijna iedere maandag mocht bezorgen. Was wel weer leuk en ik kon alles nog moeiteloos vinden...quote:
Is McDonalds ooit bevredigend achteraf?quote:Op maandag 23 november 2020 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best een deceptie voor mij. Maar het was een gare McDonalds aan de autobahn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
de nachtmerries van uitsraling
achterna gezeten worden door een gerrieLijkt meer op een gehaktbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 23 november 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
de nachtmerries van uitsraling
achterna gezeten worden door een gerrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 november 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die bitterballen in je UI zijn nu ook wel een beetje dubieus.
"strontslang"quote:Op maandag 23 november 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die bitterballen in je UI zijn nu ook wel een beetje dubieus.
Je schijt je bed onder of wat?quote:Op maandag 23 november 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word nooit 's nachts wakker dat ik moet beren.
het moet een koekje voorstellenquote:Op maandag 23 november 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Zoals die gerrie loop ik af en toe wel
quote:Op maandag 23 november 2020 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk zo erg dat er nog een klein gerrietje ontsnapt.
quote:Op maandag 23 november 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het moet een koekje voorstellen
Ik heb dat vorig jaar een keer gehad toen ik erachter kwam dat spinazie niet gewaardeerd werd door mijn darmen, meerdere keren gemoetenquote:Op maandag 23 november 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word nooit 's nachts wakker dat ik moet beren.
smek smek smekquote:Op maandag 23 november 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k loop wel zo achter koekjes aan
Jij gaat wel om half drie 's nachts?quote:Op maandag 23 november 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je schijt je bed onder of wat?
Ik praat hier liever niet overquote:Op maandag 23 november 2020 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij gaat wel om half drie 's nachts?
Ja als ik aan de schijt ben dan moet ik ook, maar een beetje fatsoenlijke stoelgang toch niet?quote:Op maandag 23 november 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat vorig jaar een keer gehad toen ik erachter kwam dat spinazie niet gewaardeerd werd door mijn darmen, meerdere keren gemoeten
Nee dan niet, 's nachts slaap ik gewoon over het algemeen.quote:Op maandag 23 november 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als ik aan de schijt ben dan moet ik ook, maar een beetje fatsoenlijke stoelgang toch niet?
Laatst.quote:Op maandag 23 november 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat vorig jaar een keer gehad toen ik erachter kwam dat spinazie niet gewaardeerd werd door mijn darmen, meerdere keren gemoeten
Met m'n "zuup AL het water" van de afgelopen paar weken had ik het wel vaker, 's nachts eruit moeten. Maar dat was vooral als ik 's avonds nog aan het tanken was.quote:Op maandag 23 november 2020 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik moet 's nachts ook eigenlijk nooit eruit om te piesen. Dat schijnen veel mensen wel te doen.
quote:Op maandag 23 november 2020 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laatst.![]()
Maar dat was inderdaad ook een niet gewaardeerd stuk vreten. En speciaal voor UitStraling: bed was nog schoon, gewoon de wc gehaald.
Bij goeie brie niets.quote:Op maandag 23 november 2020 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Wat zou je allemaal op een tosti met brie gooien?
Wal nootquote:Op maandag 23 november 2020 15:26 schreef CherryLips het volgende:
In mijn ervaring tot de eerste hap en daarna niet meer.quote:Op maandag 23 november 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is McDonalds ooit bevredigend achteraf?
honing en walnootquote:Op maandag 23 november 2020 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap de hype niet zo goed.quote:Op maandag 23 november 2020 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best een deceptie voor mij. Maar het was een gare McDonalds aan de autobahn.
dat vind ik sowieso bij Duitse McDquote:Op maandag 23 november 2020 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap de hype niet zo goed.En er zat echt belachelijk veel saus op.
Als hij morgen de tv in een emmer water gooit, wordt het verdacht.quote:Op maandag 23 november 2020 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
Pa belde in paniek dat hun CV niks meer deed.
Ik er naar toe.
Had ie de opdracht van m'n ma gekregen om alles even te stoffen. Had ie met een zeiknatte doek over de thermostaat gewreven. Ding gelijk kortsluiting binnen in en overleden.
Puntje bij paaltje: hij heeft nu en slimme thermostaat hangen
Of er opzet in het spel was laat ik maar even in het midden
Ach ik weet toch al genoeg, ken m'n pa ook al langer dan vandaag.quote:Op maandag 23 november 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij morgen de tv in een emmer water gooit, wordt het verdacht.
Veel saus?quote:Op maandag 23 november 2020 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat vind ik sowieso bij Duitse McD
Of moeders is nat.quote:Op maandag 23 november 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij morgen de tv in een emmer water gooit, wordt het verdacht.
Sausquote:Op maandag 23 november 2020 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap de hype niet zo goed.En er zat echt belachelijk veel saus op.
ik zou em in de kliko mikkenquote:Op maandag 23 november 2020 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Mwah ik hou wel van saus maar mijn broodje moet er niet in verdrinken.quote:
Als ik er kom is 't een kip 20 met 1 bakje zoetzure sausquote:Op maandag 23 november 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Maar was best te eten hoor maar ik hoef hem niet zo nodig in NL bij de McDonalds maar ja kom toch zelden bij de grote gele M.
Frettenvlees.quote:Op maandag 23 november 2020 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Net gehakt gekocht in Duitsland. 300 gram voor 1.17 hahahahaha hoe dan.
Ah. geen idee,quote:Op maandag 23 november 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Whopper met BBQ-saus
Hebben ze hier niet, volgens mij.
Volgens mij was dat ook mijn laatste keer.quote:Op maandag 23 november 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah. geen idee,
kom echt heel zelden bij de BK. Alleen op Schiphol geloof ik
In Boedapest kwam ik er af en toe voor een vette bek na het baantjes zwemmenquote:Op maandag 23 november 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah. geen idee,
kom echt heel zelden bij de BK. Alleen op Schiphol geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |