SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit mag wel blijven.quote:Op maandag 23 november 2020 11:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo'n corona proof verjaardag waarbij je op een bepaald tijdstip verwacht wordt en ook weer op mag donderen na 1.5 uur. Lekker man.
Geen kleffe verjaardagszoenen voor iedereen.quote:
Als je moet poepen moet je gewoon gaan.quote:Op maandag 23 november 2020 11:15 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb straks een verrassing in petto
Die gaf ik al nietquote:Op maandag 23 november 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kleffe verjaardagszoenen voor iedereen.
Nee nee.quote:Op maandag 23 november 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je moet poepen moet je gewoon gaan.
Niet alleen achterlijk, ook nog herrieschoppers.quote:Op maandag 23 november 2020 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bel ook, vooral omdat ze de laatste keer graag bonkten tegen muren. Echt, tyf op, gauw!
Sommigen blijven het proberen.quote:
je gaat op zwart?quote:Op maandag 23 november 2020 11:15 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb straks een verrassing in petto
Gister was ze blij want we waren in het bos.quote:Op maandag 23 november 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel een dagelijkse Corrie-update.
Ipv een corona-liveblog een Corrie-liveblog.
quote:Op maandag 23 november 2020 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gister was ze blij want we waren in het bos.
quote:Op maandag 23 november 2020 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gister was ze blij want we waren in het bos.
Neeheequote:Op maandag 23 november 2020 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
ga je eindelijk weer haags heten?
Ik kan de spanning niet aan.quote:
Doe je dan mee? Ben jij Nick?quote:Op maandag 23 november 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je gaat die aflevering met Eten met Nick echt doen he
Maar het ging om de woordgrapquote:Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vorige grote verrassing was dat je van je stoere naam Haags ging naar de tokkienaam Justin
quote:Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe je dan mee? Ben jij Nick?
Woordgrappen waren nog leuk toen er nog geen kleurentelevisies bestondenquote:Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar het ging om de woordgrap
Kijk wel uit zeg.quote:Op maandag 23 november 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat gaat ie straks sowieso ff fixen
Ruim 8 kilo ondertussenquote:
Samojeed's zijn gaafquote:Op maandag 23 november 2020 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ruim 8 kilo ondertussenvorige week kwamen we een Samojeed puppy tegen van net 11 weken ofzo, was ze helemaal fan van
Nog niet.quote:Op maandag 23 november 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je er een knoopje in laten leggen?
Een kind baren ook.quote:Op maandag 23 november 2020 11:30 schreef Justin_Case het volgende:
Schijnt ontwijs pijn te doen ook.
Nee man, ja je loopt twee of drie dagen als John Wayne, het voelt alsof er een zwaar beladen vrachtwagen aan je balzak hangt en pissen doe je een half uur over maar verder valt het wel mee.quote:Op maandag 23 november 2020 11:30 schreef Justin_Case het volgende:
Schijnt ontwijs pijn te doen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |