SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.
Middag allerliefstequote:Op maandag 23 november 2020 11:42 schreef Snowsquall het volgende:
Middag( -18min)
![]()
ps waarom staat jouw UI niet in de OP?
Middag Lieve Oost. Fijn dat het je zo goed bevalt in je nieuwe functie. Hier een doodgewone maandag, beetje werken en aan klungelen in huis. De kerstverlichting voor de ramen gehangen en bij gekletst met een vriendin.quote:
Topdag gehad! Leuke meeting met studenten en rest van de dag vrijquote:
quote:Op maandag 23 november 2020 09:35 schreef praadje het volgende:
FipoHappy new topic
En we hebben een nieuwe lieveling van de SC (zie OP)
![]()
Mooi om te horenquote:Op maandag 23 november 2020 16:29 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag, derde week in mn nieuwe functie, het bevalt goed. Als je er eenmaal in zit, heerlijk.
Mooi dagje gehad geen bijzonderheden alles weer volgens het boekjequote:
Ik zit ook in mijn derde weekquote:Op maandag 23 november 2020 16:29 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag, derde week in mn nieuwe functie, het bevalt goed. Als je er eenmaal in zit, heerlijk.
Ja, ik was het een tijd geleden een hele tijd. Toen @potjecreme en het was weer tijd voor een wissel dacht ik zo.quote:
Spannend hequote:Op maandag 23 november 2020 17:59 schreef WcPot het volgende:
Wat zal er allemaal in de TV gids staan?
quote:Op maandag 23 november 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Dagelijks;
18.00; Lang leve de liefde SBS6
19.30; Meester Frank Visser SBS6
Diversen;
20.30; Als de Brandweer RTL5
20.30; 100 jaar Jong SBS6
21.20; First Dates BE1
21.30; In Overtreding RTL5
20.35; Radar NPO1
21.25; Spoorloos NPO1
Docu/Reportage;
20.10; 2Doc IDFA Primeur NPO2 https://www.tvgids.nl/fil(...)fde-voor-asieldieren
21.25; Danny & the Brotherhood NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)n-een-a-brotherhooda
22.25; De Monitor NPO2 Rust en Rijtijden in de transportwereld https://www.tvgids.nl/tv/de-monitor/98808411
Sport;
20.00; Grand Slam of Darts RTL7
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
22.00; Beau RTL4
22.25; OP1 [quote][ afbeelding ] Op maandag 23 november 2020 17:34 schreef Ole het volgende:
Liefs van jullie online omroepster
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op maandag 23 november 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]Het is mij ook weer eens gelukt. 18.00.00
Oh gaaf, Danny met een nieuwe serie. Leuk na Huntedquote:Op maandag 23 november 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Dagelijks;
Diversen;
20.30; Als de Brandweer RTL5
20.30; 100 jaar Jong SBS6
21.20; First Dates BE1
21.30; In Overtreding RTL5
20.35; Radar NPO1
21.25; Spoorloos NPO1
Docu/Reportage;
20.10; 2Doc IDFA Primeur NPO2 https://www.tvgids.nl/fil(...)fde-voor-asieldieren
21.25; Danny & the Brotherhood NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)n-een-a-brotherhooda
22.25; De Monitor NPO2 Rust en Rijtijden in de transportwereld https://www.tvgids.nl/tv/de-monitor/98808411
Sport;
20.00; Grand Slam of Darts RTL7
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
22.00; Beau RTL4
22.25; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster
Avondquote:Op maandag 23 november 2020 18:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh gaaf, Danny met een nieuwe serie. Leuk na Hunted![]()
Goedenavond
Dankjequote:Op maandag 23 november 2020 18:27 schreef praadje het volgende:
@:StephanL Hunted genoteerd. Staat in het vervolg in de gids.
Ik zag het stukjequote:Op maandag 23 november 2020 19:33 schreef praadje het volgende:
Oh dat wordt een leuke Meester Frank Visser zie ik net op SBS6. Hij gaat de mogelijk biologische vader bellen van iemand die voor hem zit en vader wil niet meewerken aan een DNA test. Dochter loopt hysterisch huilend weg. Ik ga even smullen van de sensatie sebiet
Kan zo meedoen met het programma. De andere kant van Nederland.quote:Op maandag 23 november 2020 19:55 schreef praadje het volgende:
Dat is zo'n principezeiker. Ga verhuizen naar een gemeente waar je niet hoeft te betalen zeikerd.
OF koop een fatsoenlijke hond die het waard is om voor te betalenquote:Op maandag 23 november 2020 19:55 schreef praadje het volgende:
Dat is zo'n principezeiker. Ga verhuizen naar een gemeente waar je niet hoeft te betalen zeikerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Oh ja, want in Belgie doen ze dat ook.quote:Op maandag 23 november 2020 20:06 schreef Snowsquall het volgende:
Menske heeft veel te weinig omhanden.....
15jaar man![]()
Ze moet bij ander tv programma zijn. Maar daar waarschijnlijk afgewezenquote:Op maandag 23 november 2020 20:10 schreef praadje het volgende:
Daar kom je ver mee. Ik denk, ik vermoed, het zou kunnen
quote:Op maandag 23 november 2020 20:11 schreef Snowsquall het volgende:
Waarom wil je zo iemand ontmoeten??? vraag ik me af, wees blij met je opvoeders, die hebben al het werk gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2020 20:14 schreef praadje het volgende:
[..]Uitzonderingen daargelaten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:
Vragen naar de bekende wegquote:Op maandag 23 november 2020 20:22 schreef Snowsquall het volgende:
Ze wist op voorhand dus al dat hij NEE zou zeggen.....
nou inderdaad. Wil je niet eens als pa tochquote:Op maandag 23 november 2020 20:24 schreef WcPot het volgende:
Misschien maar goed dat ze is geadopteerd vader klinkt niet heel vriendelijk
Wij hebben een ervaringsdeskundige in de zaalquote:Op maandag 23 november 2020 20:26 schreef praadje het volgende:
Behalve als je voor je gemoedsrust wil weten wie je vader is, dan kan de rechter het verzoek afwijzen lees ik net Meester Visser.
Dat betekent dat de afname van de vaderschapstest aan een aantal strikte voorwaarden moet voldoen, die niet gelden op het moment dat u een informatieve vaderschapstest voor uw gemoedsrust wenst af te nemen. Op basis van die rechtsgeldigheid kan de rechter vervolgens een uitspraak doen, bijvoorbeeld over de rechten of plichten van de vader en de moeder.quote:Op maandag 23 november 2020 20:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wij hebben een ervaringsdeskundige in de zaal
Dat bedoel ik! Ze schiet er niks mee op behalve een hoop stress..quote:Op maandag 23 november 2020 20:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Tja, wil je gelijk of wil je geluk.
Beste vriend met te vergelijken situatie. wat kun je ermee?quote:Op maandag 23 november 2020 20:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ze schiet er niks mee op behalve een hoop stress..
geweldig!quote:
Als jij wat jonger was of ik wat ouder. Dan waren wij een mooi stelquote:
geweldig tochquote:Op maandag 23 november 2020 20:34 schreef praadje het volgende:
Tineke de Nooij als voice over. Met haar zware rookstem
Yep, nu ben je een beetje te jong hoor. Maar als wij 100 worden dan kijken we niet op een jaartje of 20. Beloofdquote:Op maandag 23 november 2020 20:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als jij wat jonger was of ik wat ouder. Dan waren wij een mooi stel![]()
Dan gaan wij samen kokosrotsjes bakkenquote:Op maandag 23 november 2020 20:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, nu ben je een beetje te jong hoor. Maar als wij 100 worden dan kijken we niet op een jaartje of 20. Beloofd
En loempia's eten en wraps met pita en dan gaan we met jouw treintjes spelenquote:Op maandag 23 november 2020 20:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan gaan wij samen kokosrotsjes bakken![]()
En dan ga ik verhalen vertellen over vroegahhh hoe goed het toen wasquote:Op maandag 23 november 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
[..]
En loempia's eten en wraps met pita en dan gaan we met jou treintjes spelen
Jaaa en dan ga ik zeggen; ' jaaa maar toen ik jong was".....quote:Op maandag 23 november 2020 20:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan ga ik verhalen vertellen over vroegahhh hoe goed het toen was
En toen jij mij nog Kees noemde.quote:Op maandag 23 november 2020 20:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaaa en dan ga ik zeggen; ' jaaa maar toen ik jong was".....
Tot later schoonheidquote:Op maandag 23 november 2020 20:57 schreef praadje het volgende:
[..]Nu ga ik echt even verder. Ik zit te Wog-gen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
ik kijkquote:
Elkaar helpen, goede doelen, klinkt als de lokale kerk.quote:Op maandag 23 november 2020 21:30 schreef StephanL het volgende:
Klinkt als een leuk clubje voor de zaterdagmiddag
nou eg wel! broeders jeweetzquote:Op maandag 23 november 2020 21:30 schreef StephanL het volgende:
Klinkt als een leuk clubje voor de zaterdagmiddag
Haha jaquote:Op maandag 23 november 2020 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Elkaar helpen, goede doelen, klinkt als de lokale kerk.
Beter dan familie jeweetzelfquote:
gezellig!quote:
échtquote:Op maandag 23 november 2020 22:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Yammie.
Lekker man, lekker vegen voor je medeclubleden. Echte clubliefde
Ik weet nooit zo goed wat ik van de hele hiërarchie en functienamen moet denken. Aan de ene kant een beetje akward.quote:
Welk programma?quote:Op maandag 23 november 2020 21:52 schreef monkyyy het volgende:
Tennissers zijn hele nette mensen. @:wereldgozer
Danny & the Brotherhoodquote:
Bijna middag lieverdquote:
Middag Stephanusquote:
Hi Snowquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Bijna middag lieverd![]()
[..]
Middag Stephanus
Werk ze Stephanquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hi Snow![]()
Straks weer werken dus ben er niet bij vanavond, even als morgen. Dus programma's opnemen en morgen terug kijken.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:37 schreef praadje het volgende:
Kree is gevallen en ligt in het ziekenhuis. Schouder gebroken. Hij is geopereerd.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:37 schreef praadje het volgende:
Kree is gevallen en ligt in het ziekenhuis. Schouder gebroken. Hij is geopereerd.![]()
Sow, das nie zo mooi!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:37 schreef praadje het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
Diversen;
20.30; Zeeman Confronteert Stalkers RTL5
20.35; Opsporing Verzocht NPO1
21.30; De andere kant van Nederland RTL5
21.40; First Dates BE1
Docu/Reportage;
20.15; 2Doc IDFA Primeur NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-idfa-primeur/98813061
20.30; Mijn Psychische Stoornis RTLZ https://www.tvgids.nl/tv/z-doc-mijn-psychische-stoornis/99281811
21.20; 5 jaar hier Canvas
22.10; 3Doc; Ik rouw van jou NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)kunst-van-het-rouwen
22.45; Zaak van je Leven NPO2 https://www.tvgids.nl/tv-(...)fmenger-op-de-wallen
23.35; 2Doc The Kingmaker NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-the-kingmaker/99942631
Sport;
19.00; Grand Slam of Darts RTL7
20.30; UEFA Champions League SBS6 https://www.tvgids.nl/spo(...)na-op-bezoek-in-kiev
Aktueel;
22.00; Beau RTL4
22.25; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
Haha dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:51 schreef Ole het volgende:
We zien wel mooie huisinrichtingen voorbij komen bij Mr Visser!
pareltjes vandaag hoor!quote:
Als die gek maar beter wordt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:37 schreef praadje het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:31 schreef praadje het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat die man van het Nationaal Planbureau Kim Kutters heette. Zie ik net op televisie dat hij Putters heet. Ik vond het altijd zo jammer voor hem dat hij Kutters heette.
fixed that for youquote:Op woensdag 25 november 2020 17:31 schreef praadje het volgende:
Ik vond het altijd zo jammer kut voor hem dat hij Kutters heette.
Haha ik probeerde het netjes te formuleren maar het is inderdaad mooi kut als je echt zo heet. En goedenavond liefstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog een aflevering of 5 terugkijken maar dat doe ik onder het werk. Ik heb de serie toch al eens gezien.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:19 schreef WcPot het volgende:
Gisteren was ik het programma De andere kant van Nederland vergeten te kijken. Terwijl het wel in de TV gids van praadje stond. Vanmorgen maar even terug gekeken
Nu bij lang leve de liefde gaan ze met treintjes spelenquote:Op woensdag 25 november 2020 18:19 schreef WcPot het volgende:
Gisteren was ik het programma De andere kant van Nederland vergeten te kijken. Terwijl het wel in de TV gids van praadje stond. Vanmorgen maar even teruggekeken
* WcPot zapt naar SBS 6quote:Op woensdag 25 november 2020 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Nu bij lang leve de liefde gaan ze met treintjes spelen
De andere dates. Zo misschien nog een stukje. Oh ze zijn al klaar met spelen. Zij had treintjes en spoor meegenomen.quote:
Nee hoor, ik vind het helemaal niet erg dat hij is overledenquote:Op woensdag 25 november 2020 18:17 schreef praadje het volgende:
Ik hoorde daarnet dat Maradonna is overleden en het enige wat ik dacht was " wat fijn, dan gaan ze vast die docu uitzenden waar ik het tweede deel van gemist heb". Is dat niet erg
Ja het was rustig gisteren met de fokreacties........quote:Op woensdag 25 november 2020 18:19 schreef WcPot het volgende:
Gisteren was ik het programma De andere kant van Nederland vergeten te kijken. Terwijl het wel in de TV gids van praadje stond. Vanmorgen maar even teruggekeken
Poppel_God was er ook nietquote:Op woensdag 25 november 2020 18:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja het was rustig gisteren met de fokreacties........
Ja das toch niet normaal...in de buurt helemaal uitgekotst worden en dan ten einde raad verhuizen en dan een fam. vals beschuldigen.......... Zoon of niet maar die draaide ik zelf zn nek om!!!quote:Op woensdag 25 november 2020 18:19 schreef praadje het volgende:
Snow, ik zag dat jij mee had geschreven in het topic van Thijs Zeeman. Ik heb de aflevering vanmiddag teruggekeken. Wat een pleurisjong die zoon zeg.
echt bizar!quote:Op woensdag 25 november 2020 18:33 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja das toch niet normaal...in de buurt helemaal uitgekotst worden en dan ten einde raad verhuizen en dan een fam. vals beschuldigen.......... Zoon of niet maar die draaide ik zelf zn nek om!!!
Het begint natuurlijk met paps en mams...die horen dat jong normen en waarden bij te brengen......en dan vooral normen
quote:Op donderdag 26 november 2020 15:59 schreef Ole het volgende:
rest van de dag en morgen vrij![]()
Ook echt mail etc uit nu!
2 dgn tv kijkenquote:Op donderdag 26 november 2020 15:59 schreef Ole het volgende:
rest van de dag en morgen vrij![]()
Ook echt mail etc uit nu!
quote:Op donderdag 26 november 2020 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Dagelijks;
Diversen;
20.20; Keuringsdienst van Waarde NPO3
20.30; I Can See Your Voice RTL5
20.30; Mijn leven in hun handen SBS6
21.00; Danny op straat NPO2
21.15; First Dates BE1
21.30; Klem NPO1
21.30; Meester Frank Visser SBS6
21.31; De Alarmcentrale RTL5
Docu/Reportage;
22.20; Diego Maradona NPO3
22.25; IDFA Primeur NPO2 https://www.tvgids.nl/fil(...)g-de-maatschappij-in
Sport;
18.49; UEFA Europa League RTL7 CSKA Moskou en Feyenoord
Aktueel;
22.00; Beau RTL4
22.25; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
2 avonden. Nu Gordon . Britse versie zoveel beter en oprechter!quote:
Zal je net zien dat er een Elfstedentocht gereden kan worden...quote:Op donderdag 26 november 2020 19:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel kouder worden![]()
![]()
Of een net niet Elfstedentocht alle ijsmeesters teleurgesteldquote:Op donderdag 26 november 2020 19:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zal je net zien dat er een Elfstedentocht gereden kan worden...
Avondquote:Op donderdag 26 november 2020 19:54 schreef StephanL het volgende:
Wordt ook fris de komende dagen zag ik.
Goedenavond
quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:05 schreef praadje het volgende:
Ik kon niet langer wachten. Hij ligt in de oven. Mijn oh zo geliefde loempia
Maar eentje??quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:05 schreef praadje het volgende:
Alweer!!!!quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:05 schreef praadje het volgende:
Gaat de tijd zo snel! Dacht dat het afgelopen week was dat je loempiaatje in de oven had.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, iedere vrijdag. Al heeeeel lang. En ik ga er mee door tot het einde der tijden
Nee joh, zo gek maak ik het ook weer niet. Zondag had ik wat in de oven (schuimkransjes) maar die waren jammerlijk mislukt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gaat de tijd zo snel! Dacht dat het afgelopen week was dat je loempiaatje in de oven had.
Hmmmm, zeg maar nee, dan krijg je er tw..quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:05 schreef praadje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:56 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hmmmm, zeg maar nee, dan krijg je er tw..![]()
[ afbeelding ]
Ik moet er nog aan beginnenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:01 schreef WcPot het volgende:
Undercover is leuk om te kijken. Ben nu op Netflix bezig zit nu bij seizoen 2
Neequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee![]()
Morgen van 08:15 uur tot 16:17 uur.
En zondag 15:06 uur tot 23:18 uur
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kijk er naar uitHopelijk weer veel leedvermaak
Maar geen 150% voor de zaterdag en geen 200% voor de zondag zoals met de vrachtauto. Nu heb ik een zaterdag toeslag van rond de 25 euro en voor de zondag 45 euro dacht ikquote:
Dat houdt niet over, maar het zijn nu in ieder geval niet van die monsterdiensten van 14 uur.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar geen 150% voor de zaterdag en geen 200% voor de zondag zoals met de vrachtauto. Nu heb ik een zaterdag toeslag van rond de 25 euro en voor de zondag 45 euro dacht ik
Maar het uurloon is wel hoger met de toeslagen erbij. Dan valt het allemaal nog wel mee. Het is wel een paar 100 minder per maand maar ik heb er wel veel meer vrije tijd voor terug en dat is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat houdt niet over, maar het zijn nu in ieder geval niet van die monsterdiensten van 14 uur.
Dat is dan wel weer lekker.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar het uurloon is wel hoger met de toeslagen erbij. Dan valt het allemaal nog wel mee. Het is wel een paar 100 minder per maand maar ik heb er wel veel meer vrije tijd voor terug en dat is ook wel lekker
quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:24 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag mijn eerste marktplaats ervaring gehad, gister twee bureaustoelen erop gezet, vandaag verkocht.
Proficiat met je succesvolle ontmaagdingquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:24 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag mijn eerste marktplaats ervaring gehad, gister twee bureaustoelen erop gezet, vandaag verkocht.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:24 schreef monkyyy het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Proficiat met je succesvolle ontmaagding
Zo'n vaart zal het wel niet lopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Zo is Bezos ooit ook begonnen.
Lolquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Zo is Bezos ooit ook begonnen.
I can see your voicequote:Op vrijdag 27 november 2020 19:42 schreef Ole het volgende:
Hoe heet dat programma waar je moet raden wie kan zingen?
I can see your voicequote:Op vrijdag 27 november 2020 19:42 schreef Ole het volgende:
is in elk geval donderdag. Kennis doet meequote:Op vrijdag 27 november 2020 19:42 schreef Ole het volgende:
tnx!quote:
Kan je kennis zingen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:51 schreef Ole het volgende:
[..]
is in elk geval donderdag. Kennis doet mee
Ik zeg niksquote:
Heb je misschien nog een goede tipquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:03 schreef potjecreme het volgende:
@:wcpot @:tassendief
Vergeet niet je manager aan te passen. We kunnen als subleague nog wat stijgen.
Zag dat @:StephanL al had gewisseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |