Klopt, maar win je tegenwoordig weinig toernooien mee als was hij vandaag wel fantastisch.quote:Op zondag 22 november 2020 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is gewoon een van de meest - zo niet de - constantste speler op het circuit. Natuurlijk niet op 110 gemiddeld, maar 95-100 zo ontzettend vaak en altijd die smerige kut finishes. Wade is een ontzettend complete darter ouwe reus.
Leuke anekdote over Wade:quote:Op zondag 22 november 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat die nu het langst meedraait in de top-16 van iedereen.
Wade kwam toen net kijken en moest alles nog bewijzen en had toen al schijt aan zijn mede en tegenstandersquote:Op zondag 22 november 2020 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuke anekdote over Wade:
Raya zocht een koppelmaat tijdens de Dutch Open en men zei; Je moet met Wade gooien! Wade zei; Met die mafkees ga ik niet darten (toen was Raya DE MAN en xx voudig wereldkampioen)
Geen idee waar je het over hebt maat.Denk dat je mij verwart met iemand andersquote:Op zondag 22 november 2020 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oh nee, jij was van de objectieve diepgaande analyses en niet van de domme oneliners, nu weet ik het weer!
lekkere opkomst manquote:Op zondag 22 november 2020 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuke anekdote over Wade:
Raya zocht een koppelmaat tijdens de Dutch Open en men zei; Je moet met Wade gooien! Wade zei; Met die mafkees ga ik niet darten (toen was Raya DE MAN en xx voudig wereldkampioen)
Schitterendquote:
Kon wel eens bijzonder diep in de nacht worden.quote:Halve finales (best of 31 legs)
20:00 Simon Whitlock - Jose de Sousa
21:30 James Wade - Dimitri Van den Bergh
Hmm, gisteravond hebben we alle mogelijke legs gezien en viel het ook wel meequote:Op maandag 23 november 2020 15:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kon wel eens bijzonder diep in de nacht worden.
Jaquote:
quote:Op maandag 23 november 2020 20:09 schreef Kopiko het volgende:
MAIJER
De Sousa laat horen hoe je zijn naam correct uitspreekt: DJOSSÉ de Sôsa, zoiets.
Maijer meteen erna: "Gossé de Sôsa, dus."
Wat een oen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |