Aangifte van wat? Maffe obese debiel.quote:Op maandag 23 november 2020 10:47 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Jammer voor haar dat haar dit een klacht op gaat leveren. En misschien betrek ik de politie er ook nog wel bij, dat ik aangifte tegen haar ga doen.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 23 november 2020 10:52 schreef RetepV het volgende:
[..]
Er moet ook een psycholoog bij komen. Want de eetstoornis komt niet van het eten zelf. Het eten is een symptoom van iets anders. En DAT andere ding, DAT moet aangepakt worden.
Op welke manier probeer je dan? Therapie voor je eetstoornis?quote:Op maandag 23 november 2020 10:49 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik probeer het elke dag, maar het lukt me niet.
Dus dit is wel een herhaling van je vorige topic.quote:Op maandag 23 november 2020 10:47 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Jammer voor haar dat haar dit een klacht op gaat leveren. En misschien betrek ik de politie er ook nog wel bij, dat ik aangifte tegen haar ga doen.
Maar je hebt geen normaal eetpatroon toch?quote:Op maandag 23 november 2020 10:52 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Daarom ga ik de volgende keer aangeven dat ik een normaal eetpatroon heb, maar nog steeds een hoge bloedsuiker. Kijken wat ze dan doet.
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 22 november 2020 23:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, klopt.
In dat geval gewoon wat Citizen.Erased zegt.
Oh ja, je bent nog steeds boos. Hopelijk ziet de politie ook dat een aangifte van iemand die eigenlijk wilsonbekwaam is, niet in behandeling genomen zou moeten worden.quote:Op maandag 23 november 2020 10:47 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Sja, dat klinkt als jezelf in de voet schieten, en dan zeggen dat je een probleem met lopen hebt.quote:Op maandag 23 november 2020 10:52 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Daarom ga ik de volgende keer aangeven dat ik een normaal eetpatroon heb, maar nog steeds een hoge bloedsuiker. Kijken wat ze dan doet.
Ik ben niet obese. Iets te dik zijn is niet gelijk obese. Het is voornamelijk mijn buik wat echt te dik is, de rest valt ontzettend mee. Als je me van voren ziet heb ik gewoon een normaal postuur.quote:Op maandag 23 november 2020 10:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aangifte van wat? Maffe obese debiel.
quote:Op maandag 23 november 2020 11:01 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik ben niet obese. Iets te dik zijn is niet gelijk obese. Het is voornamelijk mijn buik wat echt te dik is, de rest valt ontzettend mee. Als je me van voren ziet heb ik gewoon een normaal postuur.
Het gaat nog verder. Als iemand bewezen wilsonbekwaam is, komt hij in de positie dat hij gedwongen opgenomen kan worden. Dus een rechtszaak kan heel goed averrechts werken, in de zin dat TS z'n wil voor kortdurende insuline niet zal worden gehonoreerd, maar dat het het tegenovergestelde kan worden: TS wordt gedwongen opgenomen en komt in een programma om gedwongen af te vallen.quote:Op maandag 23 november 2020 10:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh ja, je bent nog steeds boos. Hopelijk ziet de politie ook dat een aangifte van iemand die eigenlijk wilsonbekwaam is, niet in behandeling genomen zou moeten worden.
2 tosti's tussen de middag, 's middags kaasblokjes met mosterd-dilledip, 1 bolletje met pulled pork bij het diner en' s avonds wat chips (geen hele zak).quote:Op maandag 23 november 2020 10:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar je hebt geen normaal eetpatroon toch?
Gewoon even voor de beeldvorming. Wat heb je gisteren gegeten?
Ik bedoel, ik heb zelf ook de zelfbeheersing van een uitgehongerde wasbeer met rabiës, maar dat is uiteindelijk wel waar je de slag het snelst wint.
Iets in al je laatste reacties zegt me dat jij iemand bent die een ontzettende hoeveelheid zaken in je leven bagatelliseert. Dus je zal dit ook wel bagatelliseren. En het zal niet bepaald een wonder zijn wanneer niemand dit gelooft.quote:Op maandag 23 november 2020 11:01 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik ben niet obese. Iets te dik zijn is niet gelijk obese. Het is voornamelijk mijn buik wat echt te dik is, de rest valt ontzettend mee. Als je me van voren ziet heb ik gewoon een normaal postuur.
Hoeveel kaasblokjes? Hoeveel pulled pork? En waar zijn de groenten? Ok, dille is een groente, dat geef ik toe.quote:Op maandag 23 november 2020 11:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
2 tosti's tussen de middag, 's middags kaasblokjes met mosterd-dilledip, 1 bolletje met pulled pork bij het diner en' s avonds wat chips (geen hele zak).
Waar zijn de fruit en de groentes?quote:Op maandag 23 november 2020 11:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
2 tosti's tussen de middag, 's middags kaasblokjes met mosterd-dilledip, 1 bolletje met pulled pork bij het diner en' s avonds wat chips (geen hele zak).
Ik bagatelliseert mijn gewicht niet. Ik ben behalve op mijn buik absoluut niet veel te dik. Je weet dat diabetes komt van buikvet? Mijne is getriggerd door een periode slecht slapen.quote:Op maandag 23 november 2020 11:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
Iets in al je laatste reacties zegt me dat jij iemand bent die een ontzettende hoeveelheid zaken in je leven bagatelliseert. Dus je zal dit ook wel bagatelliseren. En het zal niet bepaald een wonder zijn wanneer niemand dit gelooft.
Tosti met ketchup en Pulled Pork met Barbecuesaus?quote:Op maandag 23 november 2020 11:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Het rijmt niet.quote:Op maandag 23 november 2020 11:11 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik bagatelliseert mijn gewicht niet. Ik ben behalve op mijn buik absoluut niet veel te dik. Je weet dat diabetes komt van buikvet? Mijne is getriggerd door een periode slecht slapen.
Ik heb gelijk als ik zeg dat ik niet obese ben, en zelfs in feite niet te dik, behalve mijn buik.
Ik heb 1 banaan op. En augurken op de pulled pork. Tosti was met ham en kaas en curry.quote:Op maandag 23 november 2020 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zijn de fruit en de groentes?
Och, ik sport 6 uur in de week, wandel en fiets veel en zit ook gewoon aan een BMI van 24+.quote:Op maandag 23 november 2020 11:11 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik bagatelliseert mijn gewicht niet. Ik ben behalve op mijn buik absoluut niet veel te dik. Je weet dat diabetes komt van buikvet? Mijne is getriggerd door een periode slecht slapen.
Ik heb gelijk als ik zeg dat ik niet obese ben, en zelfs in feite niet te dik, behalve mijn buik.
Je begrijpt zelf toch ook wel dat die plakken augurk op een bol met pulled pork die wellicht gemarineerd is of met een flinke klodder BBQ-saus geen soelaas biedt..quote:Op maandag 23 november 2020 11:15 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb 1 banaan op. En augurken op de pulled pork. Tosti was met ham en kaas en curry.
Ik heb - thank God - niet de aanleg om echt veel te dik te worden. Wat je zou denken dat dat wel had gemoeten, gezien wat ik allemaal heb gegeten. Maar het gaat voornamelijk op mijn buik zitten (dat wat er wél bijkomt). Dus dat kleine beetje geluk heb ik.quote:Op maandag 23 november 2020 11:14 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het rijmt niet.
* Je hebt een eetstoornis.
* Je bent niet dik.
Dat is echt maar een matige eetstoornis dan, hoor, als die je niet eens dik maakt. Die eetstoornis heeft op school zeker niet goed opgelet?
Wat is je gewicht en hoe lang ben je dan?
Dus je wil maar 1 specifiek antwoord?quote:Op maandag 23 november 2020 10:39 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als ik gewaarschuwd heb in m'n OP en mensen zelfs na uitleg in een volgende post nog steeds dat advies geven, ja dan blijft m'n plaat hangen. Ik had ervoor gewaarschuwd in de OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |