Naar het schijnt wordt hij momenteel ook flink bedreigd.quote:
Jammer ehm lekker voor hem.quote:Op zondag 22 november 2020 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Naar het schijnt wordt hij momenteel ook flink bedreigd.
Toch, als je iemands goudvis zou bakken zou diegene natuurlijk volledig in zijn recht staan om kwaad te worden en aangifte te doen voor dierenmishandeling lijkt me.quote:Op zondag 22 november 2020 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Tja hier is het zielig en in sommige Aziatische landen is het een delicatesse.
Net zoals men hier schaamteloos vissen uit de zee haalt zonder dat iemand er over klaagt.
Dan is dieren doden dus toegestaan, mits er geen mensen zijn die gehecht zijn aan dat ene dier.quote:Op zondag 22 november 2020 21:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toch, als je iemands goudvis zou bakken zou diegene natuurlijk volledig in zijn recht staan om kwaad te worden en aangifte te doen voor dierenmishandeling lijkt me.
Wil je er heel gevoelloos naar kijken dan is het op zijn minst vernieling.
Wat het grote verschil maakt, is dan iemand gehecht raakt een een hond, in zoverre dat het echt heel belangrijk kan zijn in iemands leven. Een hond, of een vis, die naar de slacht gaat is niet iemands huisdier. Er is geen emotionele band.
Dat is idd wel een beetje het algemene idee toch, ja. Tenzij het een bedreigde diersoort is. En het voor consumptie is en niet zozeer voor de lol.quote:Op zondag 22 november 2020 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan is dieren doden dus toegestaan, mits er geen mensen zijn die gehecht zijn aan dat ene dier.
Een scherp voorwerp. Kan dus ook een stuk glas oid geweest zijn wat op straat lag.quote:Op zondag 22 november 2020 21:37 schreef Cockwhale het volgende:
Huh, raar verhaal? Je steekt toch niet zo maar een hond (of mens) met een mes? Waarom überhaupt een mes op zak tijdens het joggen? Vieze psychopaat.
Om de bochten mee af te snijden 🤣quote:Op zondag 22 november 2020 21:37 schreef Cockwhale het volgende:Waarom überhaupt een mes op zak tijdens het joggen? Vieze psychopaat.
Lijkt mij wel erg toevallig dat in dat groene gebied glas op de grond ligt wat je zomaar ff oppakt en in een hond steekt. Dat zal wel een mes geweest zijn.quote:Op zondag 22 november 2020 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een scherp voorwerp. Kan dus ook een stuk glas oid geweest zijn wat op straat lag.
Wat ik eerder zei, ik gok dat dat beestje in de weg rende en dat meneer zo zijn record niet kon breken. Iers in die trant.
Misschien was het een scherpe edgelord.quote:Op zondag 22 november 2020 21:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lijkt mij wel erg toevallig dat in dat groene gebied glas op de grond ligt wat je zomaar ff oppakt en in een hond steekt. Dat zal wel een mes geweest zijn.
Nou, als mama het zei dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 22 november 2020 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn moeder zei altijd: 'Er lopen meer gekken buiten rond dan binnen'. Dit is wel weer een goed voorbeeld. Een hondje doodsteken, koekoek.
Het kan een vervelende hond zijn geweest. Helaas hebben veel hondenbezitters hun hond(en) totaal niet onder appèl. Wie weet heeft deze man meerdere vervelende incidenten meegemaakt met honden.quote:Op zondag 22 november 2020 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Zal wel een agressieve kuthond zijn geweest
Nee de hond is doodgestoken. Hoe ziek ben je dan.quote:Op zondag 22 november 2020 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarschijnlijk hapte die terriër in/naar het been van de jogger.
Een goede trap lijkt mij dan logischer.
Laten we eerst maar afwachten tot ze naar buiten brengen wat er gebeurd is. Als hij werd aangevallen door dat beest is een doodschop logischer maar als je een mes bij je hebt, dan kan je dat ook als zelfverdediging gebruiken.quote:Op zondag 22 november 2020 23:08 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Nee de hond is doodgestoken. Hoe ziek ben je dan.
Vieze kutlijer.
Ja dat weet ik niet, het is mogelijk een wat overdreven reactie maar is zo iemand daadwerkelijk geesteziek? moeilijk te beoordelen voor mij.quote:Op zondag 22 november 2020 23:08 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Nee de hond is doodgestoken. Hoe ziek ben je dan.
Vieze kutlijer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |