Men beweert dat het geld is teruggestort. Zeg dan dat het er pas over x maanden opstaat, of geef een voucher zoals vele airliners. Ze liegen er dus over dat het bedrag is teruggestort.quote:Op zondag 22 november 2020 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Is het niet zo dat ze in de tijd van COVID allemaal beetje moeite hebben met terugbetalen?
Ja ik wacht al acht maanden op geld van Air Canadaquote:Op zondag 22 november 2020 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Is het niet zo dat ze in de tijd van COVID allemaal beetje moeite hebben met terugbetalen?
Altijd achteraf natuurlijk . De directe vlucht HK naar AMS was prettig met slechts 10 andere passagiers in het vliegtuig . Al vind ik KLM nog altijd duur voor wat het is.quote:Op zondag 22 november 2020 20:52 schreef Socios het volgende:
Was gewoon met neerlands trots KLM gevlogen.
Hahahahaquote:Op zondag 22 november 2020 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit is toch geen premium maatschappij voedsel?
[ afbeelding ]
Waar kijken we naar? Witbrood met kaas? Of een droge plak cake?quote:Op zondag 22 november 2020 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Altijd achteraf natuurlijk . De directe vlucht HK naar AMS was prettig met slechts 10 andere passagiers in het vliegtuig . Al vind ik KLM nog altijd duur voor wat het is.
Dit is toch geen premium maatschappij voedsel?
[ afbeelding ]
Personeel was vriendelijk maar het eten vind ik teleuretellend (voor de prijs).
Air Canada heb ik trouwens ook een voucher van, die ik dan maar in de toekomst gebruik. Je weet dat immers waar je aan toe bent.
Maar maatschappijen die leugens ophangen verdienen een boycot.
Hoe en waar heb je dat ticket gekocht? Op de website van Turkish of via een ticket zoekmachine?quote:Op zondag 22 november 2020 20:45 schreef Maikuuul het volgende:
Men beweert dat het geld is teruggestort. Zeg dan dat het er pas over x maanden opstaat, of geef een voucher zoals vele airliners. Ze liegen er dus over dat het bedrag is teruggestort.
Ik heb ook direct via Turkish geboekt dus heb ook direct contact met hun.quote:Op maandag 23 november 2020 08:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik had ook een vlucht geboekt met Turkish Airlines. Ik kon kiezen tussen voucher en geld terug. Heb gekozen voor geld terug, aan gezien de vouchter enkel geldig zou zijn in het regio waar ik in eerste instantie naartoe zou vliegen (midden oosten).
Uiteindelijk kreeg ik het geld pas terug, nadat de lijndienst die ik had geboekt (Manila - Istanboel) weer volledig was opgestart. Dus uiteindelijk maaaaaaanden later. Scheen iets met de Turkse overheid te maken te hebben (en hun liquiditeit neem ik aan).
Overigens heb ik geen enkel probleem met de customer service gehad. Direct naar Turkije gebeld en was zo geregeld. Enkel lang moeten wachten op het geld.
Je hebt dan ook niet de normale prijs betaald hè. Normaal kost zo'n ticket AMS-HKG bij KLM ¤750 en dat is een normale prijs voor een directe lange afstandsvlucht, geen premium. Goedkoper kan maar dan met overstap.quote:Op maandag 23 november 2020 18:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb ook direct via Turkish geboekt dus heb ook direct contact met hun.
Men blijft aangeven dat het geld is overgemaakt, en dat ik de bank moet contacteren. De bank geeft aan dat er de afgelopen 5 maanden geen transactie of poging daartoe is terug te vinden. En zo blijf je bezig.
Die foto die ik postte was mijn "snack" wit droog brood met 1 lapje kaas kansloos om zoiets voor te schotelen met de prijzen die ze vragen.
Ik heb gelukkig geen ¤2000 betaald voor het ticket. Wij zijn terug naar huis gereden en toen via de KLM website zelf een ticket geboekt. Enkeltje was ¤750, retourtje was ¤900, geen slechte prijs.quote:Op maandag 23 november 2020 19:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je hebt dan ook niet de normale prijs betaald hè. Normaal kost zo'n ticket AMS-HKG bij KLM ¤750 ipv ¤2000.
Daarbij probeert KLM leuk typisch Nederlands te doen door dit soort typisch Nederlandse snacks te geven. Soms is het een stroopwafel, soms Nederlandse chocolade en soms zoals in dit geval een typisch Nederlands bammetje. Smaakt overigens een stuk beter dan dat het er uit ziet maar het is geen culinair hoogstandje nee... en dat is ook niet de insteek.
Voor ¤2000 kun je normaal gesproken business class vliegen en het eten is dan niet heel veel beter... in ieder geval lang niet in verhouding met de prijs. Het is en blijft vliegtuigvoedsel.
Broodje kroket heb ik weleens gehadquote:Op maandag 23 november 2020 19:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Daarbij probeert KLM leuk typisch Nederlands te doen door dit soort typisch Nederlandse snacks te geven. Soms is het een stroopwafel, soms Nederlandse chocolade en soms zoals in dit geval een typisch Nederlands bammetje. Smaakt overigens een stuk beter dan dat het er uit ziet maar het is geen culinair hoogstandje nee... en dat is ook niet de insteek.
Hehe ja dat vind ik ook schandalig slecht bij KLM, bij transavia heb je nog betere broodjes. Dat is die 4,- wel waard dan.quote:Op zondag 22 november 2020 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Altijd achteraf natuurlijk . De directe vlucht HK naar AMS was prettig met slechts 10 andere passagiers in het vliegtuig . Al vind ik KLM nog altijd duur voor wat het is.
Dit is toch geen premium maatschappij voedsel?
[ afbeelding ]
Personeel was vriendelijk maar het eten vind ik teleuretellend (voor de prijs).
Dit is precies waarom ik niet met KLM vliegquote:Op zondag 22 november 2020 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Altijd achteraf natuurlijk . De directe vlucht HK naar AMS was prettig met slechts 10 andere passagiers in het vliegtuig . Al vind ik KLM nog altijd duur voor wat het is.
Dit is toch geen premium maatschappij voedsel?
[ afbeelding ]
Personeel was vriendelijk maar het eten vind ik teleuretellend (voor de prijs).
Air Canada heb ik trouwens ook een voucher van, die ik dan maar in de toekomst gebruik. Je weet dat immers waar je aan toe bent.
Maar maatschappijen die leugens ophangen verdienen een boycot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |