quote:Op zondag 22 november 2020 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Gerwen kwijlt bijna de oche onder
Veel sterkte gewenstquote:Op zondag 22 november 2020 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig, eerste werkdag morgen.
Bedankt makker. Heb er wel zin in. Helaas wel na morgen tot aan de kerst thuiswerken, gaat nog lastig worden.quote:
Ja das wel flink klote als je ergens nieuw begint nuquote:Op zondag 22 november 2020 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt makker. Heb er wel zin in. Helaas wel na morgen tot aan de kerst thuiswerken, gaat nog lastig worden.
Nog nooit gewerkt?quote:Op zondag 22 november 2020 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stoort het jou niet dat MvG continu aan zijn shirtje trekt?quote:Op zondag 22 november 2020 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat de altijd arrogante Van Gerwen hier niet zn enkel breekt.
[/Jannick]
Sterkte! En veel succes.quote:Op zondag 22 november 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel mijn eerste grotemensenbaan ja.
Succes ermee, gaat vast goedkomen.quote:Op zondag 22 november 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, maar goed ben al blij dat ik weer serieus aan de slag mag.quote:Op zondag 22 november 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja das wel flink klote als je ergens nieuw begint nu![]()
Ik mag nog een dagje per week, scheelt toch wel
Pallets sorteren genotquote:Op zondag 22 november 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb die nog wel eens teruggekeken. Vermakelijk maar het miste toch nog wel watquote:Op zondag 22 november 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
Die Taylor-Lewis wil ik nog wel eens terugkijken ja
Wat gek, meestal is dat buitenquote:Op zondag 22 november 2020 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb die nog wel eens teruggekeken. Vermakelijk maar het mistte toch nog wel wat
Succes morgen!quote:Op zondag 22 november 2020 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat ie zn sokken optrekt.quote:Op zondag 22 november 2020 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stoort het jou niet dat MvG continu aan zijn shirtje trekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |