abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 november 2020 @ 17:43:48 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196365787
Nav onder andere het topic "Penisnijd" in seksualiteit ben ik eens over de psyche gaan nadenken van trollen, die in fora, en ik denk ook hier in Fok.nl, de boel proberen te manipuleren en te verzieken voor anderen.

Ik zie daar toch een aantal overeenkomsten, nl. hun overtuiging dat zij dat mogen en hun veronderstelling dat ze daar ongestraft mee door komen. En dat ze hun onverwerkte frustraties liefst anoniem en anders in de veronderstelling dat er geen consequenties zullen komen, willen uitkuren.
Ook zie ik er iets sadistisch en lafs in.

Wat vinden jullie, mede leden van Fok.nl? En hier meelezende trollen en stalkers, hoe zien jullie dit zelf.
IK begrijp dat sommigen dat liever op de een of andere manierliever anoniem zullen willen doen.
In de hoop dat we hierdoor reacties en dus inzicht (misschien zelfs begrip en medelijden) krijgen van de stalkers en / of trollen hoop ik dat de directie richting hen dit keer niet bestraffend zal optreden.

o|O ~O> of :) *;
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196366087
TS begint
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196367679
Op zich kan structureel trollen op meerdere social media accounts een teken zijn van diepliggende problemen in het dagelijks leven net zoals een fake identiteit aanmeten dat op het internet kan zijn. Bij oppervlakkig hier en daar trollen lijkt mij dat dan weer niet aan de orde. Ik weet niet zo goed wat je met ongestraft wegkomen of stalken door trollen bedoelt, want ongestraft kan een troll zeker met zijn getroll wegkomen zolang het binnen het redelijke en de regels van een forum/social medium blijft.
pi_196367817
Ligt eraan wat voor trol. Sommigen kan ik goed om lachen.
pi_196369257
Wat versta je precies onder trollen?

Ja, ik zou mezelf misschien denk ik wel enigszins een troll kunnen noemen. Maar niet omdat ik lieg over mijn identiteit of andere zaken. Het is meer dat ik bepaalde aspecten van mijn leven die waargebeurd zijn uitvergroot (en dan doel ik puur en alleen op die merry verhaaltjes). Een beetje een soort clownesk show'tje van een aspect van mijn leven maak. Maar het gaat niet zo ver dat ik een compleet andere identiteit aanneem of lieg over belangrijke zaken, of mensen het leven hier zuur loop te maken :')

Meeste reacties en topics, afgezien van mijn 'merry-categorie' zijn gewoon gemeend en oprecht.
Maar beetje klieren en pesten moet soms kunnen vind ik. Een troll zou ik echt iemand vinden die elk topic loopt te verzieken of ongepast (passief) agressief is, en dan niet 1 keer, maar telkens weer.

Kan je 'troll' misschien een beetje verder definiëren dan 'ongestraft' onze frustaties en dergelijke lopen uiten, want dat doet iedereen hier lekker anoniem.

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:33 schreef 01100101 het volgende:
Op zich kan structureel trollen op meerdere social media accounts een teken zijn van diepliggende problemen in het dagelijks leven net zoals een fake identiteit aanmeten dat op het internet kan zijn. Bij oppervlakkig hier en daar trollen lijkt mij dat dan weer niet aan de orde. Ik weet niet zo goed wat je met ongestraft wegkomen of stalken door trollen bedoelt, want ongestraft kan een troll zeker met zijn getroll wegkomen zolang het binnen het redelijke en de regels van een forum/social medium blijft.
Dit bedoel ik dus, als vraag.
En wat bedoel je precies met 'stalkers'?
  zondag 22 november 2020 @ 23:10:09 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_196371143
Een troll als in iemand die terloopse krenkende opmerkingen maakt irl om mensen op te porren is wel een red flag ja.

Iemand die opruiende discussies voert met bijv vrouwenhaat ook. Zou mezelf dan wel even achter de oren krabben als vrouw.

Iemand die continue veels te heftige discussies aan gaat, tja, ik deed het ook ooit maar ik was toen wel veel jonger. Ik ben nu milder en erg heftige (foutieve domme) meningen schrikken me nu wel af. Het is niet echt cool meer als volwassen vrouw. De middenweg en het compromis is chiller.
pi_196371572
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:41 schreef Cockwhale het volgende:
Ligt eraan wat voor trol. Sommigen kan ik goed om lachen.
Lijkt me ook. De ene troll is de andere niet, varieert van supergrappig tot ziekelijk stalkergedrag
pi_196376851
Ken er maar weinig behalve 1 of 2 die weleens commentaar (als in tientallen onder 1 nieuwsbericht en iedereen aanvalt die niet met haar of hem eens is) plaatsen, maar dat is op de FP.
  maandag 23 november 2020 @ 18:58:49 #9
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196381347
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:33 schreef 01100101 het volgende:
Op zich kan structureel trollen op meerdere social media accounts een teken zijn van diepliggende problemen in het dagelijks leven net zoals een fake identiteit aanmeten dat op het internet kan zijn. Bij oppervlakkig hier en daar trollen lijkt mij dat dan weer niet aan de orde. Ik weet niet zo goed wat je met ongestraft wegkomen of stalken door trollen bedoelt, want ongestraft kan een troll zeker met zijn getroll wegkomen zolang het binnen het redelijke en de regels van een forum/social medium blijft.
Vetgedrukt, zie je nou wel, ik wist het :Y :Y

Verder, ja natuurlijk, je hebt (ook in trollen en stalken) gradaties

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 november 2020 @ 19:01:00 #10
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196381385
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:41 schreef Cockwhale het volgende:
Ligt eraan wat voor trol. Sommigen kan ik goed om lachen.
Ik ook, maar daar gaat het niet om. Als je zelf getrolled wordt, kun je dan ook nog lachen? Toch maar uiterst zelden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 november 2020 @ 19:03:26 #11
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196381428
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 21:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Wat versta je precies onder trollen?

Ja, ik zou mezelf misschien denk ik wel enigszins een troll kunnen noemen. Maar niet omdat ik lieg over mijn identiteit of andere zaken. Het is meer dat ik bepaalde aspecten van mijn leven die waargebeurd zijn uitvergroot (en dan doel ik puur en alleen op die merry verhaaltjes). Een beetje een soort clownesk show'tje van een aspect van mijn leven maak. Maar het gaat niet zo ver dat ik een compleet andere identiteit aanneem of lieg over belangrijke zaken, of mensen het leven hier zuur loop te maken :')

Meeste reacties en topics, afgezien van mijn 'merry-categorie' zijn gewoon gemeend en oprecht.
Maar beetje klieren en pesten moet soms kunnen vind ik. Een troll zou ik echt iemand vinden die elk topic loopt te verzieken of ongepast (passief) agressief is, en dan niet 1 keer, maar telkens weer.

Kan je 'troll' misschien een beetje verder definiëren dan 'ongestraft' onze frustaties en dergelijke lopen uiten, want dat doet iedereen hier lekker anoniem.
[..]

Dit bedoel ik dus, als vraag.
En wat bedoel je precies met 'stalkers'?
Dingen schrijven alleen om BEWUST iemand of anderen mee te pesten, mee boos te maken.

Sorry, wat bedoel je met merry verhaaltjes, of is dat een foutje?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 november 2020 @ 19:08:08 #12
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196381506
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 23:10 schreef Mishu het volgende:
Een troll als in iemand die terloopse krenkende opmerkingen maakt irl om mensen op te porren is wel een red flag ja.

Iemand die opruiende discussies voert met bijv vrouwenhaat ook. Zou mezelf dan wel even achter de oren krabben als vrouw.

Iemand die continue veels te heftige discussies aan gaat, tja, ik deed het ook ooit maar ik was toen wel veel jonger. Ik ben nu milder en erg heftige (foutieve domme) meningen schrikken me nu wel af. Het is niet echt cool meer als volwassen vrouw. De middenweg en het compromis is chiller.
Heel mooi gezegd, duimpje voor gegeven ^O^

En inderdaad, bij mij als senior is het felle er ook vanaf. O-)
Het verstand komt met de jaren, toch? :) :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196382369
Voor sommige mensen ben je al een troll als je dingen zegt die ze liever niet horen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_196383933
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Voor sommige mensen ben je al een troll als je dingen zegt die ze liever niet horen.
Stop met trollen AUB
Onz is een paar deuren verder..
pi_196384328
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:03 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dingen schrijven alleen om BEWUST iemand of anderen mee te pesten, mee boos te maken.

Sorry, wat bedoel je met merry verhaaltjes, of is dat een foutje?
Ja weetje, je zal er de tijd maar voor hebben. :')
Steek ik dan liever in 'positief' getroll.

Met merry verhaaltjes bedoel ik mijn leventje wat ik hier op FOK! uitvergroot. Wat ik eerder in de comment noemde. Had het voor het gemak maar even zo genoemd i.p.v. 'ik-stap-bij-Mo'tje-in-zijn-merry-verhaaltjes'.
pi_196385919
Ik gebruik fok soms als proefballon, bij te veel backfire weet ik dat ik het niet in het echt moet doen :')

En soms is het gewoon leuk om te trollen, andere keer doe ik weer serieus.
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 24 november 2020 @ 04:53:56 #17
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196387326
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:13 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Stop met trollen AUB
Onz is een paar deuren verder..
Ach jij, smelt toch weg !!!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 24 november 2020 @ 04:56:34 #18
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196387328
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 22:49 schreef Aiciu het volgende:
Ik gebruik fok soms als proefballon, bij te veel backfire weet ik dat ik het niet in het echt moet doen :')

En soms is het gewoon leuk om te trollen, andere keer doe ik weer serieus.
Zit u eventueel in de politiek. Daar ken ik dat van ...
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 24 november 2020 @ 08:24:15 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196387978
Hier en daar een trollende opmerking posten is niks mis mee en staat voor mij gelijk aan elkaar een beetje plagen. Iemand die z'n hele account/internetbestaan in het teken zet van het trollen is denk ik ook iemand die zeer ontevreden is over z'n echte leven en dat op het internet voor zijn gevoel dan maar een beetje probeert te compenseren. Dan denk ik al snel aan zo'n bleke, iele en antisociale nerd die op internet de grote jongen uithangt met z'n lotgenoten "hèhè heb ik toch iemand tuk jongens! Trololol hahaaa".

[ Bericht 7% gewijzigd door Twiitch op 24-11-2020 08:54:49 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')