Jammer, het is lastig om iemand te vinden die op een enigszins normale manier hele simpele vragen kan beantwoorden.quote:Op zondag 22 november 2020 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weetikveel man, daar ga ik me toch niet mee lopen bemoeien
Simpele vragen kunnen soms ook heel moeilijk te beantwoorden zijnquote:Op zondag 22 november 2020 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, het is lastig om iemand te vinden die op een enigszins normale manier hele simpele vragen kan beantwoorden.
@Lenny_Leonardquote:
Nou ja met een beetje wil kan er vaak wel iets gemakkelijk gemaakt worden.quote:Op zondag 22 november 2020 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Simpele vragen kunnen soms ook heel moeilijk te beantwoorden zijn
Als je wel eens iets zou lezen over je forum had je dit geweten.quote:
Top tweeduizendje erbij en nog een hoop vrije dagen overquote:Op zondag 22 november 2020 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dartsen genot. Hoop op een witte kerst.
Nee snap ik dan blijft alleen het darts overquote:Op zondag 22 november 2020 17:44 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Darts zonder publiek krijgt mij niet echt warm.
Helaasquote:Op zondag 22 november 2020 17:44 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Darts zonder publiek krijgt mij niet echt warm.
Ik ga wel veel middagsessies missen ben ik bang.quote:Op zondag 22 november 2020 17:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Top tweeduizendje erbij en nog een hoop vrije dagen over
Dit wordt mooi
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op zondag 22 november 2020 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee snap ik dan blijft alleen het darts over
JR vult jouw rol wel in.quote:Op zondag 22 november 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga wel veel middagsessies missen ben ik bang.
Ik overweeg alle middagen of in ieder geval een flink deel lekker vrij te nemen genotquote:Op zondag 22 november 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga wel veel middagsessies missen ben ik bang.
Bohhh, dat wordt genot maatje. Top2000 genotquote:Op zondag 22 november 2020 17:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Top tweeduizendje erbij en nog een hoop vrije dagen over
Dit wordt mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |