abonnement Unibet Coolblue
pi_196415052
Nog een kwartier billenknijpen dus.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_196415085
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon 50/50 tussen Ajax en Atalanta.
Tegen Liverpool pak je volgende week geen punten.
Dus met 50/50 ben je gewoon de lul en speel je EL.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_196415102
quote:
8s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Liverpool op volle kracht volgende week... Top -O-
En daarna tegen Atalanta die bloed ruiken.

Ben ik de enige die het somber inziet?
De situatie is toch ook weer niet zoveel anders dan als Liverpool gewonnen had? De laatste wedstrijd was altijd cruciaal gewest, alleen het verschil dat je nu moet winnen (tenzij winst volgende week)
pi_196415110
Ajax had ook gewoon in Bergamo moeten winnen natuurlijk
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_196415119
quote:
7s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tegen Liverpool pak je volgende week geen punten.
Dus met 50/50 ben je gewoon de lul en speel je EL.
Atalanta pakt er anders ook gewoon 3 ;)
pi_196415128
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

De situatie is toch ook weer niet zoveel anders dan als Liverpool gewonnen had? De laatste wedstrijd was altijd cruciaal gewest, alleen het verschil dat je nu moet winnen (tenzij winst volgende week)
Verschil is 3 punten. Ik begrijp niet hoe dat in jouw ogen niets uit maakt?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_196415285
quote:
8s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Liverpool op volle kracht volgende week... Top -O-
En daarna tegen Atalanta die bloed ruiken.

Ben ik de enige die het somber inziet?
Ja is klaar. Liverpool moet volgende week echt om de knikkers spelen, die dachten stiekem vandaag al geplaatst te zijn. Dus je gaat er daar vanaf.

Atlanta gaat dan met 3 punten meer die laatste wedstrijd in tegen Ajax. Die kunnen dus lekker op gelijkspel gaan spelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_196415342
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ja is klaar. Liverpool moet volgende week echt om de knikkers spelen, die dachten stiekem vandaag al geplaatst te zijn. Dus je gaat er daar vanaf.

Atlanta gaat dan met 3 punten meer die laatste wedstrijd in tegen Ajax. Die kunnen dus lekker op gelijkspel gaan spelen.
Vraag ik me af of Atalanta goed genoeg is om in Amsterdam op gelijkspel te spelen. Vond Ajax daar een stuk beter.
Dit, dus.
pi_196415351
quote:
7s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tegen Liverpool pak je volgende week geen punten.
Dus met 50/50 ben je gewoon de lul en speel je EL.
Klopt, Atalanta is licht favoriet om door te gaan op dit moment.
pi_196415354
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

De situatie is toch ook weer niet zoveel anders dan als Liverpool gewonnen had? De laatste wedstrijd was altijd cruciaal gewest, alleen het verschil dat je nu moet winnen (tenzij winst volgende week)
Je had gespeeld tegen een Liverpool dat al geplaatst was en je had 3 punten meer gehad dan Atlanta. Waar gelijkspel dan hoogstwaarschijnlijk genoeg was geweest.

Nu moet je tegen Liverpool op volle sterkte en hoogstwaarschijnlijk straks tegen Atalanta wat 3 punten voor staat.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_196415370
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, Atalanta is licht favoriet om door te gaan op dit moment.
Laatste jaren doet Ajax het thuis in de CL in cruciale wedstrijden het niet al te best.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_196415378
Het scenario doet iig sterk denken aan vorig jaar.
pi_196415384
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het scenario doet iig sterk denken aan vorig jaar.
Dit dus. Toen zouden we het ook wel even doen tegen Valencia. Jezus Christus wat een zaadpot was dat toen zeg.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_196415444
In theorie zou je er nog met 11 punten uit kunnen gaan. Ach ja, vandaag in ieder geval een prima wedstrijd. Verzekerd van strijd om de volgende ronde in de laatste thuiswedstrijd. Alleen waarschijnlijk een must-win in plaats van een gelijkspel. Vorig jaar ging dat hinken om twee gedachten niet helemaal goed, dus dan maar zo.
pi_196415453
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dit dus. Toen zouden we het ook wel even doen tegen Valencia. Jezus Christus wat een zaadpot was dat toen zeg.
Ja als supporter ben ik meestal pessimist, toen ook. Maar hopelijk wat van die ervaring geleerd.
pi_196415471
Vorig jaar mocht Ajax gelijkspelen tegen Valencia, toch hinken op twee gedachten dan. Nu is de klus in ieder geval duidelijk, winnen. En cliche, maar als je niet kunt winnen van Atalanta thuis dan hebben we ook niet zoveel te zoeken in die 2de ronde.
pi_196415525
3-1 is leuk maar zegt natuurlijk niks zonder de xG te weten!!
No bitch to me
pi_196415544
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 23:05 schreef TornadoDK het volgende:
3-1 is leuk maar zegt natuurlijk niks zonder de xG te weten!!
Leuk die xG, maar met Labyad en Traore zegt dat niet zoveel. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 25 november 2020 @ 23:10:41 #169
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196415594
Atalanta pakt Liverpool gewoon ff.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_196415662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:

Nu moet je tegen Liverpool op volle sterkte en hoogstwaarschijnlijk straks tegen Atalanta wat 3 punten voor staat.
Dat op volle sterkte valt ook wel mee, er zijn er sowieso nog een hele rits geblesseerd achterin en op het middenveld. Ajax heeft daar niets te verliezen, het komt toch aan op die pot tegen Atalanta, en ergens is het beter dat je weet dat je dan moet winnen. Spelen op een gelijkspel is nog nooit een succes geweest.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196415664
Positieve vibe: groepswinnaar worden is weer een optie.
  woensdag 25 november 2020 @ 23:21:33 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196415759
Wat was de xG?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 25 november 2020 @ 23:22:39 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196415771
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, Atalanta is licht favoriet om door te gaan op dit moment.
Is deze prognose op basis van xG of?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196415799
Wedstrijd tegen Liverpool is van weinig waarde, je mag het bij wijze van spreken met 10-0 verliezen.
Winnen van Atalanta is door, puntverlies is 3e eindigen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_196415835
quote:
7s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Verschil is 3 punten. Ik begrijp niet hoe dat in jouw ogen niets uit maakt?
Met een nederlaag tegen Atalanta had je er in beide situaties uit gelegen, daarvoor maakt het weinig uit.. verschil is dus dat een gelijkspel nu (waarschijnlijk) niet voldoende is en daarop baseer je de conclusie dat Atalanta “nu bloed ruikt” (dat hadden ze anders vast ook wel gedaan) en dat Liverpool op volle sterkte niet te kloppen dus, terwijl Atalanta vandaag laat zien dat het wel kan en Liverpool met al die geblesseerden sowieso niet op volle sterkte is..

Ik vind het flink overdreven allemaal om zo te draaien omdat Atalanta uit wint bij Liverpool.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')