laat die nou gewoon ff staan de rest van het seizoen, die balans kunnen we wel opmaken aan het eind van het seizoen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een RCV als Schuurs de komende CL-potjes toch weer door de mand gaat vallen.
Origi zou ik wel een leuke vindenquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:36 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Voor dit seizoen al, maar dat was door de omstandigheden niet gelukt volgens Overmars.
Ja ik heb dat niet bedacht, maar volgens Freek Jansen kijken ze er binnen Ajax zo naar.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laat die nou gewoon ff staan de rest van het seizoen, die balans kunnen we wel opmaken aan het eind van het seizoen.
wat betreft nederlanders, toch ook wel leuk als je nederlandse internationals in je team hebt.
Ik vond Fernandes zelf de beste maar Tadic zijn aandeel in de goals was ook heel sterk. Die pass op Mazraoui, die hadden de meesten anders gedaan.quote:
Ik kreeg ook hoop van hoe Mazraoui die bal subtiel aan / meenam en precies goed uitkwam met zijn passen om hem erin te rammen. Zo simpel, maar zo moeilijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vond Fernandes zelf de beste maar Tadic zijn aandeel in de goals was ook heel sterk. Die pass op Mazraoui, die hadden de meesten anders gedaan.
2 vage herinneringen voor mij:quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:06 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
kan me echt niets van deze wedstrijd herinneren behalve dat het een prijs opleverde
ik weet wel dat Danny op de weg terug een stewardess in het toilet van het vliegtuig heeft genaaid, dat soort dingen blijven je wel bijquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:11 schreef manny het volgende:
[..]
2 vage herinneringen voor mij:
- penalties na slechte wedstrijd
- land stond stil, was in de ochtend en overal hoorde je: het werk werd stilgelegd, TV in het klaslokaal, etc etc.
Was jij daar bij dan?quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet wel dat Danny op de weg terug een stewardess in het toilet van het vliegtuig heeft genaaid, dat soort dingen blijven je wel bij
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:06 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
kan me echt niets van deze wedstrijd herinneren behalve dat het een prijs opleverde
Yep, dat is ook het enige dat ik me kan herinneren. Waar we normaal SchoolTV keken, zaten we nu met de hele school naar Ajax te kijken.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:46 schreef YourCaptor het volgende:
Ik wel, tenminste niet specifiek van de wedstrijd maar wel dat we op school in de klas de TV aanhadden om te kijken.
is weer eens wat anders dan uhh uhh uhhquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:08 schreef Drxx het volgende:
Heeft Ronald nou al 4 keer China gezegd? Waren ze ook naar China geweest, of dacht hij dat ze in China waren?
Tegen Emmen zou dat moeten kunnen ja. Antony voor Neres of is die nog niet geheel fit?quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens het AD - dat er in principe altijd naast zit wat Ajax betreft - vanavond rust voor Tadic, Blind, Neres en Mazraoui. Moet kunnen.
Ja, Klaiber voor Mazrouai, Martinez voor Blind, Antonhy voor Neres en Promes voor Tadic waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tegen Emmen zou dat moeten kunnen ja. Antony voor Neres of is die nog niet geheel fit?
Zou het ook wel leuk vinden om bijvoorbeeld Timber weer eens te zien spelen, maar het zal wel weer Klaiber worden.
Is altijd al een krant geweest gericht op andere clubs, en nu Freek Jansen daar weg is is de Ajax kennis helemaal weg. Zquote:Op zaterdag 28 november 2020 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens het AD - dat er in principe altijd naast zit wat Ajax betreft - vanavond rust voor Tadic, Blind, Neres en Mazraoui. Moet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |