abonnement Unibet Coolblue
pi_196364038
Dat dus!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196364080
Mijn visite deed ook raar gisteren. Die zaten doodleuk te vertellen dat ze geesten hadden in hun vorige huis en dat ze zelf ook altijd iemand bij zich dragen. Er zijn zelfs mediums bij gehaald. Ik ken die kerel 27 jaar en nou zijn er ineens geesten. Wtf man.

Ik lust geen gevulde speculaas. Maar een zelfgemaakte lust ik waarschijnlijk wel en zou ik dus niet afslaan.
Spoilers!
pi_196364117
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 15:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lust geen gevulde speculaas. Maar een zelfgemaakte lust ik waarschijnlijk wel
Huh?

(De spoken van de visite nog veel meer HUH?! maar dat ben ik nog even aan het processen :'))
Let me see you stripped down to the bone
pi_196364118
Hier is de visite* net weg, we hadden taaitaai en speculaasbrokken gebakken. Ik lust ook geen gevulde speculaas :@
* Alleen schoonzusje met nichtje, zwager bleef thuis, flink verkouden en moest coronatest. Schoonzus verraadde ook nog dat schoonpaps weer een familievakantie in de planning heeft. Was mijn man nog niet aan toegekomen om me dat te vertellen oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_196364121
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 15:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn visite deed ook raar gisteren. Die zaten doodleuk te vertellen dat ze geesten hadden in hun vorige huis en dat ze zelf ook altijd iemand bij zich dragen. Er zijn zelfs mediums bij gehaald. Ik ken die kerel 27 jaar en nou zijn er ineens geesten. Wtf man.

Ik lust geen gevulde speculaas. Maar een zelfgemaakte lust ik waarschijnlijk wel en zou ik dus niet afslaan.
Oh help :o En de geesten hadden vooraf geen signalen geven aan jullie op je daarop voor te bereiden?

En nee, geen gekochte en geen zelfgemaakte gevulde speculaas
We have far more in common than that which devides us..
pi_196364126
Wat een visite allemaal! Zelfs bij ons dus. Voor het eerst in vele maanden iemand anders dan mijn broertje over de vloer..
Let me see you stripped down to the bone
pi_196364135
Hoe reageer je dan in vredesnaam op zoiets, Lucky?!
Let me see you stripped down to the bone
pi_196364173
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 15:58 schreef minilot het volgende:
Wat een visite allemaal! Zelfs bij ons dus. Voor het eerst in vele maanden iemand anders dan mijn broertje over de vloer..
Ja, had schoonzus al maanden niet meer gezien. En ik weet vrij zeker dat zwager alleen verkouden is, maar was toch even van :{ . Ben op 2 meter gaan zitten. En gezorgd dat nichtje me niet bepotelde, vorige keer heeft ze me 2 weken verkoudheid bezorgd }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_196364304
Wie lust er nou geen VERSE gevulde speculaas.

Bijzonder :)
pi_196364312
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 15:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Huh?

(De spoken van de visite nog veel meer HUH?! maar dat ben ik nog even aan het processen :'))
Iemand die zelf bakt met spijs koopt waarschijnlijk fatsoenlijke spijs. Dat wil ik dan wel proberen.

Wij processen die geesten ook nog.
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 15:59 schreef minilot het volgende:
Hoe reageer je dan in vredesnaam op zoiets, Lucky?!
Met interesse. En vooral zorgen dat J en ik geen oogcontact maken :D
Spoilers!
pi_196364339
Ik verdring altijd een beetje hoeveel energie ik weer van zo'n avond met vrienden krijg. Elke keer als ik toch mensen zag de laatste maanden, voelde ik me instant beter.
Spoilers!
pi_196364364
:W Eigen achternaam, kinderen hebben ook mijn achternaam. Ik heb m'n eigen achternaam gehouden vanwege gek om naam te veranderen, achternaam hoort bij mij. Kinderen hebben mijn achternaam, omdat veel mooier. De duutser's naam is type Jansen in Dld, en die van mij is redelijk uniek.

Verder: mijn oudste werd vanmorgen superkroeg wakker, maar omdat het vandaag voor hem officieel mijn verjaardag is stond de duutser met hem op. Reden dat hij zo vroeg wakker was was omdat 'we nog zoveel moeten voorbereiden voor mama's verjaardag, ik heb er de hele nacht over nagedacht' O+ . Ik werd om 8.45 wakker gemaakt met kusjes, en beneden hingen er slingers en waren er lekkere broodjes gehaald en cadeautjes verstopt. De verstopte cadeautjes hielp oudste me zoeken terwijl hij voorop liep en warm warm warm heet riep O+ , terwijl jongste alvast was begonnen aan de pain au chocolat... O+

Nu zijn mijn mannen boven bingo aan het spelen en heb ik even pauze...Zometeen gaan we nog sinterklaasbingo'en en gourmetten...Heerlijk zo'n verjaardag zonder bezoek!
pi_196364387
M'n moeder had me graag haar achternaam willen geven, maar toen ik geboren werd kon dat nog niet. Nu ben ik erg blij dat ik haar naam niet heb, want hij is niet te spellen en niet uit te spreken en 3x zo lang als de naam die ik nu heb :')
pi_196364490
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Iemand die zelf bakt met spijs koopt waarschijnlijk fatsoenlijke spijs. Dat wil ik dan wel proberen.
Ik koop het niet eens, ik maak het! Van amandelen, suiker, eidooier en citroen- en mandarijntjesrasp :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_196364515
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik verdring altijd een beetje hoeveel energie ik weer van zo'n avond met vrienden krijg. Elke keer als ik toch mensen zag de laatste maanden, voelde ik me instant beter.
Ja, heb ik ook steeds. Vond het ook echt moeilijk als mensen vertrekken. Is er niemand, dan vermaak ik me prima, maar in aanloop naar visite stuiter ik gewoon rond en na afloop wil ik niet dat ze vertrekken. En dan kan je verdorie ook nog niet eens gezellig en knuffel geven
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 22 november 2020 @ 16:25:15 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196364523
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik koop het niet eens, ik maak het! Van amandelen, suiker, eidooier en citroen- en mandarijntjesrasp :9
Dit ja. En dan maakt echt heel veel verschil.
pi_196364524
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik koop het niet eens, ik maak het! Van amandelen, suiker, eidooier en citroen- en mandarijntjesrasp :9
Kijk, dat klinkt dus heerlijk. Dat moet ik toch wel lusten.
Spoilers!
pi_196364541
Ah, lief zeg Jagar! En nogmaals van harte *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_196364545
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook steeds. Vond het ook echt moeilijk als mensen vertrekken. Is er niemand, dan vermaak ik me prima, maar in aanloop naar visite stuiter ik gewoon rond en na afloop wil ik niet dat ze vertrekken. En dan kan je verdorie ook nog niet eens gezellig en knuffel geven
Ja echt hè?
Spoilers!
pi_196364558
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook steeds. Vond het ook echt moeilijk als mensen vertrekken. Is er niemand, dan vermaak ik me prima, maar in aanloop naar visite stuiter ik gewoon rond en na afloop wil ik niet dat ze vertrekken. En dan kan je verdorie ook nog niet eens gezellig en knuffel geven
Meh. Dat lijkt me toch wel heel verdrietig zo. :* Hup vaccin, hup!
Let me see you stripped down to the bone
pi_196364574
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik koop het niet eens, ik maak het! Van amandelen, suiker, eidooier en citroen- en mandarijntjesrasp :9
Oe!

Nu ben ik wel heel benieuwd..
nog nooit gemaakt en dus ook niet gegeten.
pi_196364591
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kijk, dat klinkt dus heerlijk. Dat moet ik toch wel lusten.
Notitie aan zelf: als dingen weer mogen: batch goeie gev.spec. voor je maken O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_196364605
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Iemand die zelf bakt met spijs koopt waarschijnlijk fatsoenlijke spijs. Dat wil ik dan wel proberen.

Wij processen die geesten ook nog.
[..]

Met interesse. En vooral zorgen dat J en ik geen oogcontact maken :D
Je had vast hele blije visite uiteindelijk.
Interesse O+
pi_196364607
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik verdring altijd een beetje hoeveel energie ik weer van zo'n avond met vrienden krijg. Elke keer als ik toch mensen zag de laatste maanden, voelde ik me instant beter.
Herkenbaar :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196364647
Ik vind gevulde speculaas nooit bijzonder boeiend eigenlijk.

Vandaag misschien wat extra niet boeiend omdat ik al misselijk ben van alle zoetigheid. :') Ik verlang naar een frikandel speciaal.
pi_196364681
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Notitie aan zelf: als dingen weer mogen: batch goeie gev.spec. voor je maken O+
Ik word graag overtuigd O+
Spoilers!
pi_196364690
Spijs is overigens wel lekker. Maar ik vond hem het lekkerste toen ik spijs van pistache maakte. Maarja, pistache is sowieso awesome.
pi_196364704
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2020 16:36 schreef Myraela het volgende:
Spijs is overigens wel lekker. Maar ik vond hem het lekkerste toen ik spijs van pistache maakte. Maarja, pistache is sowieso awesome.
Pistache is altijd goed.

Ooit flesje pistacheolie gehad... ook een voltreffer
En pisa (soort amaretto maar dan van pistache.. kwijl..)
pi_196364730
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Meh. Dat lijkt me toch wel heel verdrietig zo. :* Hup vaccin, hup!
Bij bezoek is het lastig, nu ik het erover heb ook, maar anders niet, ben heel goed in kop in zand steken.
Ik zit “gelukkig” in de groep obese, dan ook nog eens medicatie En al jaren een griepprik dus ik denk/hoop dat ik redelijk snel aan de beurt ben
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 22 november 2020 @ 16:41:06 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196364747
Ik zou er geen moeite mee hebben gehad een andere achternaam te hebben. De mijne moet ik altijd een paar keer spellen en dan nog presteren mensen het om het toch verkeerd te schrijven.
Bij reserveringen voor uitjes/hotels/diners/whatever, gebruik ik heel vaak mijn eigen voornaam in combinatie met de veel voorkomende en nooit te hoeven spellen achternaam van Blues.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196364871
Ik begin even met "Myraela gave koekjes" _O_ Echt awesome O+

Mijn achternaam is 13 in dozijn, dus die van Jross had ik wel graag willen hebben. Maar ja, moet ik die altijd weer spellen :+

Raar bezoek: ooit ergens op visite geweest en zij ging salie branden en rondzwaaien om kwade geesten weg te jagen. Niet ironisch of grappig bedoeld, ze was serieus. Ook iemand waar ik dat nooit van verwacht had, dacht dat ze redelijk nuchter was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 17:04:10 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196365081
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 16:41 schreef golfer het volgende:
Ik zou er geen moeite mee hebben gehad een andere achternaam te hebben. De mijne moet ik altijd een paar keer spellen en dan nog presteren mensen het om het toch verkeerd te schrijven.
Bij reserveringen voor uitjes/hotels/diners/whatever, gebruik ik heel vaak mijn eigen voornaam in combinatie met de veel voorkomende en nooit te hoeven spellen achternaam van Blues.
Die is toch gewoon wat wij hier tegen rauwe ham zeggen? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 22 november 2020 @ 17:07:43 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196365128
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 17:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die is toch gewoon wat wij hier tegen rauwe ham zeggen? :D
Parma?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196365140
Net cashewnoten pasta gemaakt, iets meer chili erin dan moest. Worden pittige boterhammen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_196365145
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 17:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Parma?
Ik dacht aan varkens.... maar dat is niet zo heel moeilijk te spellen uiteindelijk
  zondag 22 november 2020 @ 17:13:36 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196365215
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 17:04 schreef derLudolf het volgende:


Die is toch gewoon wat wij hier tegen rauwe ham zeggen? :D
???
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 17:14:51 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196365225
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 17:13 schreef golfer het volgende:

[..]

???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 22 november 2020 @ 17:22:51 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196365332
Vind Paul Parma veel leuker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 november 2020 @ 17:27:32 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196365422
Mijn achternaam is redelijk uniek. Nou ja deel hem met +-30 mensen. Voornaamste nu rond Doetinchem en omgeving, maar die tak ken ik totaal niet. Veel mensen op de crematie van oma voor het eerst gezien :s).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 22 november 2020 @ 17:33:50 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196365576
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 17:14 schreef derLudolf het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196365903
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:27 schreef borisz het volgende:
Mijn achternaam is redelijk uniek. Nou ja deel hem met +-30 mensen. Voornaamste nu rond Doetinchem en omgeving, maar die tak ken ik totaal niet. Veel mensen op de crematie van oma voor het eerst gezien :s).
Ik vind jouw voornaam leuk :)
  zondag 22 november 2020 @ 17:54:02 #42
63722 z80
I fink you freaky
pi_196365964
IPV fietsen werd het een rondje lopen. Na wat spetters werd het wat beter weer en het rondje wat groter. Ruim 2 uur lopen. Als avond eten en pizza. Geen zin om iets uitgebreider warm te stoken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196365989
Vanavond geglazeerde worteltjes maken :9 Van de week ontdekt, retesimpel en een goede manier om van die overkill aan winterwortels af te komen :9 :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196366002
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik koop het niet eens, ik maak het! Van amandelen, suiker, eidooier en citroen- en mandarijntjesrasp :9
Wij hebben dit jaar 16kg eigen amandelen geoogst. Misschien moest ik ook maar eens spijs maken, en dan speculaas. Ik heb nog 2 week vakantie, best een goed vakantieplan.
Vandaag al een uur noten staan kraken (grotendeels eigen walnoten, wat amandelen en een handje hazelnoten). Een uur! En dan heb ik 1 pot vol.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 22 november 2020 @ 17:56:45 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_196366008
Hier komt er nog even geen visite in. Ik blijf nog wel even lekker rustig in een bubbel leven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 22 november 2020 @ 17:59:55 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196366073
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2020 17:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Wij hebben dit jaar 16kg eigen amandelen geoogst. Misschien moest ik ook maar eens spijs maken, en dan speculaas. Ik heb nog 2 week vakantie, best een goed vakantieplan.
Vandaag al een uur noten staan kraken (grotendeels eigen walnoten, wat amandelen en een handje hazelnoten). Een uur! En dan heb ik 1 pot vol.
:9~

En flinke mindfulness oefening dat met zulke hoeveelheden :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196366154
De walnoten van dit jaar heb ik niet durven wegen; een grote wasmand vol.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196366240
Allebei onze eigen naam en de kinderen heten lekker naar mij want mijn familie is leuker.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 22 november 2020 @ 18:13:29 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196366361
quote:
6s.gif Op zondag 22 november 2020 18:04 schreef sigme het volgende:
De walnoten van dit jaar heb ik niet durven wegen; een grote wasmand vol.
Banana for scale?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196366396
Sushi was lekker. :9 Ik hield nooit van sushi, tot ik sushi gember ontdekte. Met een bergje van dat spul erop is sushi echt goddelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')