Dat is wel heel veelquote:
Goede Oplossing.quote:Op zondag 22 november 2020 14:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we vanaf nu alleen nog maar roetveegpieten hebben, en dat ze alleen nog maar door Afrikanen gespeeld mogen worden!
[ afbeelding ]
Hahaquote:
Maak daar maar 99 vd 100 van. Behalve die Airfryer, maar die verdiend er goed geld aan.quote:Op zondag 22 november 2020 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goede Oplossing.
8 van de 10 donkere mensen Vinden het helemaal ook geen probleem
NEE HET IS NIET AANquote:
Liefie geef me nog een kansquote:Op zondag 22 november 2020 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
NEE HET IS NIET AAN![]()
NEE HET IS NIET AAN![]()
NEE HET IS NIET AAN
![]()
NEE HET IS NIET AAN
![]()
NEE HET IS NIET AAN
![]()
NEE HET IS NIET AAN
![]()
Hé Mrsl, wil je verkering met mij?quote:Op zondag 22 november 2020 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
NEE HET IS NIET AAN![]()
NEE HET IS NIET AAN![]()
NEE HET IS NIET AAN
![]()
NEE HET IS NIET AAN
![]()
NEE HET IS NIET AAN
![]()
NEE HET IS NIET AAN
![]()
Moet je kijken wat dit de maatschappij kost eigenlijk.quote:
Kutlul;(quote:Op zondag 22 november 2020 14:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé Mrsl, wil je verkering met mij?
Volgend jaar misschienquote:
Tsja. Gelukkig komt dit niet te vaak voor.quote:Op zondag 22 november 2020 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je kijken wat dit de maatschappij kost eigenlijk.
Misschienquote:Op zondag 22 november 2020 14:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé Mrsl, wil je verkering met mij?
quote:
Ja idd.quote:Op zondag 22 november 2020 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je kijken wat dit de maatschappij kost eigenlijk.
Voetbalquote:
Nou dat tocht wel hequote:Op zondag 22 november 2020 15:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, je houdt de deur nog op een kier...
Voor straf een punt voor jouquote:
Ja mag niet hequote:Op zondag 22 november 2020 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://nos.nl/teletekst#824
Toeschouwers: 0
Die komt en gaatquote:
Ik kijk niet zo heel veel meer... En om elke schrijffout te melden vind ik ook maar, moah. Beetje overdone.quote:Op zondag 22 november 2020 15:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kijk je niet meer zoveel op de FP of maak ik geen schrijffouten meer
Oh zag net dat Hugo de Jonge wel op Twitter had gereageerd op een vraag van Jippiequote:Op zondag 22 november 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Spreekt u maar een bericht in na de piep.
PIEP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |