abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 11:43:21 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197241824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:32 schreef Apekoek het volgende:
He deze ga ik kopen, is maar 3 cent jonguh!
Over een jaar vraagt iedereen het zich af ;

Waar was jij toen je VET nog voor 3 cent kon kopen????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:17:04 #127
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197242262
Waar was je toen je hem voor 0,3 cent kon kopen?
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:25:50 #128
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_197242406
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Waar was je toen je hem voor 0,3 cent kon kopen?
Op Binance VET aan het kopen.
Hmz...
pi_197242494
X3 & X3 & X 3.
1 dollargenot
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:56:09 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197242886
Als je moet wachten op 1 dollar heb je afgelopen 3 jaar te weinig verzameld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 13:35:28 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197243460
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:56 schreef fathank het volgende:
Als je moet wachten op 1 dollar heb je afgelopen 3 jaar te weinig verzameld.
Touché.

Maar een dollar klinkt niet zo gek als shitcoins zonder enige usecase in de bullrun van 2017 makkelijk 5 of 10 dollar zijn geworden, moet met de huidige marketcap van VET én de onderliggende usecase een dollar makkelijk tot de mogelijkheden behoren.

In de SC het enige lopende cryptotopic had ik het over dat Aeternity. Daar had ik nog wat van staan ten tijden van de ICO. Die coin heeft dus blijkbaar ooit 5 dollar gestaan :') _O- HOE DAN
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 6 januari 2021 @ 15:18:11 #132
62913 Blik
The one and Only!
pi_197245537
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:56 schreef fathank het volgende:
Als je moet wachten op 1 dollar heb je afgelopen 3 jaar te weinig verzameld.
Moeten wachten is natuurlijk een groot woord, maar het is wel lekker als die ooit 1 dollar zou kunnen worden. Moet overigens prima mogelijk zijn als je bedenkt dat een ...coin als XRP ooit op het equivalent van 2.5 dollar heeft gestaan (kijkende naar gelijke marketcap)

Ben benieuwd of Vulcanverse zijn potentie gaat waarmaken qua VTHO burn, wordt gezegd dat dat de komende maanden nog de dagelijkse VTHO generatie gaat wegburnen. Lijkt mij grootspraak, maar dan gaat VET wel als een raket de lucht in
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 15:22:59 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197245619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:18 schreef Blik het volgende:

[..]

Moeten wachten is natuurlijk een groot woord, maar het is wel lekker als die ooit 1 dollar zou kunnen worden. Moet overigens prima mogelijk zijn als je bedenkt dat een ...coin als XRP ooit op het equivalent van 2.5 dollar heeft gestaan (kijkende naar gelijke marketcap)

Ben benieuwd of Vulcanverse zijn potentie gaat waarmaken qua VTHO burn, wordt gezegd dat dat de komende maanden nog de dagelijkse VTHO generatie gaat wegburnen. Lijkt mij grootspraak, maar dan gaat VET wel als een raket de lucht in
Van die hype begrijp ik echt helemaal niks. Dat spel zou niet van de concurrentie hebben gewonnen van spellen die in 1989 uitkwamen. Die graphics zijn om te janken. Nou ja, eigenlijk gewoon lachwekkend.

Alle filmpjes bij elkaar hebben nog geen 5k views geloof ik. De trailer is wat knip & plakwerk in windowsmoviemaker en de eerste echte ingame footage wordt gepresenteerd door iemand vanuit een woonkamer of zo.

Als deze game een succes wordt is de wereld echt failliet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_197245884
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:56 schreef fathank het volgende:
Als je moet wachten op 1 dollar heb je afgelopen 3 jaar te weinig verzameld.
Ja en nee.
All time low: $0.001678.
Op dit moment staat het op $0.03091
Zit dus iets meer dan een factor 18 verschil in.
Stel je heb ¤10.000 in de afgelopen drie jaar ingelegd (wat veel geld is) dan zou je nu op ¤180000 staan.
Ook veel geld, maar als je statements maakt zoals jij doet dan denk ik altijd dat je voor goud (miljoenen) gaat. Of zie ik dat verkeerd en heb ik een ander idee bij moon? :P
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:00:48 #135
62913 Blik
The one and Only!
pi_197246152
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Van die hype begrijp ik echt helemaal niks. Dat spel zou niet van de concurrentie hebben gewonnen van spellen die in 1989 uitkwamen. Die graphics zijn om te janken. Nou ja, eigenlijk gewoon lachwekkend.

Alle filmpjes bij elkaar hebben nog geen 5k views geloof ik. De trailer is wat knip & plakwerk in windowsmoviemaker en de eerste echte ingame footage wordt gepresenteerd door iemand vanuit een woonkamer of zo.

Als deze game een succes wordt is de wereld echt failliet.
Ik snap er ook niks van, maar dat zal mij een worst wezen als er miljoenen VTHO door verbrand worden
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 16:01:29 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197246162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:00 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik snap er ook niks van, maar dat zal mij een worst wezen als er miljoenen VTHO door verbrand worden
Kan het me niet voorstellen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_197246466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Touché.

Maar een dollar klinkt niet zo gek als shitcoins zonder enige usecase in de bullrun van 2017 makkelijk 5 of 10 dollar zijn geworden, moet met de huidige marketcap van VET én de onderliggende usecase een dollar makkelijk tot de mogelijkheden behoren.

In de SC het enige lopende cryptotopic had ik het over dat Aeternity. Daar had ik nog wat van staan ten tijden van de ICO. Die coin heeft dus blijkbaar ooit 5 dollar gestaan :') _O- HOE DAN

haha wat

dat is $64,315,576,989 marketcap

voor iets wat ook met een gedeelde database zonder token kan :D
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 16:45:56 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197246962
quote:
6s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

haha wat

dat is $64,315,576,989 marketcap

voor iets wat ook met een gedeelde database zonder token kan :D
Mooi hé :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:27:43 #139
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197248867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:41 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Ja en nee.
All time low: $0.001678.
Op dit moment staat het op $0.03091
Zit dus iets meer dan een factor 18 verschil in.
Stel je heb ¤10.000 in de afgelopen drie jaar ingelegd (wat veel geld is) dan zou je nu op ¤180000 staan.
Ook veel geld, maar als je statements maakt zoals jij doet dan denk ik altijd dat je voor goud (miljoenen) gaat. Of zie ik dat verkeerd en heb ik een ander idee bij moon? :P
Daarom zeg ik ook verzameld, en niet gekocht. Maar er moet inderdaad wel paar miljoen aan de strijkstok blijven hangen. Voor minder doe ik het niet.

quote:
6s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

haha wat

dat is $64,315,576,989 marketcap

voor iets wat ook met een gedeelde database zonder token kan :D
Lol ethereum is het dubbele, en Vechain kan alles wat ETH kan maar dan beter en sneller :s)

[ Bericht 14% gewijzigd door fathank op 06-01-2021 18:33:12 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197249095
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook verzameld, en niet gekocht. Maar er moet inderdaad wel paar miljoen aan de strijkstok blijven hangen. Voor minder doe ik het niet.
[..]

Lol ethereum is het dubbele, en Vechain kan alles wat ETH kan maar dan beter en sneller :s)

lol
pi_197249405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:35 schreef onlogisch het volgende:
Maar een dollar klinkt niet zo gek als shitcoins zonder enige usecase in de bullrun van 2017 makkelijk 5 of 10 dollar zijn geworden, moet met de huidige marketcap van VET én de onderliggende usecase een dollar makkelijk tot de mogelijkheden behoren.

In de vorige bullmarket is VET getopt op 9 cent zonder mainnet. 1 dollar is sowieso nogal een arbitrair genomen koersdoel. 1 miljoen VET levert je 1 miljoen dollar op bij 1 USD, dus logisch dat mensen dit als koersdoel zien.

Ik denk dat VET in de komende bullmarkt niet echt hoger zal komen dan 20-30 cent omdat er bij lange niet genoeg VTHO wordt gebruikt om de pumpenomics te laten werken. VET ansich vinden de meeste mensen niet zo interessant. Daarom zie ik VET geen 1 USD halen op hype alleen.

Als er een veelvoud van de dagelijkse hoeveelheid gegenereerde VTHO wordt geburned dan is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Ik kan het me niet voorstellen dat het dan stopt bij slechts 1 dollar. Er is dan maar 1 weg mogelijk, en die is up up up.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Van die hype begrijp ik echt helemaal niks. Dat spel zou niet van de concurrentie hebben gewonnen van spellen die in 1989 uitkwamen. Die graphics zijn om te janken. Nou ja, eigenlijk gewoon lachwekkend.

Alle filmpjes bij elkaar hebben nog geen 5k views geloof ik. De trailer is wat knip & plakwerk in windowsmoviemaker en de eerste echte ingame footage wordt gepresenteerd door iemand vanuit een woonkamer of zo.

Als deze game een succes wordt is de wereld echt failliet.
Jij snapt het niet mein freund.

VulcanVerse is onderdeel van VulcanForged. VulcanForged is een NFT dApp ecosystem, game studio and marketplace. Een blockchain(game)company. Naast VulcanVerse zijn er ook een aantal andere games; blockbabies, coddlepets, berserk. VV is wel veruit de grootste. En dus de NFT marketplace. Dit draait allemaal op de vechain database, en burned dus VTHO. Ze zijn nu al top 2 burner zonder dat er nog echt iets live is gegaan. De trailer die je gezien hebt is fanmade trouwens. Er is nog 0 marketing.

NFT gaming is/gaat groot worden. Remember cryptokitties? Die gingen voor honderdduizenden dollers over de toonbank en wat kon je ermee? Niks.

VV is begonnen met het idee als online sandboxgame. Gewoon beetje terramorphen en eigenaar zijn van je plot. Het MMO aspect en de economics zijn nu in slechts enkele maanden ontwikkeld, bovendien worden er constant nieuwe features toegevoegd. Je hebt nu bijvoorbeeld vulcanites, deze kan je weer tegen andere vulcanites laten vechten. Ze kunnen dingen 'stelen' van anderen en ze kunnen geld voor je verdienen. In dit spel heb je legio manieren om passief inkomen te verdienen. Idk, maar in welk spel ben je precies eigenaar van je assets en kan je hiermee AFK inkomen genereren? Ook kan je, als je handig bent met computers, zelf assets ontwikkelen die in de game gebruikt kunnen worden. Denk aan prebuild gebouwen, outfits voor spelers die je te koop kan aanbieden op de marketplace.

VV is nu alleen nog echt bekend binnen de VET community. Maar ze zijn crosschain compatibel. Ze gaan de ETH community binnen halen met een grote speler binnen deze wereld. Wordt deze maand bekend gemaakt. Wel de ETH users maar niet de tx fee, allemaal op de vechain blockchain.

VV is nu in alpha fase en kort daarna de beta en official release.

Het leuke is dat er elke dag (vanaf de beta dacht ik) een snapshot wordt gemaakt van de wereld en wordt geschreven op de vechain bloktjeen. Dus over een jaar kan je dus gewoon de gameworld laden hoe het er op dag 1 van release uitzag bijvoorbeeld. Er is wel al 1 snapshot gemaakt van een lege alpha wereld en toen werd er al 2 miljoen VTHO geburned... Reken daarbij nog alle interacties in de game, en andere games + marketplace erbij op en je hebt potentieel gezien een zieke VTHO burner.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2021 18:56:07 ]
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:58:40 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197249629
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

lol
Weer gelachen vandaag, bedankt hea :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197249698
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Weer gelachen vandaag, bedankt hea :s)
maar wat is dat voor flauwekul dan? dat is toch geen argument :+

net als vele andere netwerkjes kan ook vechain doen alsof het ethereum is

top
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 19:06:35 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197249817
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

In de vorige bullmarket is VET getopt op 9 cent zonder mainnet. 1 dollar is sowieso nogal een arbitrair genomen koersdoel. 1 miljoen VET levert je 1 miljoen dollar op bij 1 USD, dus logisch dat mensen dit als koersdoel zien.

Ik denk dat VET in de komende bullmarkt niet echt hoger zal komen dan 20-30 cent omdat er bij lange niet genoeg VTHO wordt gebruikt om de pumpenomics te laten werken. VET ansich vinden de meeste mensen niet zo interessant. Daarom zie ik VET geen 1 USD halen op hype alleen.

Als er een veelvoud van de dagelijkse hoeveelheid gegenereerde VTHO wordt geburned dan is er eigenlijk geen stoppen meer aan. Ik kan het me niet voorstellen dat het dan stopt bij slechts 1 dollar. Er is dan maar 1 weg mogelijk, en die is up up up.
Ik verwacht juist dat er veel en veel meer geburned gaat worden de komende jaren. Zeker als Walmart een doorslaand succes wordt in China is het een kwestie van tijd voordat ze het naar de USA halen. Met dat patent wat ze nu hebben aangevraagd in de USA lijken ze zich in ieder geval al op die markt voor te bereiden. Als in 2017 in een bullmarkt waarbij je maar een scheet op een whitepaper hoefde te zetten en je miljoenen binnen wist te halen, waarom is het dan ondenkbaar dat een VET nu al naar 1 of 2 dollar schiet? Er ligt nu daadwerkelijk een usecase. Het is tastbaar. Het wordt gebruikt in winkels.
quote:
[..]

Jij snapt het niet mein freund.

VulcanVerse is onderdeel van VulcanForged. VulcanForged is een NFT dApp ecosystem, game studio and marketplace. Een blockchain(game)company. Naast VulcanVerse zijn er ook een aantal andere games; blockbabies, coddlepets, berserk. VV is wel veruit de grootste. En dus de NFT marketplace. Dit draait allemaal op de vechain database, en burned dus VTHO. Ze zijn nu al top 2 burner zonder dat er nog echt iets live is gegaan. De trailer die je gezien hebt is fanmade trouwens. Er is nog 0 marketing.
Dat is het verwijt wat je Vechain opzich wel kunt maken. Shitcoins met prima marketing doen het beduidend beter terwijl Vechain goud in handen heeft.
quote:
NFT gaming is/gaat groot worden. Remember cryptokitties? Die gingen voor honderdduizenden dollers over de toonbank en wat kon je ermee? Niks.
Ja, dat is iets wat ik nooit zo snappen. Fucking cryptokitties. Echt :')
quote:
VV is begonnen met het idee als online sandboxgame. Gewoon beetje terramorphen en eigenaar zijn van je plot. Het MMO aspect en de economics zijn nu in slechts enkele maanden ontwikkeld, bovendien worden er constant nieuwe features toegevoegd. Je hebt nu bijvoorbeeld vulcanites, deze kan je weer tegen andere vulcanites laten vechten. Ze kunnen dingen 'stelen' van anderen en ze kunnen geld voor je verdienen. In dit spel heb je legio manieren om passief inkomen te verdienen. Idk, maar in welk spel ben je precies eigenaar van je assets en kan je hiermee AFK inkomen genereren? Ook kan je, als je handig bent met computers, zelf assets ontwikkelen die in de game gebruikt kunnen worden. Denk aan prebuild gebouwen, outfits voor spelers die je te koop kan aanbieden op de marketplace.

VV is nu alleen nog echt bekend binnen de VET community. Maar ze zijn crosschain compatibel. Ze gaan de ETH community binnen halen met een grote speler binnen deze wereld. Wordt deze maand bekend gemaakt. Wel de ETH users maar niet de tx fee, allemaal op de vechain blockchain.

VV is nu in alpha fase en kort daarna de beta en official release.

Het leuke is dat er elke dag (vanaf de beta dacht ik) een snapshot wordt gemaakt van de wereld en wordt geschreven op de vechain bloktjeen. Dus over een jaar kan je dus gewoon de gameworld laden hoe het er op dag 1 van release uitzag bijvoorbeeld. Er is wel al 1 snapshot gemaakt van een lege alpha wereld en toen werd er al 2 miljoen VTHO geburned... Reken daarbij nog alle interacties in de game, en andere games + marketplace erbij op en je hebt potentieel gezien een zieke VTHO burner.
Wie betaalt nu die 2 miljoen VTHO's dan die dagelijks geburned worden? Dat handje vol betatesters :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_197249875
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:06 schreef onlogisch het volgende:

Ja, dat is iets wat ik nooit zo snappen. Fucking cryptokitties. Echt :')
Dat is unieker/innovatiever dan een biefstuk op de blockchain hoor
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 19:11:23 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197249918
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:09 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat is unieker/innovatiever dan een biefstuk op de blockchain hoor
Maar niet waardevoller voor de gemiddelde chinees die gewoon goed voedsel op zijn bord wil.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_197249944
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar niet waardevoller voor de gemiddelde chinees die gewoon goed voedsel op zijn bord wil.
daar is dan ook geen blockchain voor nodig, dat probeer ik je al een tijdje uit te leggen

of in ieder geval geen blockchain met een token die een waarde vertegenwoordigd, dat kan prima op een effectievere manier :+ niks decentraals

de AH zou nu ook de routes en omstandigheden van hun biefstukje openbaar kunnen delen, daar heeft het vechain niet voor nodig denk ik

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2021 19:14:29 ]
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 19:15:04 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197249996
quote:
6s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

daar is dan ook geen blockchain voor nodig, dat probeer ik je al een tijdje uit te leggen

of in ieder geval geen blockchain met een token die een waarde vertegenwoordigd, dat kan prima op een effectievere manier :+ niks decentraals
vertegenwoordigt.

En je hebt helemaal gelijk, dat kan ook op een databaseje :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_197250003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik verwacht juist dat er veel en veel meer geburned gaat worden de komende jaren.
Ik geloof het pas als ik het zie. Foodgates is ook alweer een tijdje geleden 'live' gegaan remember?
quote:
Zeker als Walmart een doorslaand succes wordt in China is het een kwestie van tijd voordat ze het naar de USA halen. Met dat patent wat ze nu hebben aangevraagd in de USA lijken ze zich in ieder geval al op die markt voor te bereiden. Als in 2017 in een bullmarkt waarbij je maar een scheet op een whitepaper hoefde te zetten en je miljoenen binnen wist te halen, waarom is het dan ondenkbaar dat een VET nu al naar 1 of 2 dollar schiet? Er ligt nu daadwerkelijk een usecase. Het is tastbaar. Het wordt gebruikt in winkels.
Zoals ik al zei: mensen vinden VET gewoon geen interessante coin. Dus ik acht dergelijke koerswaarden niet mogelijk omdat er gewoon niet genoeg hype is en ze doen nu helemaal niks aan marketing. Alles laten ze over aan hun 'partners'.
quote:
[..]

Dat is het verwijt wat je Vechain opzich wel kunt maken. Shitcoins met prima marketing doen het beduidend beter terwijl Vechain goud in handen heeft.
[..]

Ja, dat is iets wat ik nooit zo snappen. Fucking cryptokitties. Echt :')
[..]

Wie betaalt nu die 2 miljoen VTHO's dan die dagelijks geburned worden? Dat handje vol betatesters :?
VulcanForged. Zij betalen alles, fee delegation enzo toch.

https://seevechain.com/vulcan

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2021 19:18:34 ]
pi_197250027
quote:
6s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

daar is dan ook geen blockchain voor nodig, dat probeer ik je al een tijdje uit te leggen

of in ieder geval geen blockchain met een token die een waarde vertegenwoordigd, dat kan prima op een effectievere manier :+ niks decentraals

de AH zou nu ook de routes en omstandigheden van hun biefstukje openbaar kunnen delen, daar heeft het vechain niet voor nodig denk ik
Nja, het is tbh een bietje stupide als je nu nog denkt dat vechain een supplychain coin is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')