SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Videootje geschoten voor 9gag.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een kwartier staan lachen en wijzen.
Auw..quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weken met een kale plek rondgelopen waar de hechtingen zaten
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Videootje geschoten voor 9gag.
Wat zal die bang geweest zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:26 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Olifant gered uit metersdiepe put
@:bitterbal
Oh, hier niet zo te lezen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even m'n winterjas ophalen bij m'n ouders
Uit hoogslaper donderen, ruziën met m'n broer, verkeerd van de glijbaan springen...quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Als ik die verhalen hier zo lees val ik nog best mee qua klunzigheid
nou... auto... boom kuchquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Jij hebt ook wel een goed verhaal anders, al valt dat niet onder klunzigheidquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Dat was niet per se klunzigheidquote:
Nou ja ik weet er niks meer van, dus kan er ook niks over zeggenquote:
Ik ben ooit met mijn pink tussen de deur beland bij de Hema in Etten-Leur.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik weet er niks meer van, dus kan er ook niks over zeggenMaar daarvoor heb ik nog nooit wat gebroken, alleen een keer mijn elleboog gekneusd met snowboarden en al klein kind een vinger tussen het raam gehad maar dat was alleen een vleeswond.
ik loop vaak tegen dingen op. muren bv ...quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik flikker van trappen en struikel over drempels...
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik loop vaak tegen dingen op. muren bv ...
Bij mij was het toen ook mijn pink tussen het raam, is al wel zo'n 25+ jaar geleden maar zie nog steeds het litteken ervan aan de binnenkant van mijn pinkquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit met mijn pink tussen de deur beland bij de Hema in Etten-Leur.
Deed zeer
Ik ram altijd met m'n onderarm tegen de deurklink van de badkamer en m'n werkkamer op. Zit vaak een blauwe plek. Op m'n bovenbenen ook: de hoogste is van de eettafel en de onderste van het bed.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik loop vaak tegen dingen op. muren bv ...
Boomwortels en trappen ķp.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik flikker van trappen en struikel over drempels...
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ram altijd met m'n onderarm tegen de deurklink van de badkamer en m'n werkkamer op. Zit vaak een blauwe plek. Op m'n bovenbenen ook: de hoogste is van de eettafel en de onderste van het bed.
Ik in een ruzie als kind een afstandbediening op mijn bek waardoor er een voortand een stukje afbrakquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Met gym een bal recht in m'n giegel gehad...
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik in een ruzie als kind een afstandbediening op mijn bek waardoor er een voortand een stukje afbrak
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Op een tak stappen in het bos die een andere tak lanceert die zich in m'n onderbeen boorde.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Op een tak stappen in het bos die een andere tak lanceert die zich in m'n onderbeen boorde.
En toen ben je het op een vreten gaan zetten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben met gymles een keer tegen een dikkerd in de lucht gesprongen tijdens volleybal. Wij gingen voor dezelfde bal, zij stuiterde mij tegen de vloer. Had een gekneusde heup
Nee want mijn melktanden waren net wegquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]Wel een nieuwe gehad? Tand bedoel ik.
Ben een keer gestruikeld over een stoeptegel, plat op m'n muil, ook stuk van de voortand eraf. Hebben ze een nieuwe stukje op geplakt, maar je ziet dus ondertussen kleurverschil na al die jaren.
Dat deed ik alquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toen ben je het op een vreten gaan zetten.
Ja niet tot halverwege ofzo, maar moest hem wel lostrekkenquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet tot halverwege ofzo, maar moest hem wel lostrekkenWas met de avondvierdaagse en ik bloedde m'n schoen helemaal onder, maar had er verder geen last van.
ik heb nog nooit wat gebrokenquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Zes breuken volgens mij, maar m'n moeder kwam laatst wel met verhalen van 'weet je nog toen...' En dan blijk ik nog vaker wat te hebben gebroken.
Ik verbaas me eigenlijk hoe weinig ik heb gebroken, als kind was ik altijd lekker met de fiets over drempels en zelfgemaakte schansjes aan het springen en meer dan eens op mijn bek gegaan en overal onder het bloed. Maar nooit wat gebroken voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Zes breuken volgens mij, maar m'n moeder kwam laatst wel met verhalen van 'weet je nog toen...' En dan blijk ik nog vaker wat te hebben gebroken.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:43 schreef CherryLips het volgende:
meest maffe 'ongeluk' was in Griekenland met m'n dronken harses midden in de nacht wakker worden, misselijk, luchtje willen scheppen, flauw gevallen, harses tegen de muur gepleurd, werd wakker met bebloed kussen, gat in m'n kopquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Nooit wat gebroken, hoogstens deuken in mijn ego.
Dit meen je niet, hoe kan dat dat jou dat toch overkomt steeds?quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Wat ben je van plan?quote:
Waar het gemiddelde koter stuiterde, deed jij krak?quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Maar m'n collageen is ook niet goed hoor, daar komt het door
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar het gemiddelde koter stuiterde, deed jij krak?
Dronken fratsen, altijd leuk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meest maffe 'ongeluk' was in Griekenland met m'n dronken harses midden in de nacht wakker worden, misselijk, luchtje willen scheppen, flauw gevallen, harses tegen de muur gepleurd, werd wakker met bebloed kussen, gat in m'n kop
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Badkamer schoonmaken.
#geensociaalleven
#huisvrouwengenot
Hoe is dat precies?quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Na het auto-ongelukje liep ik wel met buienradar op code rood op m'n buik rond.
ga je weer naar die kippen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Moest maar weer eens gaan slapen als ik morgen nog de hort op wil
Ah ja herkenbaar, had ik ook van nek tot heupen helemaal donkerpaars tot bijna zwartquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de gordel. Helemaal donkerpaars/donkerblauw, borstbeen en dwars over de buik.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja herkenbaar, had ik ook van nek tot heupen helemaal donkerpaars tot bijna zwartDaardoor hebben ze toen wel mijn darm te laat ontdekt omdat ze dachten dat die buikpijn daar door kwam
Je kunt dus altijd nog stuntman worden zo te horenquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
En laatst nog over een motorkap van een auto met de fiets, koprol en lopend op de voetjes terechtkomen.
Nee die zijn er toch niet. Ik blijf wat dichter bij huis. Dit is het idee. Voordeel: ik hoef niet op de tijd te letten voor een trein of bus naar huis.quote:
Ja die periode is gelukkig alleen nog maar een vage waas in mijn geheugen, stond geloof ik ook nog stijf van de pijnstillersquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik last van m'n buikspieren had, alsof ik flinke buikspieroefeningen had gehad. Maar we gingen niet zo hard gelukkig.
Had ik toen ook, en gewoon goede airbagsquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig heb ik vetjes als airbag.
Meh slecht betaaldquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt dus altijd nog stuntman worden zo te horen
dit klinkt als een 50 tinten grijs gone wrongquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:52 schreef CherryLips het volgende:
En die zweepslag in m'n lies was ook niet echt prettig.
ik heb een mooi muurtje om mijn hartquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als baby een liesbreuk gehad, daarna nooit iets lichamelijks gebroken dat ik weet. Zelfs niet mijn hart
goeie zaterdagavondbestedingquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Morgen nog even dweilen en dan is de badkamer weer piccobello.
mja ach leuk vind ikhet niet.. maar ook niet vervelend.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, met een muziekje op is schoonmaken best leuk
Ik houd het bij, dan ben je nooit lang bezig. Maar je hebt ongetwijfeld volk dat pas gaat soppen als alles ranzig isquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ach leuk vind ikhet niet.. maar ook niet vervelend.
snap alleen nooit dat mensen uren/dagen bezig zijn.. Like: hoe ranzig leef je.
Ja pcies bijhoudenquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik houd het bij, dan ben je nooit lang bezig. Maar je hebt ongetwijfeld volk dat pas gaat soppen als alles ranzig is
Maar is dat iets om trots op te zijn?quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als baby een liesbreuk gehad, daarna nooit iets lichamelijks gebroken dat ik weet. Zelfs niet mijn hart
waar lees je trots?quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar is dat iets om trots op te zijn?
quote:
Yupquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik maak elke dag de keuken netjes na het koken, wekenlijks de badkamer soppen en een keertje stofzuigen. En elke week pak ik wel iets aan wat zo af en toe eens nodig is: plinten stoffen, keukenkastjes soppen, dat werk.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup
al gaat d robotstofzuiger hier elke ochtend door de benedenverdieping
Vind dat wel vrij veel hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik maak elke dag de keuken netjes na het koken, wekenlijks de badkamer soppen en een keertje stofzuigen. En elke week pak ik wel iets aan wat zo af en toe eens nodig is: plinten stoffen, keukenkastjes soppen, dat werk.
In de zomer, als de deur open staat, ga ik ook nog een keer met de swiffer door het huis. Dan waait er een hoop stof binnen.quote:
Nou elke week je badkamer soppen en zulks, je woont toch maar alleenquote:
Jup.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou elke week je badkamer soppen en zulks, je woont toch maar alleen
Ik gewoon enigszins netjes en opgeruimd, het hoeft niet klinisch schoon, het is geen ziekenhuisquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup.Maar ik houd mijn huis graag sauber und rein
Daar moet iedereen gewoon zijn eigen keuze in makenquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gewoon enigszins netjes en opgeruimd, het hoeft niet klinisch schoon, het is geen ziekenhuis
Ja ik mis eigenlijk gewoon een schoonmaaksterquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet iedereen gewoon zijn eigen keuze in maken
Ik ben altijd verbaasd hoeveel mensen dat hebben.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik mis eigenlijk gewoon een schoonmaakster
Er staat een vraagteken, dan is het een vraag.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je daar trots op is een vraagNu insunieer je dat hij er trots op is
Stiefmonster ook altijd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd verbaasd hoeveel mensen dat hebben.
Veel van mijn collega’s hebben een schoonmaakster
ja ruziesniet geloof ik maar tevreden was ze niet :pquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze ook altijd ruzie mee zeker?
Ik had er vorig jaar eentje vanuit de verzekering, vond dat vooral handig voor de klusjes die je zelf altijd uitsteltquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze mocht je kozijnen schilderen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar eentje vanuit de verzekering, vond dat vooral handig voor de klusjes die je zelf altijd uitstelt
Ik zou er wel moeite mee hebben dat iemand aan mijn spullen komtquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ruziesniet geloof ik maar tevreden was ze niet :p
quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nou ja zij ook want ze dacht ook altijd dat er iets gestolen was naderhandquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er wel moeite mee hebben dat iemand aan mijn spullen komt
Heb ik wel voorgesteld maar wilde ze nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze mocht je kozijnen schilderen?
Scheelde bij mij dat ik er gewoon bij was, weet niet of ik het zo snel zou doen als ik niet zelf thuis zou zijn neequote:Op zaterdag 21 november 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er wel moeite mee hebben dat iemand aan mijn spullen komt
oh als ik straks weer een koophuis heb komt er echt eenquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zij ook want ze dacht ook altijd dat er iets gestolen was naderhand
ze stopten net voordat ie z'n afdak moest gaan bouwenquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze mocht je kozijnen schilderen?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze stopten net voordat ie z'n afdak moest gaan bouwen
Helemaal nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw zit nu overspannen thuis
Geen schoonmaakster straks in Maison Ballon á la Meuse?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw zit nu overspannen thuis
Neequote:Op zaterdag 21 november 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen schoonmaakster straks in Maison Ballon á la Meuse?
Nee, niet echt. Maar ik baal er ook niet vanquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar is dat iets om trots op te zijn?
Oh er was een landelijk 'protest', vandaar dat het alweer oud & nieuw was vanavond toen ik zat te eten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
Gezellig op urk
https://www.vkmag.com/mag(...)bod_urk_hold_my_beer
Je bent met Temptation Island begonnen?quote:
Ex in the beachquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent met Temptation Island begonnen?
Of met Zeg 'ns AAAAAquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent met Temptation Island begonnen?
wat hebbie nou weer gebakken?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Keuken ruikt naar limoen, soort van, zo lang het duurt.
O ja, van Dan Simmons toch? Nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ene Terror op Amazon.
Gaat over 2 schepen met Britse ontdekkingsreizigers, waargebeurd met een vleugje horror.
terror?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ene Terror op Amazon.
Gaat over 2 schepen met Britse ontdekkingsreizigers, waargebeurd met een vleugje horror.
Ik heb schoongemaakt met een of ander goedje van Action dat naar limoen ruikt. of het ook schoon is nu, dat weet ik niet.quote:
Was toch iemand die z'n hond Teppie had genoemd? Teppie nou weer gedaan? Teppie nou weer zitten vreten?quote:
Ja die.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, van Dan Simmons toch? Nog niet gelezen.
Het is het idee dat geldtquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb schoongemaakt met een of ander goedje van Action dat naar limoen ruikt. of het ook schoon is nu, dat weet ik niet.
Was dat geen mop van Richard Groenendijk?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was toch iemand die z'n hond Teppie had genoemd? Teppie nou weer gedaan? Teppie nou weer zitten vreten?
Je komt om 23:30 weer helemaal in actie?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Helemaal vergeten vandaag die appelbol te maken.
Ik heb tegenwoordig Blue Wonder, dat ruikt naar, eehm, schoonmaakmiddelquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb schoongemaakt met een of ander goedje van Action dat naar limoen ruikt. of het ook schoon is nu, dat weet ik niet.
Nu de rest van het huis nog. Ik ga altijd in als een slak, met af en toe ergens een doekje overheen, dus het is nooit echt schoon in huis. Als ik alle kamers heb gehad moet ik eigenlijk weer met de eerste beginnen.quote:
Noooh.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Helemaal vergeten vandaag die appelbol te maken.
Is goed man, is goed.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Random Amazon Prime ontdekking, de Lullo's.
Het verwonderde me vooral tussen de internationale titels.quote:
Zelfs scheepskamelen eindelijk weer kunnen zien.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verwonderde me vooral tussen de internationale titels.
Drie euro per maand na de gratis maand.quote:
ja ik betaal al meer voor gedeeld Netflix terwijl ik het nauwelijks gebruikquote:
Ja das iets van 14 euro geloof ikquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ik betaal al meer voor gedeeld Netflix terwijl ik het nauwelijks gebruik
En daar zit ook Prime verzending bij in vanaf NL Amazon.quote:
da's juist een van de weinige dingen die ermee kan, Google Chrome browser draaienquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
kan je nou met zon chrome cast op internet surfen p je pc?
Nee?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
kan je nou met zon chrome cast op internet surfen p je pc?
klopt, ik betaal de helftquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das iets van 14 euro geloof ik
Ik heb voor ¤11quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das iets van 14 euro geloof ik
ahja er staart Chrome Cast.quote:
hmm oke.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja er staart Chrome Kast.
Nee daar kan je niet op browsen
Ja kan wel met de Chrome cast.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
want op mijn tv heb ik bv een netflix app maar natuurlijk niet dat prime gedoe.
Volgens mij kan dat ook vanaf telefoon gecast.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
want op mijn tv heb ik bv een netflix app maar natuurlijk niet dat prime gedoe.
early birdquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
moet het maar es een keer opzoeken allemaal
nu slapen
quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
nu slapen
Morgen weer om 5:00 wakkerquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
nu slapen
Ik ga zo ook hoor, laat zatquote:
De rest heeft niet zo'n snelle internetverbinding nog.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
ik wil best wel eens overschakelen naar andere provider, het gedoe houdt me tegen
ben er ook nog niet uit. Heb niet speciaal iets dat me aan Ziggo bind maar kabels trekken, en iets bedenken om mee op te nemen etc is een dingetjequote:Op zaterdag 21 november 2020 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De rest heeft niet zo'n snelle internetverbinding nog.![]()
En we kijken F1, dat dat erbij in zit, is wel relaxed.
Opnemen zit toch in elke provider?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er ook nog niet uit. Heb niet speciaal iets dat me aan Ziggo bind maar kabels trekken, en iets bedenken om mee op te nemen etc is een dingetje
Echt fysiek op een HD of in de cloud, of optie om bv 2 weken terug te kijken?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opnemen zit toch in elke provider?
Bij mij het financiele plaatje, maar dat heb ik al tig keer uitgelegdquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
ik wil best wel eens overschakelen naar andere provider, het gedoe houdt me tegen
Kan overal, maar het varieert hoe definitief je opname is.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opnemen zit toch in elke provider?
Dat gekloot met die kabels ja.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er ook nog niet uit. Heb niet speciaal iets dat me aan Ziggo bind maar kabels trekken, en iets bedenken om mee op te nemen etc is een dingetje
ja in jouw geval is de keuze makkelijkquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij het financiele plaatje, maar dat heb ik al tig keer uitgelegd
Groot verschil ja.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Echt fysiek op een HD of in de cloud, of optie om bv 2 weken terug te kijken?
Uhuh, logisch.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij het financiele plaatje, maar dat heb ik al tig keer uitgelegd
hier komt KPN op en vreselijk onhandige in de weg zittende plek in de woonkamer binnen. Voordat we naar Ziggo overstapten (Casema toen nog) stond er speciaal voor de telefoon een tafeltje, da's intussen al lang wegquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan overal, maar het varieert hoe definitief je opname is.
[..]
Dat gekloot met die kabels ja.We hebben sinds april oid een extra router staan in de trapkast (zeg anderhalve meter bij de meterkast vandaan), maar Ziggo komt uiteraard op een ander punt het huis binnen, namelijk de muur bij de achtertuin.
Simpel een kabeltje trekken?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan overal, maar het varieert hoe definitief je opname is.
[..]
Dat gekloot met die kabels ja.We hebben sinds april oid een extra router staan in de trapkast (zeg anderhalve meter bij de meterkast vandaan), maar Ziggo komt uiteraard op een ander punt het huis binnen, namelijk de muur bij de achtertuin.
geen glasvezel hier nogquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Simpel een kabeltje trekken?
Bij mij komt glasvezel in de woonkamer.
Vanaf daar 25 meter naar de meterkast voor de lan, en vanaf daar weer 25 meter terug naar de tv
En gaten boren voor die kabels. Het is niet bepaald moeilijk, maar geeft wel rommel. Combineer het met een niet groot genoege hekel aan de huidige en we blijven waar we zitten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Simpel een kabeltje trekken?
Bij mij komt glasvezel in de woonkamer.
Vanaf daar 25 meter naar de meterkast voor de lan, en vanaf daar weer 25 meter terug naar de tv
Voordeel als dat het eerste is wat ze aanleggen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben al 10 jaar glasvezel, en dat voor een boerendorp in Twente
Dit. Al zou ik met 100 ook best kunnen leven denk ikquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En gaten boren voor die kabels. Het is niet bepaald moeilijk, maar geeft wel rommel. Combineer het met een niet groot genoege hekel aan de huidige en we blijven waar we zitten.![]()
Ook omdat concurrentie dus niet dezelfde snelheden kan bieden nog.
wel glasvezel, geen rioolquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel als dat het eerste is wat ze aanleggen.
Kpn zat laatst nog op 20quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit. Al zou ik met 100 ook best kunnen leven denk ik
Truste!quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar mijn bedje opzoeken
ik zou beginnen in de slaapkamerquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar mijn bedje opzoeken
The Godfather van de Nederlandse glasvezel is een paar dorpen hiernaast geboren en heeft eerst Twente aangepakt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel als dat het eerste is wat ze aanleggen.
Hmzzzz geen idee wat de DSL snelheden hier zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kpn zat laatst nog op 20![]()
Tot hier ook glasvezel ligt, zie ik ons niet overstappen.
huh dus helemaal geen Ziggo meer daar? Geen enkele kabelboer?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Maa Ziggo is hier 10 jaar geleden gestopt met coax dat was wel jammer want glas heeft nog steeds niet die snelheid.
Redelijk dichtbevolkt gebied en een redelijk monopoly van een kabelboer.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
The Godfather van de Nederlandse glasvezel is een paar dorpen hiernaast geboren en heeft eerst Twente aangepakt.
Nee kabel is zo ineens weggegaan. Iedereen moest op glas of tja telefoonlijnen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh dus helemaal geen Ziggo meer daar? Geen enkele kabelboer?
maf :Squote:Op zondag 22 november 2020 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kabel is zo ineens weggegaan. Iedereen moest op glas of tja telefoonlijnen?
Op zich logisch, als kabel je grootste concurrent is en ze telefoonlijnen laten liggen en daarmee voldoen aan het niet-monopoly zijn.quote:Op zondag 22 november 2020 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kabel is zo ineens weggegaan. Iedereen moest op glas of tja telefoonlijnen?
beetje triest wel dat zaterdag nacht altijd de meest stille nacht op Fok is tegenwoordigquote:Op zondag 22 november 2020 00:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet mijn schuld dat iedereen al slaapt.
Iedereen is een burgerlijk.quote:Op zondag 22 november 2020 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje triest wel dat zaterdag nacht altijd de meest stille nacht op Fok is tegenwoordig
*rolt naar de vriezer*quote:Op zondag 22 november 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Roept vanuit de slaapkamer om koffie
neequote:Op zondag 22 november 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je ice-coffee maken voor me? [ link | afbeelding ]
Wil je er wel eentje voor mij makenquote:
Oh is het weer zo'n dag ...quote:
quote:Op zondag 22 november 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://tenor.com/view/co(...)ne-sexy-gif-15431856
Dan zal ik wel op gepaste afstand blijven en mijn woorden zorgvuldig uitkiezenquote:
quote:Op zondag 22 november 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal ik wel op gepaste afstand blijven en mijn woorden zorgvuldig uitkiezen
Blijven dierenquote:Op zondag 22 november 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu aflevering van zembla over politiehonden en hun optredens. Gaat toch nog veel mis
quote:Op zondag 22 november 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Blijven dieren
Een buurman van m'n ouders had een politiehond. Die was een beetje wappie geworden nadat ie door een andere hond een stuk van z'n oor afgebeten was.
Buurman in kwestie heeft 'm uiteindelijk door z'n kop moeten schieten tijdens een inzet omdat ie niet meer los liet.
quote:Op zondag 22 november 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Blijven dieren
Een buurman van m'n ouders had een politiehond. Die was een beetje wappie geworden nadat ie door een andere hond een stuk van z'n oor afgebeten was.
Buurman in kwestie heeft 'm uiteindelijk door z'n kop moeten schieten tijdens een inzet omdat ie niet meer los liet.
ja iets te goed effectquote:Op zondag 22 november 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
Mja blijven dieren he..
Maar an sich denk ik wel dat ze een behoorlijk goed effect hebben (met name op groepen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |