SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Videootje geschoten voor 9gag.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een kwartier staan lachen en wijzen.
Auw..quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weken met een kale plek rondgelopen waar de hechtingen zaten
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Videootje geschoten voor 9gag.
Wat zal die bang geweest zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:26 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Olifant gered uit metersdiepe put
@:bitterbal
Oh, hier niet zo te lezen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even m'n winterjas ophalen bij m'n ouders
Uit hoogslaper donderen, ruziën met m'n broer, verkeerd van de glijbaan springen...quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Als ik die verhalen hier zo lees val ik nog best mee qua klunzigheid
nou... auto... boom kuchquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Jij hebt ook wel een goed verhaal anders, al valt dat niet onder klunzigheidquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Dat was niet per se klunzigheidquote:
Nou ja ik weet er niks meer van, dus kan er ook niks over zeggenquote:
Ik ben ooit met mijn pink tussen de deur beland bij de Hema in Etten-Leur.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik weet er niks meer van, dus kan er ook niks over zeggenMaar daarvoor heb ik nog nooit wat gebroken, alleen een keer mijn elleboog gekneusd met snowboarden en al klein kind een vinger tussen het raam gehad maar dat was alleen een vleeswond.
ik loop vaak tegen dingen op. muren bv ...quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik flikker van trappen en struikel over drempels...
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik loop vaak tegen dingen op. muren bv ...
Bij mij was het toen ook mijn pink tussen het raam, is al wel zo'n 25+ jaar geleden maar zie nog steeds het litteken ervan aan de binnenkant van mijn pinkquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit met mijn pink tussen de deur beland bij de Hema in Etten-Leur.
Deed zeer
Ik ram altijd met m'n onderarm tegen de deurklink van de badkamer en m'n werkkamer op. Zit vaak een blauwe plek. Op m'n bovenbenen ook: de hoogste is van de eettafel en de onderste van het bed.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik loop vaak tegen dingen op. muren bv ...
Boomwortels en trappen ķp.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik flikker van trappen en struikel over drempels...
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ram altijd met m'n onderarm tegen de deurklink van de badkamer en m'n werkkamer op. Zit vaak een blauwe plek. Op m'n bovenbenen ook: de hoogste is van de eettafel en de onderste van het bed.
Ik in een ruzie als kind een afstandbediening op mijn bek waardoor er een voortand een stukje afbrakquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Met gym een bal recht in m'n giegel gehad...
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik in een ruzie als kind een afstandbediening op mijn bek waardoor er een voortand een stukje afbrak
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Op een tak stappen in het bos die een andere tak lanceert die zich in m'n onderbeen boorde.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Op een tak stappen in het bos die een andere tak lanceert die zich in m'n onderbeen boorde.
En toen ben je het op een vreten gaan zetten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben met gymles een keer tegen een dikkerd in de lucht gesprongen tijdens volleybal. Wij gingen voor dezelfde bal, zij stuiterde mij tegen de vloer. Had een gekneusde heup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |