abonnement Unibet Coolblue
pi_196357236
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 00:32 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat vind ik asociaal en zou ik dus nooit doen. En ik zie de vergelijking niet.

En als je als koper op meer mensen met hetzelfde product reageert, dan ga je toch lekker in zee met iemand die wel a la seconde op je reageert. Maar ik weiger om zulke mensen zich koning te laten voelen. Bij mij bereik je met dat kinderachtige gedrag juist het tegenovergestelde. :)

Ik laat me niet bepalen dat ik MOET reageren omdat de ander een paar vraagtekens van ongeduld stuurt. Echt, rot op hoor. (Ik twijfel zelfs om hem te blokkeren.)
Dus eigenlijk gaat dit maar over 1 man?
pi_196357239
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 00:30 schreef DW457 het volgende:
Hoe oud ben je trouwens, je komt erg jong op me over. Weinig levenservaring enzo, klopt dat?
36
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196357247
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 00:33 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk gaat dit maar over 1 man?
Nope, maar hij was the worst. Ik merk het wel degelijk bij meerdere mannen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196357252
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 00:34 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

36
Hmm, zat er naast qua leeftijd, maar niet qua levenservaring.
pi_196357260
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 00:34 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nope, maar hij was the worst. Ik merk het wel degelijk bij meerdere mannen.
Grappig, ik merk t vooral bij vrouwen.
pi_196357268
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 00:33 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik maak ze meestal 1 keer heel duidelijk dat ze dat niet meer moeten flikken bij mij. De meesten houden zich daar dan aan.
You go girl! *O*
pi_196357277
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 00:23 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af waarom zoveel mannen hier last van hebben. Omdat dit mijn ervaring is de laatste tijd. Ik zoek hiermee geen aandacht.
Tl;dr?
Echt geen geduld voor dit gezeik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 22 november 2020 @ 00:39:29 #83
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_196357298
TS is instabiel.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_196357442
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 00:35 schreef DW457 het volgende:

[..]

Grappig, ik merk t vooral bij vrouwen.
Omdat jij op daten doelt. Ik niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196357448
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 00:39 schreef VASND het volgende:
TS is instabiel.
Dat heeft er iig niks mee te maken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196358344
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 01:00 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Omdat jij op daten doelt. Ik niet.
Wat is je punt, dat vrouwen het, buiten t daten om, niet doen?

quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 01:01 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat heeft er iig niks mee te maken.
Hey, je ontkent t niet! Misschien heb je dan toch wel n heel klein beetje zelfkennis.
  zondag 22 november 2020 @ 07:41:48 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196358502
Ik kan me wel voorstellen dat iemand ongeduldig wordt op Marktplaats als iemand steeds traag is met reageren. Je wil toch weten of je de deal rond krijgt of beter verder kunt zoeken. Mannen zijn daarin misschien wel wat zakelijker ook dan vrouwen: graag of niet en het is geen contact bedoeld om vrienden te maken.

Bij de uiteindelijke beoordeling die kopers en verkopers elkaar kunnen geven is het ook een van de beoordelingscriteria of er een beetje vlot gereageerd wordt.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 07:51:00 #88
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_196358530
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef -Ferb- het volgende:
Waarom hebben mannen (het zijn ALTIJD mannen) zó weinig geduld dat ze binnen no time in een chat of app-gesprek móeten aangeven dat je nog niet hebt gereageerd? Sommigen zelfs binnen 40 minuten. Alsof ik alleen maar op m'n mobiel zit!? Nee!

Vrouwen gaan hier een stuk beter mee om. Die zeiken tenminste niet zo (snel).

Wat is het mannen, dat jullie denken dat jij dit bepaalt en dat je het moet aangeven? Wat is het dat jullie absoluut geen greintje geduld hebben om gewoon af te wachten tot iemand weer op jou reageert? Ook al duurt dat 3 uur.

Ik maak dit regelmatig mee. En ik ben dan zo dat ik expres nog wat langer niet reageer. Dat ze er maar in stikken. :)
Dus omdat jij dat hebt ervaren, zijn alle mannen zo?
F.K.A. SuperwormJim
pi_196358597
Een vrouw heeft alleen een excuus om niet te reageren als ze aan het werk is.
Anders is het bullshit.
pi_196358600
Ik herken mezelf als man niet echt in de OP maar ik herken labiele gekkies al op 100 meter afstand. :7
-nee-
pi_196359796
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 06:00 schreef DW457 het volgende:

[..]

Wat is je punt, dat vrouwen het, buiten t daten om, niet doen?
[..]

Hey, je ontkent t niet! Misschien heb je dan toch wel n heel klein beetje zelfkennis.
Dat ze tijdens daten iets meer recht hebben om zoiets te mogen doen. Maar bij mij is het compleet buiten daten om, ik ben ze niks verschuldigd.

Ik ben instabiel, gestoord, niet-sociaal, en je moet me niet frustreren want dan ga ik los, ik snauw mannen soms af in chats (als we elkaar al langer kennen), maar toch blijf ik ze aantrekken (ze accepteren dat dus gewoon). Ik kan 's morgens chaggerijnig zijn. Ik ben soms heel fel in reageren, maar dat is ook zo weer over. Of ik reageer echt boos, maar ook dat is na 5 minuten weer over, ik blijf niet boos.
Maar ik ben wel gewoon sociaal (dus niet a-sociaal), ik kan zeker wel vriendelijk zijn, ik kan mijn ongelijk toegeven, ik heb sex-appeal en als ik je mag dan kun je meer zeggen en doen dan anderen, ik heb humor (vaak gitzwarte die niet iedereen begrijpt), ik ben niet jaloers aangelegd (maar ben het in het begin wel in relaties). Enz.

Geloof me als ik zeg dat ik best wel zelfkennis heb en kan beamen als je me (...) vindt.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196359858
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 07:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat iemand ongeduldig wordt op Marktplaats als iemand steeds traag is met reageren. Je wil toch weten of je de deal rond krijgt of beter verder kunt zoeken. Mannen zijn daarin misschien wel wat zakelijker ook dan vrouwen: graag of niet en het is geen contact bedoeld om vrienden te maken.

Bij de uiteindelijke beoordeling die kopers en verkopers elkaar kunnen geven is het ook een van de beoordelingscriteria of er een beetje vlot gereageerd wordt.
Jij vindt 40 minuten niet reageren traag? En het waren de beginvragen, er was nog niks akkoord. En nu ik helemaal niet meer reageer blijft hij vragen...

Ik heb meer te doen dan op elke vraag binnen een nanoseconde te reageren.

Maar goed, ik snap ook dat, omdat ik het ben, jullie uiteraard voor de tegenpartij zijn. Omdat bijna niemand mij gelijk wil geven omdat ik het ben. Stel je vóór.... :+
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196359869
quote:
99s.gif Op zondag 22 november 2020 07:51 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dus omdat jij dat hebt ervaren, zijn alle mannen zo?
Ik merk het bij bijna ieder nieuw contact. En ja, mannen zijn over het algemeen een stuk ongeduldiger dan vrouwen. Mijn vriend is het toppunt...
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 10:59:26 #94
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_196359889
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 10:57 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik merk het bij bijna ieder nieuw contact. En ja, mannen zijn over het algemeen een stuk ongeduldiger dan vrouwen. Mijn vriend is het toppunt...
Dan stel deze vragen aan je eigen ervaringen en ga niet algemeniseren.
F.K.A. SuperwormJim
pi_196359941
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 10:49 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat ze tijdens daten iets meer recht hebben om zoiets te mogen doen. Maar bij mij is het compleet buiten daten om, ik ben ze niks verschuldigd.

Ik ben instabiel, gestoord, niet-sociaal, en je moet me niet frustreren want dan ga ik los, ik snauw mannen soms af in chats (als we elkaar al langer kennen), maar toch blijf ik ze aantrekken (ze accepteren dat dus gewoon). Ik kan 's morgens chaggerijnig zijn. Ik ben soms heel fel in reageren, maar dat is ook zo weer over. Of ik reageer echt boos, maar ook dat is na 5 minuten weer over, ik blijf niet boos.
Maar ik ben wel gewoon sociaal (dus niet a-sociaal), ik kan zeker wel vriendelijk zijn, ik kan mijn ongelijk toegeven, ik heb sex-appeal en als ik je mag dan kun je meer zeggen en doen dan anderen, ik heb humor (vaak gitzwarte die niet iedereen begrijpt), ik ben niet jaloers aangelegd (maar ben het in het begin wel in relaties). Enz.

Geloof me als ik zeg dat ik best wel zelfkennis heb en kan beamen als je me (...) vindt.
Waarom zouden vrouwen tijdens het daten meer recht hebben om ongeduldig te zijn, dan mannen tijdens t sluiten van ewn MP-deal?

En verder, nou, wie weet als ik je beter leer kennen ik kan beamen wat je schrijft, maar trek het nog wel in twijfel.

quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 10:57 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik merk het bij bijna ieder nieuw contact. En ja, mannen zijn over het algemeen een stuk ongeduldiger dan vrouwen. Mijn vriend is het toppunt...
Ah, ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde totdat jij je vriend ging afkraken. Heb je het hem trouwens ooit verteld dat je volledig bent vreemdgegaan, btw?
  zondag 22 november 2020 @ 11:52:42 #96
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_196360567
Verkapte klacht van TS die klaagt over haar vriend. :')
pi_196361150
TS is best wel wereldvreemd.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_196361251
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Verkapte klacht van TS die klaagt over haar vriend. :')
Mijn vriend is niet zo in appgesprekken. En dat ongeduldige van hem zit ik niet mee, hij wel. Ik lach alleen maar heel hard van binnen als hij weer eens idioot doet omdat ie geen greintje geduld heeft. In het verkeer bijv, of als ie moet wachten. Ik ben blij dat ik eindeloos geduld heb! ^O^
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196361271
quote:
10s.gif Op zondag 22 november 2020 12:37 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
TS is best wel wereldvreemd.
Oh daarom ben ik vast samen met mijn vriend! Hij is nml ook wereldvreemd!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196361300
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 00:32 schreef -Ferb- het volgende:

[..]


Ik laat me niet bepalen dat ik MOET reageren omdat de ander een paar vraagtekens van ongeduld stuurt. Echt, rot op hoor. (Ik twijfel zelfs om hem te blokkeren.)
Klinkt alsof je iemand expres laat wachten om een dergelijke reactie uit te lokken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')