Ik denk er echt totaal niet aan, en aangezien m'n vriendin gisteren is gearriveerd verwacht ik daar geen verbetering inquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vandaag ook niets, geef je nu al op?
Ik vergeef je. Veel tijd in te halen zeker?quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:45 schreef heywoodu het volgende:
I
[..]
Ik denk er echt totaal niet aan, en aangezien m'n vriendin gisteren is gearriveerd verwacht ik daar geen verbetering in
Zoals wel vaker in Val Gardena, maar helaas zonder Saslong-opperbaas Steven Nymanquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:41 schreef showtimer het volgende:
Amerikaanse heren gaan ook als de brandweer
quote:De tweede reeks van de Wereldbekermanche reuzenslalom bij de vrouwen van maandag in het Oostenrijkse Semmering is vanwege de slechte weersomstandigheden in het skioord geannuleerd.
De stevige wind zorgt ervoor dat skiën niet meer onder veilige omstandigheden kan gebeuren. De organisatoren besloten daarom de tweede reeks te annuleren.
De eerste reeks kon maandagvoormiddag wel doorgaan. Daarin was de Slovaakse WB-leidster Petra Vlhova 22 honderdsten van een seconde sneller dan de Italiaanse Marta Bassino.
Eerder op de dag werd ook al de afdaling voor mannen in het Italiaanse Bormio geannuleerd wegens een te hardnekkig laaghangend wolkendek. De wedstrijd is verschoven naar later op de week.
Dat is niet correct van onze Belgische vrinden. Vandaag zouden de mannen in Bormio de super-G afwerken, morgen de afdaling, maar vanwege de hevige sneeuwval zijn ze beiden met één dag opgeschoven. De trainingen zijn gisteren en eergisteren al gewoon gehouden.quote:Op maandag 28 december 2020 16:02 schreef wimderon het volgende:
Eerder op de dag werd ook al de afdaling voor mannen in het Italiaanse Bormio geannuleerd wegens een te hardnekkig laaghangend wolkendek. De wedstrijd is verschoven naar later op de week.
Twijfelde je ook aan de tijdwaarneming na de tweede sector?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef heywoodu het volgende:
Ryan Cochran-Siegle heeft me een partij uitgehaald zeg, goeiedag
In Val Gardena anderhalve week geleden zijn eerste podiumplek, dit lijkt toch echt met afstand zijn eerste zege ooit te gaan worden
Ineens een dikke seconde eronder was wel wat opvallend jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Twijfelde je ook aan de tijdwaarneming na de tweede sector?
Daar zijn er wel meer van. Sectortijd is ook na afloop nog bizar snel. Verschil tussen 1 en 2 is gelijk aan verschil tussen 2 en 23.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ineens een dikke seconde eronder was wel wat opvallend ja
Aan de andere kant, gezien zijn huidige vorm (ook op de reuzenslalom) is dat wel perfect een stuk waar hij flink tijd kan winnen, zo blijkt dus ook
Meer stukken die bijna een reuzenslalom zijn zoals het stuk tussen split 1 en 2?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer van. Sectortijd is ook na afloop nog bizar snel. Verschil tussen 1 en 2 is gelijk aan verschil tussen 2 en 23.
Meer deelnemers vandaag die dit seizoen al hebben uitgeblonken op de reuzenslalom.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer stukken die bijna een reuzenslalom zijn zoals het stuk tussen split 1 en 2?
Nou ja, mooie zege in elk geval, het zat er ook wel een klein beetje aan te komen dit seizoen en in de trainingen op de Stelvio was hij ook al erg goed.
Leuk. Gisin hikte een hele tijd tegen die eerste wereldbekerzege aan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:33 schreef showtimer het volgende:
Gisin wint de slalom. Historische uitslag. Shiffrin en Vlhova duidelijk op waarde geklopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |