SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dankjequote:Op zaterdag 21 november 2020 11:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blije vastgoedbezitter![]()
Leuk huis bal!
oh lekkerquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stopt paling in het gaapmondje van bal
Gewoon ogen dichthouden en vertrouwen jaquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker![]()
*checkt of het wel een paling is👀*
quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker![]()
Beetje zoutig....quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ogen dichthouden en vertrouwen ja
Dadelijk woon je aan de Maas en daar stikt het van de palingen hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee nu wil ik je 'paling' niet meer.
Denk je?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk woon je aan de Maas en daar stikt het van de palingen hoor
Gewoon heel hard bijtenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee nu wil ik je 'paling' niet meer.
Gerriesquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
geen idee wat er daar in de maas zo zwemt.
Noord Afrikaanse palingquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
geen idee wat er daar in de maas zo zwemt.
Weet je al waarom?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Oh dat kopie van dat bankpasje is wel typisch iets van die verhuurmakelaar trouwens.. Zie het nu weer in een andere advertentie.
Succes met over de koppen lopenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk hysterische kerstboomballen scoren
vanwege dat bankpasje?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, maar ga in principe toch niet met die club in zee
algehele feel en het aanbod wat ze hebbenquote:
Ik koop elk jaar wel iets nieuws voor in de boom maar elke keer als ik er langs rij staat er tot ver buiten een rij. Nog niet aangedurfd....quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoek gewoon de mensen neer die me niet aanstaan
Jij gaat verkassen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
algehele feel en het aanbod wat ze hebbenkomt nogal louche over + wat ze aanbieden staat in wijken waarbij ik zoiets heb van 'ja.. eh.. nee'
Heb op dat bankpasje gegoogled. Het is blijkbaar niet vreemdquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
algehele feel en het aanbod wat ze hebbenkomt nogal louche over + wat ze aanbieden staat in wijken waarbij ik zoiets heb van 'ja.. eh.. nee'
Nja, als het echt te gek is draai ik misschien wel om maar ik wil ballenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar wel iets nieuws voor in de boom maar elke keer als ik er langs rij staat er tot ver buiten een rij. Nog niet aangedurfd....
Ahhhhh wel zin in dan?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja moet dichter bij nieuwe job gaan wonen
Ik heb vier kratten vol ballenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, als het echt te gek is draai ik misschien wel om maar ik wil ballen
Anders zou ik niet op de nieuwe job ingaan hequote:
Ja heb er op zich geen problemen mee hoor, maar komt nogal identiteitsfraude-esque over.. En de algehele feel bij deze makelaar is het net nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb op dat bankpasje gegoogled. Het is blijkbaar niet vreemd
https://www.huurcheck.nl/checklist-documenten-huurder-verhuurder/
Word vermeld bij huurder in loondienst
Wist het ook niet dat ze dit ook vroegen
hmm ja ook verder een nietszeggende site
zag eergister bij oudere uitzending dacht ik van radar dat er in amsterdam toch veel verhuurbedrijven zijn die de boel gewoon echt oplichten door bv de borg niet terug te betalen. Dus met slecht gevoel idd maar weg blijvenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja heb er op zich geen problemen mee hoor, maar komt nogal identiteitsfraude-esque over.. En de algehele feel bij deze makelaar is het net niet
Handjevol relaties terug had ik dat ook, vier echt enorme bomen in de serre met zo'n ridderdoek vanaf de punten naar een hysterische kandelaar in het midden plus bomen in de hal en de keuken plus in de voortuin 23 snoeren in perenbomen, serieus dat ze daar niet aangebeld ooit hebben dat Frans Bauer er woonde of zoquote:
What happend... Bij elke break-up zijn ze er met een gedeelte van je kerstspullen vandoor gegaan?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handjevol relaties terug had ik dat ook, vier echt enorme bomen in de serre met zo'n ridderdoek vanaf de punten naar een hysterische kandelaar in het midden plus bomen in de hal en de keuken plus in de voortuin 23 snoeren in perenbomen, serieus dat ze daar niet aangebeld ooit hebben dat Frans Bauer er woonde of zo
Aha. Ga je veel kilometers verderop wonen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Anders zou ik niet op de nieuwe job ingaan hemoest absoluut niet weg bij huidige club. Aux contraire.
Dit is correctquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
What happend... Bij elke break-up zijn ze er met een gedeelte van je kerstspullen vandoor gegaan?![]()
Blijf binnen de provinciequote:Op zaterdag 21 november 2020 11:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aha. Ga je veel kilometers verderop wonen?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
mezelf maar naar de supermarkt slepen
je gaat naar een homo ontmoetingsplaats?quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:23 schreef UitStraling het volgende:
Ok tijd voor ballen scheren, ballen kopen en ballen verwennen
Die is leuk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Speaking of which: Kerstornamentje gekocht voor bij pa en ma in de boom![]()
[ afbeelding ]
oh wat leukquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Speaking of which: Kerstornamentje gekocht voor bij pa en ma in de boom![]()
[ afbeelding ]
dat raak je toch niet kwijtquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)or-flinke-rally.html
Ik moet mijn Bitcoin eens terug proberen te vinden.
Zoveel zal het niet meer zijn; maar heb nog ergens een wallet op mijn oude telefoon volgens mij. Maar eens kijken of ik daar nog wat euro's voor kan krijgen.quote:
10 uit 15. De meeste wist ik echtquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash https://upcoming.nl/artik(...)reemdste-plaatsnamen
Wat heb je op je lijstje?quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo lekker shoppen... vies veel geld uitgeven aan leuke dingen
[ afbeelding ]
allerlei crea-meuk voor creabea, antiek, boeken... lekker met liefie snuffelen in de stadquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je op je lijstje?
je kan doorweeks een keer gaan toch?quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja gezellig een beetje winkelen heb ik al een tijdje niet meer gedaan
Als ik iets nodig heb ga ik het wel halen, maar snuffelen bij de kringloop of het tuincentrum zit er nog niet in denk ik. Vooral nu met kerst overal.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan doorweeks een keer gaan toch?
Ah hmm ja das nu natuurlijk ook een uitjequote:Op zaterdag 21 november 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik iets nodig heb ga ik het wel halen, maar snuffelen bij de kringloop of het tuincentrum zit er nog niet in denk ik. Vooral nu met kerst overal.
Op een druilerige dinsdagmorgen is dat toch geen probleem; de meeste mensen die gaan nog steeds gewoon op de reguliere momenten in het weekend de stad in heb ik het idee.quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah hmm ja das nu natuurlijk ook een uitje
Ja maar geloof dat het erg druk was in de zaken die een uitebreide kerstafdeling hebben zoals tuincentraquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een druilerige dinsdagmorgen is dat toch geen probleem; de meeste mensen die gaan nog steeds gewoon op de reguliere momenten in het weekend de stad in heb ik het idee.
Hier is de winkelstraat ook weer gezellig druk met wat rijen voor een aantal winkels, maar heb het wel drukke gezien de afgelopen periode.
Misschien vanavond, Heb net nog 2 koffiebroodjes er in op gewarmdquote:
Oh lekkerquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien vanavond, Heb net nog 2 koffiebroodjes er in op gewarmd![]()
![]()
Lekker van de Plus. Vandeweek ook de chocoladebroodjes, die waren ook lekker...quote:
Cadeaupapierquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg net toen ik door het centrum liep al het idee dat het morgen Sinterklaas is, overal mensen met rollen cadeaupapier en stervensdrukEn echt overal hele roedels met kinderen met en zonder vuurwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |