SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dankjequote:Op zaterdag 21 november 2020 11:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blije vastgoedbezitter![]()
Leuk huis bal!
oh lekkerquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stopt paling in het gaapmondje van bal
Gewoon ogen dichthouden en vertrouwen jaquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker![]()
*checkt of het wel een paling is👀*
quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker![]()
Beetje zoutig....quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ogen dichthouden en vertrouwen ja
Dadelijk woon je aan de Maas en daar stikt het van de palingen hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee nu wil ik je 'paling' niet meer.
Denk je?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk woon je aan de Maas en daar stikt het van de palingen hoor
Gewoon heel hard bijtenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee nu wil ik je 'paling' niet meer.
Gerriesquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
geen idee wat er daar in de maas zo zwemt.
Noord Afrikaanse palingquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
geen idee wat er daar in de maas zo zwemt.
Weet je al waarom?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Oh dat kopie van dat bankpasje is wel typisch iets van die verhuurmakelaar trouwens.. Zie het nu weer in een andere advertentie.
Succes met over de koppen lopenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk hysterische kerstboomballen scoren
vanwege dat bankpasje?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, maar ga in principe toch niet met die club in zee
algehele feel en het aanbod wat ze hebbenquote:
Ik koop elk jaar wel iets nieuws voor in de boom maar elke keer als ik er langs rij staat er tot ver buiten een rij. Nog niet aangedurfd....quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoek gewoon de mensen neer die me niet aanstaan
Jij gaat verkassen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
algehele feel en het aanbod wat ze hebbenkomt nogal louche over + wat ze aanbieden staat in wijken waarbij ik zoiets heb van 'ja.. eh.. nee'
Heb op dat bankpasje gegoogled. Het is blijkbaar niet vreemdquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
algehele feel en het aanbod wat ze hebbenkomt nogal louche over + wat ze aanbieden staat in wijken waarbij ik zoiets heb van 'ja.. eh.. nee'
Nja, als het echt te gek is draai ik misschien wel om maar ik wil ballenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar wel iets nieuws voor in de boom maar elke keer als ik er langs rij staat er tot ver buiten een rij. Nog niet aangedurfd....
Ahhhhh wel zin in dan?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja moet dichter bij nieuwe job gaan wonen
Ik heb vier kratten vol ballenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, als het echt te gek is draai ik misschien wel om maar ik wil ballen
Anders zou ik niet op de nieuwe job ingaan hequote:
Ja heb er op zich geen problemen mee hoor, maar komt nogal identiteitsfraude-esque over.. En de algehele feel bij deze makelaar is het net nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb op dat bankpasje gegoogled. Het is blijkbaar niet vreemd
https://www.huurcheck.nl/checklist-documenten-huurder-verhuurder/
Word vermeld bij huurder in loondienst
Wist het ook niet dat ze dit ook vroegen
hmm ja ook verder een nietszeggende site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |