Veel plezier! Had ik met het 1 na laatste seizoenquote:Op zondag 25 september 2022 15:05 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben net begonnen aan deze serie, dus ik kan in november zo doorkijken
Dat heeft vaak meer te maken met dat de schrijvers goede ideeën verliezen over hoe het verhaal nu verder moet gaan. Dat gaat natuurlijk niet op bij een historisch drama zoals The Crown waar ze het nog steeds kunnen baseren op de werkelijkheid.quote:Op maandag 7 november 2022 08:20 schreef roos94 het volgende:
Een serie met veel seizoenen maken is altijd tricky en wordt vaak slechter
Dat laatste denk ik ook. Eerste kon je wat vrijer mee omgaan, de perioe nu is herkenbaar voor veel kijkers.quote:Op maandag 7 november 2022 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft vaak meer te maken met dat de schrijvers goede ideeën verliezen over hoe het verhaal nu verder moet gaan. Dat gaat natuurlijk niet op bij een historisch drama zoals The Crown waar ze het nog steeds kunnen baseren op de werkelijkheid.
Ik denk eerder dat er best veel kritieken zijn gekomen nu omdat veel meer critici dit tijdperk zelf bewust hebben meegemaakt en dan voelt het toch wat anders dan verhalen over Churchill en een jonge Elizabeth. Ook zullen er best wat mensen pro-royalty zijn en er daardoor niet tegen kunnen als Elizabeth soms wat negatief wordt afgebeeld.
Dat heb ik ook....quote:Op donderdag 10 november 2022 14:42 schreef roos94 het volgende:
Zit nu in aflevering 1 van het nieuwe seizoen maar saaaaai
Ik vond hem maar saai.. Houd me liever bezig met het koningshuisquote:
Looove Dominic west zo'n fijne vent. Maar deze elizbeth vind ik 10xniksquote:Op donderdag 10 november 2022 19:33 schreef Mrmime het volgende:
Ik moet ontzettend wennen aan Charles en aan Elizabeth.
Hij is zo bruin dat ie op Julio Iglesias lijktquote:Op donderdag 10 november 2022 20:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Looove Dominic west zo'n fijne vent. Maar deze elizbeth vind ik 10xniks
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:17 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hij is zo bruin dat ie op Julio Iglesias lijkt
Een annus horribilis!quote:Op zondag 13 november 2022 17:56 schreef Enrica het volgende:
Ik had lage verwachtingen van dit nieuwe seizoen maar ben nu toch wel verkocht. Peter Morgan gaat soms wel een beetje kort door de bocht, maar over het algemeen vind ik de personages in dit seizoen menselijker dan in seizoen 3 en 4. Op zich wel mooi geschetst hoe beslissingen over de hele twintigste eeuw hebben geleid tot de rampjaren voor de koninklijke familie in de jaren negentig.
Oh, en Timothy Dalton als Peter Townsend
Die acteur kwam mij wel al bekend voor maar ik had de link met hem en James Bond niet gelegd.quote:Op zondag 13 november 2022 17:56 schreef Enrica het volgende:
Oh, en Timothy Dalton als Peter Townsend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat heeft dat met The Crown van doen?quote:Op woensdag 16 november 2022 17:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Morgen verschijnt ‘1899’ op Netflix. IMDb geeft een 9,1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |