Omdat ik het zat ben dat hij me als een kind behandeld. Hij weet dondersgoed dat ik mondkapjes weiger. En toch raakt hij elke keer weer geïrriteerd of wordt zelfs kwaad zoals vandaag.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom heb je dit topic dan geopend?
En je verwacht dat je vriend gaat veranderen doordat je dit topic opende?quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:06 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Omdat ik het zat ben dat hij me als een kind behandeld. Hij weet dondersgoed dat ik mondkapjes weiger. En toch raakt hij elke keer weer geïrriteerd of wordt zelfs kwaad zoals vandaag.
Ga je zo om met users die een goedlopend topic maken?quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Met je verzonnen topic.![]()
Ik HeB gOeIe ArGuMeNtEn MaAr DiE gA iK JuLlIe NiEt VeRtElLen
Wut?quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je zo om met users die een goedlopend topic maken?
Mijn users? Waar héb je het over?quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou wees eens blij met je users
En dat vind jij heel gek?quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Met je verzonnen topic.![]()
Ik HeB gOeIe ArGuMeNtEn MaAr DiE gA iK JuLlIe NiEt VeRtElLen
Nee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En je verwacht dat je vriend gaat veranderen doordat je dit topic opende?
Je bent toch moderator op fok.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn users? Waar héb je het over?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:18 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
En dat vind jij heel gek?Ik word al uitgelachen op 1 van de argumenten, alleen maar omdat ik iets geloof en daardoor bang ben voor iets.
Zou jij iets zeggen als je weet dat je uitgelachen zult worden? Misschien. Misschien boeit het jou geen fuck. Maar ik heb geen zin in meer van dat soort reacties. Daarom geef ik ze niet.
En door dit soort reacties als die van jou weet ik dat ik er goed aan doe. Want als je dit al niet kan hebben en er zo ontiegelijk kinderachtig op reageert dan zijn mijn gedachtes heel waarschijnlijk. Bedank de anderen maar hiervoor.Als er normaal was gereageerd had ik ze gegeven.
Moet je als mod dan niet iemand gewoon zijn ding laten vertellen en niet afbranden?quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
De gezondheid van anderen boeit je geen reet (je eigen woorden), maar argumenten posten is teveel gevraagd.
Erg geloofwaardig hoor.
Ik ben hier gewoon user hoor. Met een mening. En die post ik in dit topic. Als user.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent toch moderator op fok.
Je weet wel dat forum dat steeds meer mensen verliest door dit soort opmerkingen?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je als mod dan niet iemand gewoon zijn ding laten vertellen en niet afbranden?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon user hoor. Met een mening. En die post ik in dit topic. Als user.
Nou dan geloof je het niet. I do not care. En nee, je krijgt ze niet los van mij.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
De gezondheid van anderen boeit je geen reet (je eigen woorden), maar argumenten posten is teveel gevraagd.
Erg geloofwaardig hoor.
Dr staat moderator boven je.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon user hoor. Met een mening. En die post ik in dit topic. Als user.
Klopt. Want ze zijn er niet. Dat was al duidelijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:22 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nou dan geloof je het niet. I do not care. En nee, je krijgt ze niet los van mij.
Goeie vergelijking ook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr staat moderator boven je.
Beetje alsof Hugo de Jonge Rutte gaat afkraken bij de alg vergadering.
Heb je toegegeven dat je negatief en kortzichtig was ja?quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:02 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik kan dat beter dan menigeen. Zowel tegen mijn vriend, als familie als sm.
Ik heb vorig jaar nog mijn ongelijk gegeven wat betreft Sinterklaas.
Al vind ik dat nog steeds een kutfeest, vier ik het nog steeds liever niet, ben ik nog steeds vóór Zwarte Piet en heb ik nog steeds een hekel aan tyfusgedichten maken.
Ben je toevallig redelijk nieuw hier? Want zo is Fok! nu eenmaal. Al zolang ik hier ben. En ik vind het geen probleem. Ik ben ertegen opgewassen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je als mod dan niet iemand gewoon zijn ding laten vertellen en niet afbranden?
Bedankt, nu heb ik bier over mn beeldscherm.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal niet zo nauw met de toekomst van het forum hè?
Ja vrij nieuw.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:25 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ben je toevallig redelijk nieuw hier? Want zo is Fok! nu eenmaal. Al zolang ik hier ben. En ik vind het geen probleem. Ik ben ertegen opgewassen.
Kijk Lospedrosa, sommige mensen kunnen wel leuk mee blijven posten als ze wat biertjes ophebben.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik bier over mn beeldscherm.
maandag 15 januari 2018 @ 18:54quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vrij nieuw.
Nou ben ik wel benieuwd waar je gelezen hebt over gezondheidsschade door het mondkapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |