abonnement Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 20 november 2020 @ 21:30:05 #101
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_196341393
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:15 schreef -Ferb- het volgende:
Nee. Andere mensen boeien mij niks. Het maakt mij niet in het minst uit als ik een ander zou besmetten. En ik moet toch echt gewoon net als iedereen boodschappen doen.
Maar je vriend moet je wel op komen pikken? Ga lekker lopen joh kut :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_196341402
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:03 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Dan mag je dat fijn over het mondkapje zetten, want een mondkapje wordt verplicht.
Dan heb ik nog een tip achter de hand dat ik geen mondkapje kan verdragen. ;)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196341492
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]

TO, los van het verhaal over het mondkapje klink je niet heel liefdevol over je vriend.

En als je tegen hem net zo bent als je hier overkomt dan heeft hij meer geduld met en liefde voor jou dan je oproept bij anderen en zou ik hem even extra waarderen.

Relaties draaien niet om het beter weten en gelijk krijgen maar om gezamenlijk terrein te vinden. Tevens heeft hij net zoveel recht om jou te vertellen wat hij van je gedrag vindt als jij hebt om jouw mening in zijn gezicht en dat van de wereld te wrijven.
Ik heb dan ook niet gezegd dat hij die mening niet mag hebben. Maar hij heeft niet het recht om zó kwaad te worden om mijn weigering én niet het recht om mij daartoe te dwingen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196341511
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:30 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dan heb ik nog een tip achter de hand dat ik geen mondkapje kan verdragen. ;)
Dan heeft elke winkel het recht om je niet toe te laten (dat hadden ze overigens altijd al) dat weet je ook, toch?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_196341541
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:34 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik heb dan ook niet gezegd dat hij die mening niet mag hebben. Maar hij heeft niet het recht om zó kwaad te worden om mijn weigering én niet het recht om mij daartoe te dwingen.
Klopt. Maar hij heeft wel het recht om tegen jou te zeggen dat je dan maar de tering kan krijgen en je eigen vervoer mag gaan regelen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:38:50 #106
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196341580
Het moment dat je je partner als bezit gaat zien is je relatie over.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_196341590
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Klopt. Maar hij heeft wel het recht om tegen jou te zeggen dat je dan maar de tering kan krijgen en je eigen vervoer mag gaan regelen.
Nee dat recht heeft hij ook niet! Doe ff normaal! Daarbij heeft ie een probleem als ie dat zou doen. Maar hij begrijpt gelukkig wél dat dit hem niet dat recht geeft. Hij had gewoon thuis kunnen blijven, HIJ HOEFDE NIET MEE.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196341619
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:34 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik heb dan ook niet gezegd dat hij die mening niet mag hebben. Maar hij heeft niet het recht om zó kwaad te worden om mijn weigering én niet het recht om mij daartoe te dwingen.
Je mening en jouw idee over ieders recht staat genoteerd. En nu? Wat wil je met dit topic?

Is al vaker gevraagd, misschien dat herhaling helpt om hierop antwoord van je te krijgen? Want op andere posts reageer je snel zat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:41:03 #109
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196341643
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:34 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik heb dan ook niet gezegd dat hij die mening niet mag hebben. Maar hij heeft niet het recht om zó kwaad te worden om mijn weigering én niet het recht om mij daartoe te dwingen.
Mensen worden zelden enorm kwaad om zoiets. Vandaar dat ik vroeg of je irl ook zo bent als hier want dan spelen er waarschijnlijk meer irritaties.

Ik vind de manier waarop je over hem praat hier -in meerdere topics- enorm neerbuigend en weinig liefdevol. Hij klinkt ook wat opvliegend.

Stel jezelf eens de vraag hoe jij behandeld wil worden en hoe hij dat zou willen. Passen jullie wel bij elkaar?
pi_196341648
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Het moment dat je je partner als bezit gaat zien is je relatie over.
Klopt! Eindelijk iemand die het begrijpt. Ik ben zijn bezit niet. Hij heeft niet het recht mij zo te behandelen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196341678
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:39 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nee dat recht heeft hij ook niet! Doe ff normaal! Daarbij heeft ie een probleem als ie dat zou doen. Maar hij begrijpt gelukkig wél dat dit hem niet dat recht geeft. Hij had gewoon thuis kunnen blijven, HIJ HOEFDE NIET MEE.
En zodra hij inziet dat hij jou ook niet hoeft, is hij beter af
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_196341688
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:41 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Klopt! Eindelijk iemand die het begrijpt. Ik ben zijn bezit niet. Hij heeft niet het recht mij zo te behandelen.
Je hebt de post van Rocknijntje zooooo niet begrepen :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:43:04 #113
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196341693
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:41 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Klopt! Eindelijk iemand die het begrijpt. Ik ben zijn bezit niet. Hij heeft niet het recht mij zo te behandelen.
Je weet heel goed wat ik bedoel geloof ik. Maar hey, het is jouw relatie, niet de mijne. Hou eens op met iedereen zo enorm wegduwen, of het nu je vriend, een familielid, je dokter of psycholoog is. Soms weten mensen wat beter voor je is en als dat écht niet zo is zijn er andere manieren om daar mee om te gaan dan hoe je het nu doet.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:43:33 #114
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196341701
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:39 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nee dat recht heeft hij ook niet! Doe ff normaal! ...
Tuurlijk wel. Hij heeft alle recht om een consequentie aan jouw gedrag te verbinden. Hij is niet verplicht zich daaraan te onderwerpen of zo :{w
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:43:46 #115
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196341708
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt de post van Rocknijntje zooooo niet begrepen :D
Sowieso wel maar het is veel leuker om te doen alsof je neus bloedt toch :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_196341709
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt de post van Rocknijntje zooooo niet begrepen :D
No shit.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_196341752
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Mensen worden zelden enorm kwaad om zoiets. Vandaar dat ik vroeg of je irl ook zo bent als hier want dan spelen er waarschijnlijk meer irritaties.

Ik vind de manier waarop je over hem praat hier -in meerdere topics- enorm neerbuigend en weinig liefdevol. Hij klinkt ook wat opvliegend.

Stel jezelf eens de vraag hoe jij behandeld wil worden en hoe hij dat zou willen. Passen jullie wel bij elkaar?
Hij is ontzettend snel geïrriteerd (en zegt dan dat hij niet geïrriteerd is :')). Op zich is hij niet opvliegend. Hij is zelden echt zó kwaad. Maar hij is het gelukkig snel "vergeten". We gingen vlak daarna ff lopen met de hond en toen was ie weer gewoon zichzelf.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:46:27 #118
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196341761
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:45 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Hij is ontzettend snel geïrriteerd (en zegt dan dat hij niet geïrriteerd is :')). Op zich is hij niet opvliegend. Hij is zelden echt zó kwaad. Maar hij is het gelukkig snel "vergeten". We gingen vlak daarna ff lopen met de hond en toen was ie weer gewoon zichzelf.
Heb je door hoe intens manipulatief je hier overkomt? Nogmaals, je vriend is een persoon en geen bezit van jou. Wees alsjeblieft een beetje lief voor die jongen. Zijn gevoelens en meningen mogen ook bestaan en hoeven niet telkens weggewuifd te worden door jou. Denk je eens in hoe dat voor hem is.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_196341776
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt de post van Rocknijntje zooooo niet begrepen :D
Jawel hoor. Maar ik draaide het om. Ik ben zijn bezit niet. Hij heeft niet het recht om zo kwaad te worden. Ik zie hem niet als mijn bezit, vandaar dat ik het omdraaide.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196341832
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:46 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Heb je door hoe intens manipulatief je hier overkomt? Nogmaals, je vriend is een persoon en geen bezit van jou. Wees alsjeblieft een beetje lief voor die jongen. Zijn gevoelens en meningen mogen ook bestaan en hoeven niet telkens weggewuifd te worden door jou. Denk je eens in hoe dat voor hem is.
Maar dat doe ik dus niet! Ik zie hem niet als bezit, maar ik kom wél voor mezelf op. Hij mag er van alles van vinden! Dat maakt mij niet uit. Maar hij heeft niet het recht om zo kwaad te worden, mij te beschuldigen van "tegen dingen aanschoppen" en mij te dwingen om er eentje te dragen. Dat. Is. Mijn. Keuze.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:52:08 #121
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196341891
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:49 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Maar dat doe ik dus niet! Ik zie hem niet als bezit, maar ik kom wél voor mezelf op. Hij mag er van alles van vinden! Dat maakt mij niet uit. Maar hij heeft niet het recht om zo kwaad te worden, mij te beschuldigen van "tegen dingen aanschoppen" en mij te dwingen om er eentje te dragen. Dat. Is. Mijn. Keuze.
Maar als hij jouw keuze moet accepteren is het toch eerlijk dat jij ook zijn keuze moet accepteren? Hij wil je blijkbaar niet in de auto hebben zonder mondkapje, dan moet jij dat volgens je eigen logica ook respecteren en accepteren en ga je lopen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_196341894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Hij heeft alle recht om een consequentie aan jouw gedrag te verbinden. Hij is niet verplicht zich daaraan te onderwerpen of zo :{w
Als jij zo in een relatie staat, ben je knettergek. :D Ik heb gelukkig niet zo'n relatie. :)
Als wij wat afgesproken hebben dan houdt hij zich daaraan. Hij zou mij ophalen als ik hem belde.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196341920
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:52 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Maar als hij jouw keuze moet accepteren is het toch eerlijk dat jij ook zijn keuze moet accepteren? Hij wil je blijkbaar niet in de auto hebben zonder mondkapje, dan moet jij dat volgens je eigen logica ook respecteren en accepteren en ga je lopen.
Zucht. Het ging NIET om de auto in met mondkapje!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:53:37 #124
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196341921
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:49 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Maar dat doe ik dus niet! Ik zie hem niet als bezit, maar ik kom wél voor mezelf op. Hij mag er van alles van vinden! Dat maakt mij niet uit. Maar hij heeft niet het recht om zo kwaad te worden, mij te beschuldigen van "tegen dingen aanschoppen" en mij te dwingen om er eentje te dragen. Dat. Is. Mijn. Keuze.
Hij heeft het recht op zijn emoties en zeker om jou te beschuldigen van tegen dingen aanschoppen want dat is zijn mening en die mag hij uitdragen. Het is geen eenrichtingsverkeer of zo dat alleen jij een mening mag hebben.

Zoals ik al zei: hij wordt echt niet alleen kwaad om dat kapje, er zit wel meer scheef tussen jullie en dat blijkt ook uit alles wat je post. Ook dat lijkt vooral om het zenden te gaan en het niet accepteren van feedback.
pi_196341923
Zoek een vriend op het Jensen forum? :p

Maargoed die kerel zal er schijtziek van zijn dat hij taxi mag spelen voor een vriendin die te beroerd is om zich even aan te passen aan de maatschappij door even een mondkapje op dr smoel te zetten.

Beetje diva gedrag. Hij zal wel niks beters kunnen krijgen dat hij nog niet vertrokken is.

[ Bericht 80% gewijzigd door tstile op 20-11-2020 22:04:30 ]
pi_196341971
Mensen, het ging dus NIET om in de auto zitten met mondkapje!! We wonen samen for christ sake, dan hoef je geen mondkapje op in de auto!

Hij was kwaad dat ik niet weer naar binnen wilde bij m'n afspraak met mondkapje om!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:56:19 #127
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196341994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Hij heeft het recht op zijn emoties en zeker om jou te beschuldigen van tegen dingen aanschoppen want dat is zijn mening en die mag hij uitdragen. Het is geen eenrichtingsverkeer of zo dat alleen jij een mening mag hebben.

Zoals ik al zei: hij wordt echt niet alleen kwaad om dat kapje, er zit wel meer scheef tussen jullie en dat blijkt ook uit alles wat je post. Ook dat lijkt vooral om het zenden te gaan en het niet accepteren van feedback.
Ik begin haast te geloven dat dit een dominant-submissive relationship is en dat hij opgewonden raakt van het gedrag van zijn vriendin, ik kan haast geen andere verklaring bedenken. Hij zal er vast vrijwillig inzitten.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_196342020
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:55 schreef -Ferb- het volgende:
Mensen, het ging dus NIET om in de auto zitten met mondkapje!! We wonen samen for christ sake, dan hoef je geen mondkapje op in de auto!

Hij was kwaad dat ik niet weer naar binnen wilde bij m'n afspraak met mondkapje om!
Dat snapt iedereen. :')
Hij is kwaad omdat jij je als een klein kind gedraagt
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:58:47 #129
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196342035
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:52 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Als jij zo in een relatie staat, ben je knettergek. :D Ik heb gelukkig niet zo'n relatie. :)
Jawel hoor, want jij kreeg een reactie op jouw gedrag. Dat jij hem niet accepteert is een tweede.
quote:
Als wij wat afgesproken hebben dan houdt hij zich daaraan. Hij zou mij ophalen als ik hem belde.
Wat na veel te korte tijd was omdat jij weigert een mondkapje te dragen met een kulreden. Het ergste is nog dat je dat laatste nog niet zou aannemen van Jezus Christus persoonlijk als je aan de beademing zou liggen.

Dit is je partner die het beste met het voorheeft en het enige wat jij oppikt is een machtsstrijd-element waarin jij per se gelijk wilt krijgen want stel je voor dat jouw mening niet voor heilig aangenomen wordt. Die van hem accepteer je niet maar o wee als het andersom is.
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:02:46 #130
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196342098
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:55 schreef -Ferb- het volgende:
Mensen, het ging dus NIET om in de auto zitten met mondkapje!! We wonen samen for christ sake, dan hoef je geen mondkapje op in de auto!

Hij was kwaad dat ik niet weer naar binnen wilde bij m'n afspraak met mondkapje om!
Wat gek zeg. Jij weet van tevoren dat je het daar op moet, gaat er desondanks heen en laat je zelfs
rijden. Dan ga je ook nog daar staan weigeren en verrast doen dat je niet naar binnen mag en hij mag de gevolgen van jouw moeilijke gedoe opruimen.

Maar het gaat er alleen om dat hij daar niks van mag zeggen.
pi_196342110
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:57 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Dat snapt iedereen. :')
Hij is kwaad omdat jij je als een klein kind gedraagt
Ik gedraag me niet als een klein kind en ik schop niet tegen dingen aan. Ik heb goede argumenten om geen mondkapje te willen dragen. Ik kom voor mezelf op. Dit doe ik pas sinds een paar jaar, vroeger zou ik dat nml niet doen. Ik mag voor mezelf opkomen!

En als mijn vriend eens niet gelijk zo kwaad zou worden zou er een normaal gesprek plaats kunnen vinden. Want ik ben daar wel toe in staat, om op een normale manier dingen te zeggen. Maar als hij gelijk zo kwaad wordt, ja dan word ik ook iets feller ja. Logisch.

Er is gewoon geen gesprek mogelijk met mijn vriend, over wat voor onderwerp dan ook.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196342136
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Jawel hoor, want jij kreeg een reactie op jouw gedrag. Dat jij hem niet accepteert is een tweede.
[..]

Wat na veel te korte tijd was omdat jij weigert een mondkapje te dragen met een kulreden. Het ergste is nog dat je dat laatste nog niet zou aannemen van Jezus Christus persoonlijk als je aan de beademing zou liggen.

Dit is je partner die het beste met het voorheeft en het enige wat jij oppikt is een machtsstrijd-element waarin jij per se gelijk wilt krijgen want stel je voor dat jouw mening niet voor heilig aangenomen wordt. Die van hem accepteer je niet maar o wee als het andersom is.
Ik heb een aantal goede argumenten om geen mondkapje te willen dragen. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:05:16 #133
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196342145
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:56 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik begin haast te geloven dat dit een dominant-submissive relationship is en dat hij opgewonden raakt van het gedrag van zijn vriendin, ik kan haast geen andere verklaring bedenken. Hij zal er vast vrijwillig inzitten.
Het klinkt in elk geval als een hoop gedoe en niet erg liefdevol. Zo'n wisselwerking ontstaat natuurlijk gedurende een langere periode.

"Ineens" zit je dan schreeuwend naast elkaar in de auto.
pi_196342155
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:04 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik heb een aantal goede argumenten om geen mondkapje te willen dragen. :)
Die je zelf verzonnen hebt...
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_196342162
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:03 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik gedraag me niet als een klein kind en ik schop niet tegen dingen aan. Ik heb goede argumenten om geen mondkapje te willen dragen. Ik kom voor mezelf op. Dit doe ik pas sinds een paar jaar, vroeger zou ik dat nml niet doen. Ik mag voor mezelf opkomen!

En als mijn vriend eens niet gelijk zo kwaad zou worden zou er een normaal gesprek plaats kunnen vinden. Want ik ben daar wel toe in staat, om op een normale manier dingen te zeggen. Maar als hij gelijk zo kwaad wordt, ja dan word ik ook iets feller ja. Logisch.

Er is gewoon geen gesprek mogelijk met mijn vriend, over wat voor onderwerp dan ook.
Overal waar je nu heengaat loop je kans zo'n ding op te moeten. Zefls bij de bouwmarkt gaven ze me zo'n ding.

Je kan best ff zo'n ding op zetten ook al vind je het onzin. Ik vind zoveel dingen onzin in de maatschappij. maar over zulke onbenullige dingen kost het meer energie dan het waard is om er een punt van te maken.
pi_196342191
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Jawel hoor, want jij kreeg een reactie op jouw gedrag. Dat jij hem niet accepteert is een tweede.
[..]

Wat na veel te korte tijd was omdat jij weigert een mondkapje te dragen met een kulreden. Het ergste is nog dat je dat laatste nog niet zou aannemen van Jezus Christus persoonlijk als je aan de beademing zou liggen.

Dit is je partner die het beste met het voorheeft en het enige wat jij oppikt is een machtsstrijd-element waarin jij per se gelijk wilt krijgen want stel je voor dat jouw mening niet voor heilig aangenomen wordt. Die van hem accepteer je niet maar o wee als het andersom is.
Ik heb een aantal goede argumenten om geen mondkapje te willen dragen. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:02 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat gek zeg. Jij weet van tevoren dat je het daar op moet, gaat er desondanks heen en laat je zelfs
rijden. Dan ga je ook nog daar staan weigeren en verrast doen dat je niet naar binnen mag en hij mag de gevolgen van jouw moeilijke gedoe opruimen.

Maar het gaat er alleen om dat hij daar niks van mag zeggen.
Ik wist dat niet. En buiten op het bord stond zelfs dat het gedoogd is om geen mondkapje te dragen als je dat niet kunt wegens welke reden dan ook. Ik heb zelfs een smoes gebruikt waarom ik er geen kan dragen. Alsnog mocht ik niet door.

Nogmaals: mijn vriend hoefde niet mee! Hij had gewoon thuis kunnen blijven, maar hij wilde per se mee om iets in de stad te doen.

"Gevolgen opruimen van mijn moeilijke gedoe"? :') Het was afgesproken dat hij me zou ophalen als ik belde.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:08:43 #137
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196342194
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:04 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik heb een aantal goede argumenten om geen mondkapje te willen dragen. :)
Van wat ik heb gelezen van je heb je dat niet maar heb je zelf iets verzonnen waar elke longarts binnen 1,5 seconde klaar mee zou zijn en ben je vooral geschokt dat anderen, waaronder je partner, niet meegaan in je lulverhaal.
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:08:46 #138
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_196342195
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:03 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik gedraag me niet als een klein kind en ik schop niet tegen dingen aan. Ik heb goede argumenten om geen mondkapje te willen dragen. Ik kom voor mezelf op. Dit doe ik pas sinds een paar jaar, vroeger zou ik dat nml niet doen. Ik mag voor mezelf opkomen!

En als mijn vriend eens niet gelijk zo kwaad zou worden zou er een normaal gesprek plaats kunnen vinden. Want ik ben daar wel toe in staat, om op een normale manier dingen te zeggen. Maar als hij gelijk zo kwaad wordt, ja dan word ik ook iets feller ja. Logisch.

Er is gewoon geen gesprek mogelijk met mijn vriend, over wat voor onderwerp dan ook.
OMG, jij bent er zo een die door je psycholoog is aangepraat dat je assertiever moet zijn en jezelf op de eerste plaats moet zetten. Ja, en dan moet ieder ander maar een stapje terug doen en zichzelf op de laatste plaats zetten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:09:58 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196342223
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:08 schreef livelink het volgende:

[..]

OMG, jij bent er zo een die door je psycholoog is aangepraat dat je assertiever moet zijn en jezelf op de eerste plaats moet zetten. Ja, en dan moet ieder ander maar een stapje terug doen en zichzelf op de laatste plaats zetten.
Ach welnee, maak je geen illusies, haar posts van jaren geleden zijn van hetzelfde kaliber, ze gedraagt zich al jaren zo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196342236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:05 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Die je zelf verzonnen hebt...
Dat is jouw aanname... :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:11:04 #141
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196342248
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:08 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

...
Ik heb zelfs een smoes gebruikt waarom ik er geen kan dragen.
...
Maar je doet niet moeilijk hoor meid. :{w
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:12:17 #142
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196342272
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:03 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

...

Er is gewoon geen gesprek mogelijk met mijn vriend, over wat voor onderwerp dan ook.
Ik vermoed dat jouw vriend hetzelfde over jou zegt. Tevens opnieuw niet echt een teken van een fijne relatie dit.
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 22:12:37 #143
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196342283
Bedankt, je hebt mij aan het lachen gemaakt.
Ik hoop alleen maar dat je posts niet serieus zijn.
pi_196342310
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:08 schreef livelink het volgende:

[..]

OMG, jij bent er zo een die door je psycholoog is aangepraat dat je assertiever moet zijn en jezelf op de eerste plaats moet zetten. Ja, en dan moet ieder ander maar een stapje terug doen en zichzelf op de laatste plaats zetten.
Nee, ik heb dit zelf besloten nadat ik voor het eerst écht voor mezelf heb gekozen eind 2018. Daarna ben ik dat meer gaan doen. Omdat ik het verdien om voor mezelf op te komen. Ik heb goede argumenten om geen mondkapje te willen dragen. Ik kan mijn vriend zo plat lullen, dat hij geen tegenwoord meer heeft. (Zo werkt een discussie mi.)

Als het was dat ik dat deed om tegen dingen aan te schoppen dan had je gelijk, maar dat doe en wil ik niet. Ik sta in mijn recht met mijn argumenten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:14:58 #145
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196342325
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:10 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat is jouw aanname... :)
Tuurlijk joh. Geen medisch professional zal jou zoiets hebben verteld. Inhoudelijk slaat het nergens op en daarnaast is het inmiddels wel duidelijk dat jij niks aanneemt van een ander dus dan zou je het beter hebben geweten _O-
pi_196342344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:14 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Geen medisch professional zal jou zoiets hebben verteld. Inhoudelijk slaat het nergens op en daarnaast is het inmiddels wel duidelijk dat jij niks aanneemt van een ander dus dan zou je het beter hebben geweten _O-
Wie zegt dat de argumenten allemaal medisch zijn? :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196342357
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:14 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nee, ik heb dit zelf besloten nadat ik voor het eerst écht voor mezelf heb gekozen eind 2018. Daarna ben ik dat meer gaan doen. Omdat ik het verdien om voor mezelf op te komen. Ik heb goede argumenten om geen mondkapje te willen dragen. Ik kan mijn vriend zo plat lullen, dat hij geen tegenwoord meer heeft. (Zo werkt een discussie mi.)

Als het was dat ik dat deed om tegen dingen aan te schoppen dan had je gelijk, maar dat doe en wil ik niet. Ik sta in mijn recht met mijn argumenten.
You go Girl!!
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:17:43 #148
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196342361
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:14 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

...
Ik kan mijn vriend zo plat lullen, dat hij geen tegenwoord meer heeft. (Zo werkt een discussie mi.)
...
Tja...
Ik vermoed dat je gewoon doordramt zoals hier en blijft zenden tot de ander denkt van zak erin. Ik ga dat ook maar eens doen. Veel succes de volgende keer dat je je relatie verder versjteert met moeilijk gedoe. :W
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:18:01 #149
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196342364
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:03 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik gedraag me niet als een klein kind en ik schop niet tegen dingen aan. Ik heb goede argumenten om geen mondkapje te willen dragen. Ik kom voor mezelf op. Dit doe ik pas sinds een paar jaar, vroeger zou ik dat nml niet doen. Ik mag voor mezelf opkomen!

En als mijn vriend eens niet gelijk zo kwaad zou worden zou er een normaal gesprek plaats kunnen vinden. Want ik ben daar wel toe in staat, om op een normale manier dingen te zeggen. Maar als hij gelijk zo kwaad wordt, ja dan word ik ook iets feller ja. Logisch.

Er is gewoon geen gesprek mogelijk met mijn vriend, over wat voor onderwerp dan ook.
Hey, even, ik heb in een relatie vol misbruik gezeten en sinds ik daar uit ben laat ik ook niet meer over me heen lopen: het is mijn allerbelangrijkste grens die ik iedere seconde van de dag bewaak. Maar dit kan ook zonder een complete hittepetit te zijn. Als iemand over je heen loopt, over een grens gaat of iets doet wat je niet prettig vindt, dan kun je dat aangeven bij diegene. Daarop kan hij/zij uitleggen wat zijn/haar reden voor dit gedrag is. Zomaar ineens heb je dan een gesprek tussen twee volwassenen waarin beide partijen zich gerespecteerd en gehoord voelen, ondanks dat ze wellicht van meningen verschillen en blijven verschillen. Waarom moet het zo driftig? Jij kan daar zelf ook niet gelukkig van worden.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_196342403
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:03 schreef -Ferb- het volgende:

[..]


Er is gewoon geen gesprek mogelijk met mijn vriend, over wat voor onderwerp dan ook.
Als ik kijk naar je pohi van deze en je andere account ‘overkomt’ je dat vaker, ook bij andere mensen.
Ik zie één gemene deler....

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:10 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat is jouw aanname... :)
Kom dan eens met bronnen waarom een mondkapje jouw immuunsysteem zou aantasten? Want dat is toch een van je redenen? Zonder bronnen blijft het JOUW aanname.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:14 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik kan mijn vriend zo plat lullen, dat hij geen tegenwoord meer heeft. (Zo werkt een discussie mi.)


Nee, zo werkt een discussie niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')