Moet jij niet in een Abid topic klagen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:45 schreef Dries4Ever het volgende:
Iemand zou je blonde vossenhol moeten poeren met je kuttopics
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:45 schreef Dries4Ever het volgende:
Er was een tijd dat jij Phoenyxyz zei en ik stokjxy. Ben je dat vergeten? Wat is er gebeurd dat we niet meer BFF's zijn?quote:
Ik denk doordat we elkaar beter zijn begrijpen we elkaar gewoon bij de naam aanspreken. Vroeger was je brutaler en vond ik het daarom terechter om je Phoenyxz te noemen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Er was een tijd dat jij Phoenyxyz zei en ik stokjxy. Ben je dat vergeten? Wat is er gebeurd dat we niet meer BFF's zijn?
He? Waar heb je het over? Ik heb meer bans gekregen sinds het begin van die tijd dat wij elkaar leerden kennen. Ik denk dat je me gewoon niet meer als brutaal wil zien omdat je eraan gewend bent geraakt, ik ben nog steeds dezelfde persoon als dat ik wasquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk doordat we elkaar beter zijn begrijpen we elkaar gewoon bij de naam aanspreken. Vroeger was je brutaler en vond ik het daarom terechter om je Phoenyxz te noemen.
Aha, ik merk wel een verandering. Ik moet zeggen dat jij wel een gewaardeerde user bent geworden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:11 schreef phoenyx het volgende:
[..]
He? Waar heb je het over? Ik heb meer bans gekregen sinds het begin van die tijd dat wij elkaar leerden kennen. Ik denk dat je me gewoon niet meer als brutaal wil zien omdat je eraan gewend bent geraakt, ik ben nog steeds dezelfde persoon als dat ik was
Nou dat blijkt niet echt uit al jequote:Op vrijdag 20 november 2020 20:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, ik merk wel een verandering. Ik moet zeggen dat jij wel een gewaardeerde user bent geworden.
Ik zou datzelfde hebben geantwoord als het jegens een andere user was. Het ging om de stijl van de opmerking. Niet jegens jou als user.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:14 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou dat blijkt niet echt uit al jeals iemand zegt, en ik quote:
Je zegt user, maar er schuilt een persoon achter die user. Dat is iets wat mensen soms lijken te vergeten. Ik ben een persoon van vlees en bloed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zou datzelfde hebben geantwoord als het jegens een andere user was. Het ging om de stijl van de opmerking. Niet jegens jou als user.
Voelde jij je niet gesteund met mijn reactie?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je zegt user, maar er schuilt een persoon achter die user. Dat is iets wat mensen soms lijken te vergeten. Ik ben een persoon van vlees en bloed.
Nee want je zegt alsnog dat mijn stijl niet goed wasquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Voelde jij je niet gesteund met mijn reactie?
Huh... Naja, kom laten we gaan spelen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee want je zegt alsnog dat mijn stijl niet goed was
Alleen wij 2?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Huh... Naja, kom laten we gaan spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |