In de 3FM lijst deed impossible het iets beter en iedereen op 2 ligt jankend in de vangrail van impossible.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Impossible en Soldier On redelijk gelijk op gaan
Child in Timequote:Op zaterdag 21 november 2020 10:49 schreef ok01 het volgende:
Rollercoaster gaat denk ik op plek 3 belanden. Het belangrijkste voor mij is dat Child In Time weer in de top 10 komt.
De single daarvoor van NBT was veel leuker: is everybody going crazy?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Extreem gehypet door Radio 2 een maandje terug. Daarnaast ook echt geen onaardig nummer.
Ja, en daarom zal die dus ook niet de hoogste binnenkomer worden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
Bij die discussie over hoogste binnenkomer, is iedereen The Weeknd al vergeten?
Eensquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
De single daarvoor van NBT was veel leuker: is everybody going crazy?
Oh ja, die gaat ook wel hoog binnenkomenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en daarom zal die dus ook niet de hoogste binnenkomer worden.
Time To Give twee jaar terug.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso hebben Nederlandse artiesten een streepje voor op Radio 2. Want benaderbaar en dergelijke. Ze zullen niet snel een buitenlandse hit pushen als hoogste binnenkomer
Tot op heden vaker niet dan wel een Nederlandse hoogste binnenkomer. Voor Danny vorig jaar was de laatste Racoon in 2014.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso hebben Nederlandse artiesten een streepje voor op Radio 2. Want benaderbaar en dergelijke. Ze zullen niet snel een buitenlandse hit pushen als hoogste binnenkomer
Deze werd wel sterk gepusht inderdaad, maar was toen zelfs geeneens de hoogste nieuwkomer.quote:
Het zou kunnen zijn dat het initiatief overwaait, maar kan inderdaad ook binnen de Q-bubble blijven, ben benieuwd. De aanleiding van het stemmen op het nummer buiten beschouwing gelaten vind ik het zelf echt een leuk liedje.quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Rio stond zo hoog in de Q Top 1000 omdat ze ochtendshow-sidekick Fred van Leer wilden steunen. Radio 2 is as far as I'm concerned een Fred van Leer-vrije zender (of ik luister op de verkeerde momenten).
Een van de leukste initiatief nummers sinds Pokémon. Lekker vrolijk in de top 10.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat het initiatief overwaait, maar kan inderdaad ook binnen de Q-bubble blijven, ben benieuwd. De aanleiding van het stemmen op het nummer buiten beschouwing gelaten vind ik het zelf echt een leuk liedje.
Het zou me niet verbazen als radio 2 er een stokje voor steekt als dit weer dreigt te gebeuren. Vorig jaar hadden de boeren her en der nog wat sympathie maar met de stupide protesten en vergelijkingen met Jodenvervolging hebben ze denk ik best wel afgedaan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou het definitieve failliet van de lijst zijn.
Uiteindelijk zijn de grootste Nederlandse hits vaak niet besteed aan top 2000 stemmers tegenwoordig. Veel hiphop.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Tot op heden vaker niet dan wel een Nederlandse hoogste binnenkomer. Voor Danny vorig jaar was de laatste Racoon in 2014.
[..]
Deze werd wel sterk gepusht inderdaad, maar was toen zelfs geeneens de hoogste nieuwkomer.
Ik wel.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, best een leuk liedje. Maar er zijn zo'n 100.000 leuke liedjes. Die hoeven van mij niet allemaal in de top 2000...quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat het initiatief overwaait, maar kan inderdaad ook binnen de Q-bubble blijven, ben benieuwd. De aanleiding van het stemmen op het nummer buiten beschouwing gelaten vind ik het zelf echt een leuk liedje.
Ja, zo'n programma al "Beste zangers" komt de kwaliteit van de top 2000 niet ten goedequote:Op zaterdag 21 november 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Ik ben heel even Suzan en Freek vergeten en nu ook nog eens die nog zoutelozere kopie van Jaap Reesema en Pommelien, welke nu veel wordt gedraaid.
Dit jaar eerder beginnen met drinkenquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:37 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar was Child in Time echt veel te vroeg. Ik was nog heulemaal niet dronken toen ie werd gedraaid en dat klopte dus niet.
Geen zorgen, ik ben in maart al begonnenquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit jaar eerder beginnen met drinken
quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:37 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar was Child in Time echt veel te vroeg. Ik was nog heulemaal niet dronken toen ie werd gedraaid en dat klopte dus niet.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben in maart al begonnen
Pippen zit al acht maanden te nippenquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben in maart al begonnen
Dat was ook wat ik dachtquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit jaar eerder beginnen met drinken
Oh god inderdaad ja. Ik noem ze zelf de AH-huismerk-versie van Suzan en Freek.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Ik ben heel even Suzan en Freek vergeten en nu ook nog eens die nog zoutelozere kopie van Jaap Reesema en Pommelien, welke nu veel wordt gedraaid.
Laten we het hopen 🤞quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als radio 2 er een stokje voor steekt als dit weer dreigt te gebeuren. Vorig jaar hadden de boeren her en der nog wat sympathie maar met de stupide protesten en vergelijkingen met Jodenvervolging hebben ze denk ik best wel afgedaan.
Tijd om Waldo De Los Rios terug in de lijst te stemmen!quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik ben weer van plan om een klassiek stuk in de lijst te zetten.
Wie houdt er nog meer van klassieke muziek?
Opera-muziek mag ook: Barcelona, en Phantom of the opera etc.
Waarom zo weinig klassiek. En ik heb nog een hele riedel Keltische en Russische nummers.
zou daar serieus nog wel veel op gestemd gaan worden? Boeren hebben hun publieke support dit jaar toch redelijk naar de vaantjes geholpenquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het werd nog pijnlijker doordat Normaal er nog boven stond
wth is Pommelien nu weer? Ik weet dat YT het wel zal hebben maar ik ben bang te gaan checkenquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Ik gok dat dat op het platteland wel meevalt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou daar serieus nog wel veel op gestemd gaan worden? Boeren hebben hun publieke support dit jaar toch redelijk naar de vaantjes geholpen
hmmmm, true truequote:Op zaterdag 21 november 2020 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok dat dat op het platteland wel meevalt.
En de sympathisanten die ze in steden hadden zullen echt niet op Keerl gestemd hebben vorig jaar.
Ik denk dat het wel de top 100 uit isquote:Op zaterdag 21 november 2020 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou daar serieus nog wel veel op gestemd gaan worden? Boeren hebben hun publieke support dit jaar toch redelijk naar de vaantjes geholpen
quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:18 schreef cafca het volgende:
Ik heb geen idee wat de hoogste binnenkomers zullen zijn, maar kan wel vast voorspellen dat er een hoop nummers té hoog zullen binnenkomen
we moeten toch wel irritaties overhouden immers, anders wordt dit de zoveelste teleurstelling in 2020quote:
Ik ken het niet maar heb sowieso al een hekel aan mensen/bands/whatever die denken leuk te zijn door iets "creatief" te schrijven. Kom, laten we de "e" niet schrijven, leuk jonge!quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:14 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat Blinding lights van The Weeknd hoog binnenkomt
Ouwzurquote:Op zaterdag 21 november 2020 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar heb sowieso al een hekel aan mensen/bands/whatever die denken leuk te zijn door iets "creatief" te schrijven. Kom, laten we de "e" niet schrijven, leuk jonge!
Hunebedden hebben vaak grote stenen hoor..quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:01 schreef Cassa95 het volgende:
Verbaas me altijd onder een hoe grote steen mensen kunnen leven door in de afgelopen 12 maanden Blinding Lights niet gehoord te hebben
Ik heb het vast wel ooit gehoord, maar luister weinig radio,zeker dit jaar waarin ik nauwelijks auto gereden heb. Het is iig bij mij niet blijven hangenquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:01 schreef Cassa95 het volgende:
Verbaas me altijd onder een hoe grote steen mensen kunnen leven door in de afgelopen 12 maanden Blinding Lights niet gehoord te hebben
Ja, zoals the Beatles, the Byrds, Led Zeppelin....quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar heb sowieso al een hekel aan mensen/bands/whatever die denken leuk te zijn door iets "creatief" te schrijven.
Wat vind je van de Beatles, Byrds en Monkees dan?quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar heb sowieso al een hekel aan mensen/bands/whatever die denken leuk te zijn door iets "creatief" te schrijven. Kom, laten we de "e" niet schrijven, leuk jonge!
En Jon Bovi?quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat vind je van de Beatles, Byrds en Monkees dan?
Preciesquote:Op zaterdag 21 november 2020 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten toch wel irritaties overhouden immers, anders wordt dit de zoveelste teleurstelling in 2020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |