Als jij ergens van beschuldigd wordt wil je dat toch ook 100% bewezen zien?quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:09 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit grote onrecht te boven komt
Ik twijfel geen moment aan zijn onschuld. Een monster is het.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als jij ergens van beschuldigd wordt wil je dat toch ook 100% bewezen zien?
Precies. Heel begrijpelijk dat er bij deze zaak veel emoties spelen, maar de rechtspraak dient zich hier ver van te houden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als jij ergens van beschuldigd wordt wil je dat toch ook 100% bewezen zien?
Uw mening was vooraf dan ook ophanging dan wel steniging op het dorpsplein.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klets niet zo dom
Ik vond het een zeer goed oordeel en zeer goed onderbouwd
Ik had dit wel verwacht, maar dan ook met TBS
[..]
Jos die had geen TV
Goede zaak weer van P R de Vries
Dat zou niet verkeerd zijn geweest als straf in deze zaakquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Uw mening was vooraf dan ook ophanging dan wel steniging op het dorpsplein.
Kijk nu eens objectief naar de geleverde bewijsvoering, die is flinterdun.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik twijfel geen moment aan zijn onschuld. Een monster is het.
Jos is een enge vent, mijn onderbuik zegt ook dat hem de dood van de Nicky kan worden verweten, maar gelukkig mag er in Nederland niemand worden veroordeeld op basis van mijn onderbuikgevoel. Bij de manier waarop naar een veroordeling van Brech wordt toegeredeneerd heb ik wel mijn twijfels.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:09 schreef damsco het volgende:
Misschien kunnen bepaalde fokkers hier een “Vrienden van Jos Brech” stichting oprichten. Kunnen jullie mooi een crowdfunding opzetten om hem financieel te ondersteunen, filmavonden met de beste pron films uit de collectie van Jos, samen bushcraften in Europa en af en toe een bonte avond voor de kids.
En terecht, een dergelijk uitspraak verwacht je niet in een rechtsstaat waar we met feiten werken en niet met aannames en vermoedens.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
rochthoef maakt gehakt van het vonnis
nee ik vind 12 jaar primaquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Uw mening was vooraf dan ook ophanging dan wel steniging op het dorpsplein.
XzazGod.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:18 schreef xzaz het volgende:
De rechter heeft dus geconcludeerd dat hij wel DE dader is. Goed dat het dan tot een veroordeling is gekomen! Straf vind ik persoonlijk dan nog te laag.
Op basis van vermoedens en aannames, bezopen. Geen enkel bewezen feit dat zonder gerede twijfel is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:18 schreef xzaz het volgende:
De rechter heeft dus geconcludeerd dat hij wel DE dader is. Goed dat het dan tot een veroordeling is gekomen! Straf vind ik persoonlijk dan nog te laag.
Tja, krijgt hij natuurlijk wel een vergoeding voor die dan verder oploopt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:19 schreef Lurf het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het een politieke uitspraak is van de rechtbank, wetende dat de kans op vrijspraak in hoger beroep niet denkbeeldig is. Als Brech dan inderdaad wordt vrijgesproken hebben ze toch het signaal afgegeven dat iedereen die hem schuldig vond en vindt toch wel een beetje gelijk heeft. Als ze hem nu hadden vrijgesproken had dat een enorme rel opgeleverd. Als ze straks gecorrigeerd worden door de hogere rechtbank is dat toch wat minder erg. En Brech heeft tegen die tijd toch alweer een flinke poos in de gevangenis gezeten.
Schadevergoeding incoming.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:19 schreef Lurf het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het een politieke uitspraak is van de rechtbank, wetende dat de kans op vrijspraak in hoger beroep niet denkbeeldig is. Als Brech dan inderdaad wordt vrijgesproken hebben ze toch het signaal afgegeven dat iedereen die hem schuldig vond en vindt toch wel een beetje gelijk heeft. Als ze hem nu hadden vrijgesproken had dat een enorme rel opgeleverd. Als ze straks gecorrigeerd worden door de hogere rechtbank is dat toch wat minder erg. En Brech heeft tegen die tijd toch alweer een flinke poos in de gevangenis gezeten.
Ik vermoed dat het verder ook niet goed gaat uitpakken voor Brech.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Over een jaar gebeurt dat vanzelf.
Het tokkievolk vindt het allemaal prachtig dan, geweldig, we sluiten iemand op omdat we denken dat hij schuldig is, niet omdat we het kunnen bewijzen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:19 schreef Lurf het volgende:
Over 6 a 7 jaar loopt hij al weer buiten hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ik vind 12 jaar prima
dan is Jos 60 zijn leven naar de klote , mooi
5 a 6 jaar.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Over 6 a 7 jaar loopt hij al weer buiten hoor.
Ik denk dat de heren mede gevangenen hem nog wel een paar zeepjes op laten rapen , die 12 jaar dat zal geen feest zijnquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:18 schreef xzaz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |