Heel apart, gember achtig..quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Die hadden het bier begin van de week al op geloof ik
Ik hoor bij "men"quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:40 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd naar wat men van de Westmalle gaat vinden
Is ie lekker?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze IPA smaakt ook naar grapefruit.
in DTS vastgeplakt misschienquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:40 schreef Flory het volgende:
En @:shiitake?
Zit zeker nog aan de koffie
jaaaaquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik (lees wij) hopen dit in 2021 nog een keer live te doen. Maar dan gewoon hier in het Nijnenhol![]()
Klinkt leukquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik (lees wij) hopen dit in 2021 nog een keer live te doen. Maar dan gewoon hier in het Nijnenhol![]()
Ben ook niet dol op gember, maar gooi maar op de volgende lijstquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel apart, gember achtig..
Ben geen gember fan, maar weet geen ander woord.
Heerlijk wel! Echt. Maar apart.
Zou hem kunnen aanraden voor een volgend spel.
En de naam hč;
White Mamba!
Jij mag naast me op het utozeiltjequote:
Samen spetteren?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij mag naast me op het utozeiltje
Ik ben erbij!quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Tof Ik zal hem niet vies makenquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij mag naast me op het utozeiltje
Ja, fris maar wel zwaar.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:42 schreef pullup het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Grapjas
Ik roei hem de moederquote:
Ja!quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Die ga ik ook niet helemaal opdrinken. Vorige week viel het niet goed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan straks nog een tripel er achteraan
Ik heb een blikje.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Meeste gewicht zal wel in het flesje zitten
Ik heb een ( denk ik ) leuke aansluiter, maar luister eerst ff jouw keuze uitquote:
Misschien deze wel weerquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die ga ik ook niet helemaal opdrinken. Vorige week viel het niet goed.
Gewoon wakker rossen helpt beterquote:
Verstandig!quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die ga ik ook niet helemaal opdrinken. Vorige week viel het niet goed.
Geen idee of ie lurkt, posten gaat in ieder geval niet.quote:
Ow, ik denk dat ik snap wat je zegtquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of ie lurkt, posten gaat in ieder geval niet.
Ja van de zomer gaat deze nog wel eens meequote:Op vrijdag 20 november 2020 20:48 schreef espri het volgende:
Deze komt wel op mn lijstje van nog eens hoor.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm als ik het zo lees..
Er zijn juigers, maar ook mensen die eerst juigden en later afhaakten..
Hoe is de nadronk?
Ik was de volgende dag opgeknapt. Ik doe vandaag even voorzichtig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien deze wel weer
Of nog niet helemaal opgeknapt?
Nog steeds lekker vind ik.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm als ik het zo lees..
Er zijn juigers, maar ook mensen die eerst juigden en later afhaakten..
Hoe is de nadronk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |