Ja!quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik (lees wij) hopen dit in 2021 nog een keer live te doen. Maar dan gewoon hier in het Nijnenhol![]()
Die ga ik ook niet helemaal opdrinken. Vorige week viel het niet goed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan straks nog een tripel er achteraan
Ik heb een blikje.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Meeste gewicht zal wel in het flesje zitten
Ik heb een ( denk ik ) leuke aansluiter, maar luister eerst ff jouw keuze uitquote:
Misschien deze wel weerquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die ga ik ook niet helemaal opdrinken. Vorige week viel het niet goed.
Gewoon wakker rossen helpt beterquote:
Verstandig!quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die ga ik ook niet helemaal opdrinken. Vorige week viel het niet goed.
Geen idee of ie lurkt, posten gaat in ieder geval niet.quote:
Ow, ik denk dat ik snap wat je zegtquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of ie lurkt, posten gaat in ieder geval niet.
Ja van de zomer gaat deze nog wel eens meequote:Op vrijdag 20 november 2020 20:48 schreef espri het volgende:
Deze komt wel op mn lijstje van nog eens hoor.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm als ik het zo lees..
Er zijn juigers, maar ook mensen die eerst juigden en later afhaakten..
Hoe is de nadronk?
Ik was de volgende dag opgeknapt. Ik doe vandaag even voorzichtig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien deze wel weer
Of nog niet helemaal opgeknapt?
Nog steeds lekker vind ik.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm als ik het zo lees..
Er zijn juigers, maar ook mensen die eerst juigden en later afhaakten..
Hoe is de nadronk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |