Jawel eens gehad, maar mijn standaard bier blijft Alfaquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]Ah dat ken ik niet
Vast wel goed te doen
blackquote:
Gelukkig hebben we ruime keuze en verschillende smaken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel eens gehad, maar mijn standaard bier blijft Alfa
Ga ik wel doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fris, licht, probeer hem eens
thee plant.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OK, en welk plantje zit daar dan in?
Ik had zelf ook ff gegoogled.. Thee plant? Voelt wat gemakkelijk.quote:
Van de thee plant worden vele soorten thee gemaakt. Verschil ligt geloof ik iets met de bewerking van de theeblaadjes. Latijnse naam is camellia.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had zelf ook ff gegoogled.. Thee plant? Voelt wat gemakkelijk.
Bestaat dat? Of is dat een samenvatting?
Je hebt tenslotte duizend soorten thee
Als je er over na denkt... is bier ook gewoon theequote:Op vrijdag 20 november 2020 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van de thee plant worden vele soorten thee gemaakt. Verschil ligt geloof ik iets met de bewerking van de theeblaadjes. Latijnse naam is camellia.
alles is theequote:Op vrijdag 20 november 2020 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je er over na denkt... is bier ook gewoon thee
Gewoon iets langer bewaren na het trekken
Happy socks denk ikquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Happy socks denk ikaan de foto's te zien van een paar weken terug
Oh...ik heb zelfs mijn rode bh in de strijd gegooid ..als oorwarmers danquote:
never forgetquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh...ik heb zelfs mijn rode bh in de strijd gegooid ..als oorwarmers dan
Wat een leuke mondkapjes...quote:
De beterequote:
Roep dan gelijk ook @mario390 er maar bijquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De betere
En om in de stemming te komen geeft Helene ( Hot ) Fisher even het voorbeeld:
Die kan ook zo goed atten?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Roep dan gelijk ook @:mario390 er maar bij
🥴🥴 #doesliefquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Roep dan gelijk ook @:mario390 er maar bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |