Wie niet?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Baal wel, heb zin in Maria
Het is geen s.c. Maar eerlijk, dit gewoon een super leuk initiatief, en vind het leuk voor jullie.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag verder wel gewoon meeposten hoor
De sc is leeg want dan zitten we hier.. Nu eigenlijk ook alquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:43 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Het is geen s.c. Maar eerlijk, dit gewoon een super leuk initiatief, en vind het leuk voor jullie.![]()
Geniet ervan.
Voorspelquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
De sc is leeg want dan zitten we hier.. Nu eigenlijk ook al
Hij gaf de voorkeur aan de blaffer?!quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had vorige week wel mazzel dat ik de Corona terug kreeg van mijn hond
[ afbeelding ]
Ik ook niet...vind het echt vies, maar ik proef het nu toch nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:25 schreef FaithHealer het volgende:
Veel plezier jullie vanavond.
Ik drink geen bier, maar er schoot me ineens een biertje te binnen dat ik weleens zou willen proberen.![]()
https://www.gelderlander.(...)r-niet-van~a1d96c99/
Nog steeds niet? Hoe voel je je verder?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook niet...vind het echt vies, maar ik proef het nu toch niet
Gewoon meedoen oma-Nijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook niet...vind het echt vies, maar ik proef het nu toch niet
Ik slaap nog steeds tussen de middag omdat ik zo moe benquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Hoe voel je je verder?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik slaap nog steeds tussen de middag omdat ik zo moe ben![]()
Futloos, verder gaat het top
Jeetje dat is een hele lange zit aan het wordenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik slaap nog steeds tussen de middag omdat ik zo moe ben![]()
Futloos, verder gaat het top
Die Kaapse dacht ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het haal, is de westmalle de eerste?
Ok, goffer, nog drie kwartier erbijquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Kaapse dacht ik
D. Weet het zeker
Gewoon eerst wat ander zuipen dan maarquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, goffer, nog drie kwartier erbij
pot theequote:Op vrijdag 20 november 2020 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon eerst wat ander zuipen dan maar
Drink ik nu ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon eerst wat ander zuipen dan maar
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Drink ik nu ook
Als gewone pilsner drink ik meestal een Veltins Pilsner tegenwoordig.
Had daar herinneringen aan uit een hotel in Oostenrijk, en dat ligt nu hier el cheapo in de schap
Fris, licht, probeer hem eensquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]Ah dat ken ik niet
Vast wel goed te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |