SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Budapestenaar op 20-11-2020 11:52:18 ]
dat gaan ze ook nooit letterlijk zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd. Hij begon met vragen of het klopte wat k had geboden en voorwaarden. En toen vroeg k door of er andere biedingen waren en zei die in de top 2.
nee, dat mag hij ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd. Hij begon met vragen of het klopte wat k had geboden en voorwaarden. En toen vroeg k door of er andere biedingen waren en zei die in de top 2.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar ik ben töltött káposzta aan het maken
pciesquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat mag hij ook niet zeggen.
maar dit was vrij letterlijk: doe je nog wat erbij, of zoek je verder naar een ander huis?
Zo interpreteer ik 'm ook ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat mag hij ook niet zeggen.
maar dit was vrij letterlijk: doe je nog wat erbij, of zoek je verder naar een ander huis?
Klote spelletjes dat. Wellicht ben je de hoogste maar proberen ze het onderste uit de kan te halen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat gaan ze ook nooit letterlijk zeggen natuurlijk
die moest ik googlen.. maar had dan eerder babushka verwachtquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga je straks Bwoglárka noemen hoor.
Wordt je in de Ikea opgepakt in een badjas?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar wil ook nog ff naar de Ikea en dan naar Gergely voor de vrijdagmiddagspits begint. Dus moet maar eens in actie komen
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klote spelletjes dat. Wellicht ben je de hoogste maar proberen ze het onderste uit de kan te halen.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
klinkt als een poolse soepquote:
Ga daar lekker chillen op de bedden in m'n badjasquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt je in de Ikea opgepakt in een badjas?
Dat klinkt echt als 100 kilo aan oud Oostblokzweetquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe!quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga daar lekker chillen op de bedden in m'n badjas
Waarschijnlijk daarom.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als 100 kilo aan oud Oostblokzweet
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als 100 kilo aan oud Oostblokzweet
Een typisch Hongaarse naam voor een typisch Hongaarse vrouwquote:
Gerrie de Gergiquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een typisch Hongaarse naam voor een typisch Hongaarse vrouw
Hoewel je naam al een beetje Hongaars is door die i op het einde. Gergely zal door familie en vrienden waarschijnlijk Gergi genoemd worden
En als die dan een Gerrie doet, bwoah.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gerrie de Gergi
corrie de corgi idee
Gwergiquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoewel je naam al een beetje Hongaars is door die i op het einde. Gergely zal door familie en vrienden waarschijnlijk Gergi genoemd worden
moet wel met al die goulash en pwompwoenswoepquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als die dan een Gerrie doet, bwoah.
Hij heeft in het echt een Engelse naam, maar de verkorting eindigt toevallig ook op een iquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergeet die koolrol niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet wel met al die goulash en pwompwoenswoep
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gerrie de Gergi
corrie de corgi idee
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft in het echt een Engelse naam, maar de verkorting eindigt toevallig ook op een iWist niet dat die i op het einde in namen iets hongaars was.
En ze leefden nog lang en gelukkig in Hwongarijequote:Op vrijdag 20 november 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze namen later een hond, een cworgi
Ze kunnen beter in Zwitserland blijvenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig in Hwongarije
ik ben er net al stiekem even tussenuit gepiept om een broodje te halenquote:
Nah, mondhygiëniste eigenlijk. Maar dat typt zo kut.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oei das dan weer minder
Cwontrolee?
is ze wel lekker?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, mondhygiëniste eigenlijk. Maar dat typt zo kut.
En een blije kwok als ze rijp zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Sta je daar bij de groenteboer "ja doet u mij maar een halve kilo blije fanten, die grote gerrie en een stuk of zes kwiwi's"
"handjes de lucht in"
Smek smek smekquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Sta je daar bij de groenteboer "ja doet u mij maar een halve kilo blije fanten, die grote gerrie en een stuk of zes kwiwi's"
"handjes de lucht in"
Zal lastig te zien zijn ook, zo achter het mondkapje.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Het is een andere, want mijn reguliere is ziek.
Had ik een poos geleden, tandarts voor een wortelkanaalbehandeling, was ook een vervangster maar ik had haar nog niet goed aangekeken dus ik lig daar te wiebelen en zeg "als je mij geen pijn doet vandaag krijg je een fles whisky van me, afgesproken?"quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
mwa, op zich.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal lastig te zien zijn ook, zo achter het mondkapje.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, op zich.
Ik weet wel dat ik vroeger blij was als mijn tandarts een mondkapje op had. Want die adem werd je ook niet vrolijk van
ik heb wel een appetijtelijk typjequote:Op vrijdag 20 november 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even in knijpen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een blije kwok als ze rijp zijn.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal lastig te zien zijn ook, zo achter het mondkapje.
Steeds met die boor in je tong zekerquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik een poos geleden, tandarts voor een wortelkanaalbehandeling, was ook een vervangster maar ik had haar nog niet goed aangekeken dus ik lig daar te wiebelen en zeg "als je mij geen pijn doet vandaag krijg je een fles whisky van me, afgesproken?"
Kijk ik haar goed aan zie ik een hoofddoekje en een werkelijk sardonische grijns
nog 260 minutenquote:
Ze was snel, lief en uiterst bekwaam en ze zei achteraf, volgende keer neem je maar gebakje meequote:Op vrijdag 20 november 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Steeds met die boor in je tong zeker
dat zijn er gelukkig meer dan een paarquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog 145440 minuten en dan is het weekend weer voorbij.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Zodra deze tweede golf stopt ga ik drie keer per dag uit eten![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)e-golf-op-14-januari
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We zitten op 14 januari nog in de huidige golf hoor. Eerder een opleving.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Zodra deze tweede golf stopt ga ik drie keer per dag uit eten![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)e-golf-op-14-januari
dat is drie maanden of zo gekquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
14 januari krijgen we de O&N piekquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zitten op 14 januari nog in de huidige golf hoor. Eerder een opleving.
Klopt voor hem toch?quote:
Ja een opleving dusquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
14 januari krijgen we de O&N piek
Poteeto - Potaato...quote:
Plopquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet toch eens een gehoortoestel halen.
Dit klinkt echt ranzig uit jouw mondquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zit nog vol van de paptaart van vanmorgendus houd ht ff bij mandarijnen.
Streekdingetjequote:Op vrijdag 20 november 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt echt ranzig uit jouw mond
Lijkt me niet lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Streekdingetje
In 2 varianten:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)er-zijn-br~a34efdd5/
zeker dat het die van deze week was en niet van vorige?quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik vind het broodje van de week geen groot succes
Wat is het?quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik vind het broodje van de week geen groot succes
Spek en brie.quote:
Er lopen wat wappies rond op deze wereld...quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vermiste-man-politie
ziek
O ja dat kan. Ik vind brie lekker, maar niet die goedkope rommelquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Spek en brie.
Nou zou ik zeggen dat spek en kaas best goed samen gaan, maar dit werkt gewoon niet.
Misschien ook omdat het gewoon goedkope baggerbrie is
Misschien is dit ook wel gewoon een overdaad aan vetquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat kan. Ik vind brie lekker, maar niet die goedkope rommel
van die rood/geel geverfde schijven kartonquote:
Ja 1 + 2 gratis.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3 pizza's voor 3 euro? Of is het een 75% korting ofzo?
dan gaat het nog.quote:
Dat is niks nee, sowieso niet enorm fan van diepvriespizza's maar is altijd wel handig om in de vriezer te hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan gaat het nog.
Maar je hebt ook van die huismerk pizza's die met 3 in 1 doos zitten. Dat moet je niet willen.
zijn meestal kale pizza Margherita of salami etcquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan gaat het nog.
Maar je hebt ook van die huismerk pizza's die met 3 in 1 doos zitten. Dat moet je niet willen.
3 euro per pizzaquote:
Ja wil ik binnenkort ook nog eens doen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:40 schreef kwiwi het volgende:
Moet nog eens zelf pizza maken eigenlijk
even een paar keer een shotje van 10 seconden in de magnetron geven. zorg dat er geen metaal fliebertjes aan hangen. en bij blijven staanquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hmmmm
Ik krijg de honing niet meer uit de fles
zuurdesempizzaquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:40 schreef kwiwi het volgende:
Moet nog eens zelf pizza maken eigenlijk
Hoeveel watt? Meteen op de volle 900?quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
even een paar keer een shotje van 10 seconden in de magnetron geven. zorg dat er geen metaal fliebertjes aan hangen. en bij blijven staan
ja joh doe eens gekquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel watt? Meteen op de volle 900?
Gewoon bijen eten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hmmmm
Ik krijg de honing niet meer uit de fles
Je bent een schat @Dr_Flash 🥰🥰🥰quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik spaar de zegels voor allerlei buurvrouwen van @:Goitske die het moelijk hebben in het leven en
zo
Ga je naar de tandarts of een gay-sauna?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
O nou hoeft dat spoelen, ontsmetten niks aanraken-ritueel ineens niet
Vaag.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ook niet. Week was te vol.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je naar de tandarts of een gay-sauna?
Corona is overquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier juist niet.quote:
De tweede golf is nog niet voorbij en we hebben het alweer over een mogelijke derde golf in Januari.quote:
Vandaag is rustig, dus zak in ditdat.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier juist niet.
Als je weinig te doen hebt gaat de tijd niet om op het werk
Dat zeggen ze bij de Chinees ook als ze de babi pangang gaan bereiden.quote:
Geen rumrozijnen? Gemiste kansquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
Die lucht jongens! Die lucht!
[ afbeelding ]
Waarom rol je ze niet door de kaneel?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Kaneelsuikerquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom rol je ze niet door de kaneel?
Ja maar zo de buitenkant ook gewoon doenquote:
overdaad schaadt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar zo de buitenkant ook gewoon doen
Je hoeft het er alleen maar doorheen te rollen he, niet nog 6 scheppen tussen die appel en het deeg te vrottenquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
overdaad schaadt.
Nooit de cinnamon challenge gezien zeker
En dan die appels weg gooienquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft het er alleen maar doorheen te rollen he, niet nog 6 scheppen tussen die appel en het deeg te vrotten
Hoe past dat bladerdeeg om de appels heen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wil ik een kersenbolquote:
heb je een boormachine?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ik geen appelboor heb, anders kon ik er ook nog wel eentje maken.
Ik ken dit niet.. wat zit er precies in?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
En dit jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe past dat bladerdeeg om de appels heen?
Vouwen en uitrekken?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaneel met suiker volgens mij.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken dit niet.. wat zit er precies in?
zit genoeg rekbaarheid om er voorzichtig omheen te krijgenquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
appelbol,quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken dit niet.. wat zit er precies in?
Uitdaging.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uitrekken en dan voorzichtig vouwen idd
Huehuequote:Fijne appelboor, gat is groot genoeg en glijdt makkelijk door de appel heen.
valt mee hoor. zorgen dat je bladerdeeg net rekbaar isquote:
Bladerdeeg heb ik altijd ruzie mee, je moet er eigenlijk al mee beginnen als het nog half bevroren is en tegen de tijd dat je er mee klaar bent is het allemaal ontdooit en werkt het voor geen meter meerquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
valt mee hoor. zorgen dat je bladerdeeg net rekbaar isals het te warm is scheurt het heel snel. Dat had ik met de laatste
alleen ontdooien wat je a la minute kan verwerken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bladerdeeg heb ik altijd ruzie mee, je moet er eigenlijk al mee beginnen als het nog half bevroren is en tegen de tijd dat je er mee klaar bent is het allemaal ontdooit en werkt het voor geen meter meer
Of het heeft al maanden in de vriezer gelegen en is helemaal taai.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bladerdeeg heb ik altijd ruzie mee, je moet er eigenlijk al mee beginnen als het nog half bevroren is en tegen de tijd dat je er mee klaar bent is het allemaal ontdooit en werkt het voor geen meter meer
Ik hou me serieus in.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:45 schreef Koen66 het volgende:
wel veel hue hue waardige onderwerpen vandaag
De zeldzame keer dat ik iets met bladerdeeg maak dan maak ik kindjes (cocktailworstjes in bladerdeegquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen ontdooien wat je a la minute kan verwerken.
En als je een deel gereed hebt, mik je t terug de vriezer of koelkast in zodat je met de volgende plakjes verder kan.
goeie benaming welquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zeldzame keer dat ik iets met bladerdeeg maak dan maak ik kindjes (cocktailworstjes in bladerdeeg), 1 blik is iets van 8 plakjes bladerdeeg. Maar dat is echt plakjes neerleggen, in 4en hakken, worstjes er op en als een bezetene vouwen.
Ja zo noemde mijn oma die altijdquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo noemde mijn oma die altijdzou ook niet weten hoe je die dingen anders zou moeten noemen
Misschien heb ik de verkeerde deur genomen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je naar de tandarts of een gay-sauna?
Het is volgens mij niet geschikt als condoom.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zeldzame keer dat ik iets met bladerdeeg maak dan maak ik kindjes
Achterdeur?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heb ik de verkeerde deur genomen?
Klinkt niet onlogisch.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet geschikt als condoom.
Lekker, kaneel in de kutquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet geschikt als condoom.
Of alleen maar de krabbers klaar mogen leggen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Rare baan eigenlijk, tandenkrabber.
En weer een mooi woord in het Foqueviliaansquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Rare baan eigenlijk, tandenkrabber.
Volgens mij heb ik die afgelopen jaar wel een keer gemaakt een hier een foto neergezet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is echt een woordencombinatie die ik nooit wil uitspreken.
cards against humanityquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie een leuk spelletje van ongeveer 15 euro? Niet voor kinderen maar het hoeft ook niet vuig.
Naakt twisterquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie een leuk spelletje van ongeveer 15 euro? Niet voor kinderen maar het hoeft ook niet vuig.
Virus, Exploding Kittens.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Lag me op die stoel echt af te vragen wat die mensen nou leren tijdens die opleiding.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En weer een mooi woord in het Foqueviliaans
Ontploffende poesjes is leukquote:
Huisvrouwenwerk is dat jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lag me op die stoel echt af te vragen wat die mensen nou leren tijdens die opleiding.
Beetje krabben met zo'n haak. beetje polijsten met een elektrische tandenborstel voor professionals, in de computer zetten dat meneer Buda goed heeft gepoetst. Next!
Die schijnt vrij prijzig te zijn ja. 30 euro ofzo toen Joop 'm meenam voor me.quote:
Ik eigenlijk ook wel, waarom kwam dit onderwerp niet eerder op de dag zodat ik het als lunch had kunnen maken, nu moest ik het doen met een broodje balquote:
Oh, close enough.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.spellenrijk.n(...)ational-edition.html
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die schijnt vrij prijzig te zijn ja. 30 euro ofzo toen Joop 'm meenam voor me.
O, ik miste Bal al.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, waarom kwam dit onderwerp niet eerder op de dag zodat ik het als lunch had kunnen maken, nu moest ik het doen met een broodje bal
Mijn tandarts doet dat altijd zelf even snel bij een controle.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lag me op die stoel echt af te vragen wat die mensen nou leren tijdens die opleiding.
Beetje krabben met zo'n haak. beetje polijsten met een elektrische tandenborstel voor professionals, in de computer zetten dat meneer Buda goed heeft gepoetst. Next!
*burp*quote:
Avondetenquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, waarom kwam dit onderwerp niet eerder op de dag zodat ik het als lunch had kunnen maken, nu moest ik het doen met een broodje bal
mijne eerst ook. Todat ze met pensioen ging, een nieuwe het overnam, en deze nam gelijk z'n hyginiste meequote:Op vrijdag 20 november 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn tandarts doet dat altijd zelf even snel bij een controle.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn tandarts doet dat altijd zelf even snel bij een controle.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne eerst ook. Todat ze met pensioen ging, een nieuwe het overnam, en deze nam gelijk z'n hyginiste mee
quote:
Heb al kippenbouten uit de vriezer gehaald.quote:
Dit was een Turks meisje. Was wat grondiger dan mijn eigen tandenkrabber.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal van die horkse vrouwen ook.
ze zwaaide met een groot mes rond?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was een Turks meisje. Was wat grondiger dan mijn eigen tandenkrabber.
Je kijkt niet vrolijk?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al kippenbouten uit de vriezer gehaald.
Deze heeft een praktijk in huis, de complete benedenverdieping is bedrijf. Ene helft tandarts, andere helft schoonheidsspecialist (da's van z'n vrouw).quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne eerst ook. Todat ze met pensioen ging, een nieuwe het overnam, en deze nam gelijk z'n hyginiste mee
zijn morgen ook nog goedquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al kippenbouten uit de vriezer gehaald.
je bedoelt de BOA's van de tandheelkunde?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Zouden mondhygiënisten niet gewoon tandartsen zijn die heeeel erg kut in hun werk zijn?
Nee, ze heeft wel I love Erdogan in mijn tong gegraveerdquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zwaaide met een groot mes rond?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij heeft nu zin in kindjes
waarom klinkt dit zo walgelijk en pervers
Bewapende mondhygiënistes?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bedoelt de BOA's van de tandheelkunde?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij heeft nu zin in kindjes
waarom klinkt dit zo walgelijk en pervers
Omdat ik nu zin heb om kindjes te makenquote:
DU HASST NICHT GUT GENOEG GEPOETST JUNGEN, HIER MALL EIN KLAPFF MITT DE WAFFENSTOKquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewapend met een boor ipv een tonfa of matrak
OH SCHEISS DU HAD GEEN ZAHNE MEHRquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DU HASST NICHT GUT GENOEG GEPOETST JUNGEN, HIER MALL EIN KLAPFF MITT DE WAFFENSTOK
Of zijn capslock is kapot.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Geen schreeuw en gejank op zijn Twitter.
goed studieobject voor psychologen enzo in spequote:Op vrijdag 20 november 2020 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Trump is ook wel ergens goed voor. Hij geeft een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.
En goed voor Biden enz om te zien wat hij beter allemaal niet kan doen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed studieobject voor psychologen enzo in spe
@bitterbalquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik nu zin heb om kindjes te maken
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
IK HEB EM JONGENSOMG
![]()
![]()
![]()
Per april 2021
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH PROFICATquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
IK HEB EM JONGENSOMG
![]()
![]()
![]()
Per april 2021
nicequote:Op vrijdag 20 november 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
IK HEB EM JONGENSOMG
![]()
![]()
![]()
Per april 2021
Eindelijk verhuizen naar de boompjes?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
IK HEB EM JONGENSOMG
![]()
![]()
![]()
Per april 2021
AAAAAARquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
IK HEB EM JONGENSOMG
![]()
![]()
![]()
Per april 2021
dezequote:Op vrijdag 20 november 2020 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eindelijk verhuizen naar de boompjes?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://www.funda.nl/koop(...)-sint-janshaven-525/
IK HEB EM JONGENSOMG
![]()
![]()
![]()
Per april 2021
zomerse inwijdingquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
IK HEB EM JONGENSOMG
![]()
![]()
![]()
Per april 2021
jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Welke? Rotterdam-Zuid bij de tunnel?
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
zo de koopovereenkomst lezen en tekenen.
Er waren 8 biedingen,. zo rond de prijs die ik had geboden maar ik was de enige zonder ontbindende voorwaarden
Tof! Daar zou ik het ook wel uit kunnen houden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |